.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر ؛
رئیس سازمان صنعت معدن تجارت مازندران عضو ستاد جشنواره شهید رجایی شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی دکتر محمد پور عمران را به عنوان عضو ستاد جشنواره شهید رجایی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی ؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت طی حکمی دکتر محمد پور عمران را به عنوان عضو ستاد جشنواره شهید رجایی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است ، انتظار دارم به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد با بهره گیری از نتایج ارزیابی عملکرد سال 1394 حوزه ستاد و سازمان های تابعه و وابسته ، برنامه ریزی و اقدام لازم را معمول نمایید.

جشنواره شهيد رجايي به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها، با استفاده از آیین نامه اجرایی مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و دستوالعمل‌های اجرایی مربوط درخصوص ارزیابی عملکرد سال مورد ارزيابي، بخشنامه جشنواره شهید رجایی با رویکرد کار تیمی، ابلاغ ميشود.

توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به مردم در نظام اداری، توسعه و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای فرهنگ کار فردی، ارتقای کارآمدی، بهره وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه ها و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی، نظام مند کردن فعالیت‌ها و اقدام‌های دستگاه های اجرایی از طریق بازخوردهای نتایج ارزیابی و بازنگری اهداف، سیاست‌ها، وظایف و برنامه‌های آنها، تقویت وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اقتصادی، روحیه کار جهادی، کارآفرینی و درستکاری، تشویق و ترغیب مدیران و کارمندان به ارائه خدمات بهتر و سریع تر به ارباب رجوع و شناسایی، انتخاب، معرفی و تقدیر از برگزیده‌ها از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

شوراهای تحول اداری دستگاه ها به عنوان ستاد دستگاهی جشنواره شهید رجایی، مسئولیت اجرای بخشنامه و دستوالعمل‌های مربوط را به عهده خواهند داشت و اعضا ستاد جشنواره شهید رجایی وزارت صنعت، معدن و تجارت مسئولیت انتخاب مدیران و کارکنان برتر شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت را عهده دار خواهند بود.

همچنین کارگروه تخصصی تحول اداری، بهره وری و فناوری اطلاعات در استانداری ها به ریاست استاندار به عنوان ستاد استانی جشنواره، مسئولیت اجرای بخشنامه و دستوالعمل های مربوط را به عهده خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.769 seconds.