.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متولیان فرهنگی مازندران از شعارزدگی خارج شوند
امام جمعه ساری خطاب به متولیان فرهنگی کشور و استان مازندران گفت: متولیان فرهنگی از شعارزدگی خارج شوند و برای رفع مشکلات اساسی فرهنگ راهکاری مناسب ارائه دهند.

شمال نیوز: حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه برای رفع بسیاری از امور باید توکل به خداوند مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: تنها با داشتن ایمان به خدا می‌توان از مشکلات رهایی پیدا کرد.

وی افزود: داشتن توکل به خداوند باعث تقویت ایمان الهی می‌شود، این موضوع باید مورد توجه مسئولان و کارگزاران نظام نیز قرار گیرد و در دین اسلام نیز به این موضوع تاکید شده است.

خطیب جمعه موقت مرکز مازندران با اشاره به اینکه در زمان خرسندی و خوشحالی نیز انسان باید خدا را مدنظر قرار دهد، اضافه کرد: در زندگی فردی و اجتماعی باید نگاه به خداوند داشته باشیم.

قاسمی در ادامه به نامگذاری سال جاری به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و یادآور شد: باید با نگاه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخل کشور مشکلات را رفع کرد که این مسئله در گرو نگاه به ظرفیت‌های داخلی کشور است.

قاسمی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن روز جانباز و روز پاسدار گفت: نامگذاری این دور روز در جمهوری اسلامی به حق اقدام بسیار ارزشمندی است که انجام شد، به این دلیل که این عزیزان در مسیری قرار گرفتند که مدنظر ائمه اطهار بود.

وی با اعلام اینکه سپاه عزیز به بهای خون‌ پاک رزم‌آوران خویش در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی بسیار خوش درخشید، افزود: اقدامات سپاه در مبارزه با دشمن در اقصی نقاط جهان به خوبی ملموس بوده و در بسیاری مواقع اقدامات سپاه زمینه شکست هیمنه دشمن را فراهم کرده است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به دستگیری سربازان آمریکایی در خلیج فارس توسط نیروهای سپاهی افزود: این اقدام نیروهای سپاه سبب تحقیر جدی نیروهای آمریکایی در جهان شد و دشمنی که در جهان احدی توان نگاه چپ به آنها ندارند، توسط نیروهای سپاهی ما تحقیر شدند و سپاه این قدرت را به برکت داشتن نیروی ایمان کسب کرده است.

وی در ادامه با اشاره به عهدشکنی دشمنان اسلام در پسابرجام، یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی ایران بارها و بارها نسبت به بدعهدی آمریکایی‌ها تذکر داده بودند و در سخنرانی خویش به این موضوع اشاره کردند که ما به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستیم، در حال حاضر بدعهدی آمریکا در پسابرجام به خوبی برای همه مردم کشور مشخص شده است.

قاسمی با بیان اینکه دشمن در پسابرجام بر تحریم ایران اصرار دارد، پاسپورت افرادی که برای انعقاد قرارداد تجاری به کشور وارد می‎شوند را زیر سوال می‎برد، اظهار کرد: شرکت‌هایی که با ایران قرارداد تجاری امضاء می‎کنند نیز توسط آمریکا تحقیر می‌شوند.

خطیب این هفته جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه آمریکا ماموریت احمد شهید نیروی دست نشانده در ارتباط با بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران که گزارش‌های کذبش آب به آسیاب دشمن می‎ریزد را تمدید می‎کند، خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی نیز از باز شدن سوئیفت‌ها در نظام بانکی جلوگیری می‎کند و مانع معاملات دلاری می‌شود.

وی اضافه کرد: دزدی آشکار آمریکا از اموال ایران نیز از دیگر اقدامات پسابرجامی است که آمریکا به آن دست زد، آیا با این همه اقدامات ضدایرانی می‎شود به این کشور دوباره اعتماد کرد.

امام جمعه موقت ساری در ادامه به ناامنی‌هایی که در کشورهای اروپایی پس از بروز داعش و نیروهای تروریستی ایجاد شد، اشاره کرد و گفت: داعش امروز دامن کشورهای حامی تروریست را گرفت و با وجود تلاش‌های دشمن برای رخنه این گروه در داخل کشور، نیروهای امنیتی و انتظامی کشور را در امنیت کامل قرار دادند و باید قدردان این امنیت پایدار در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: کشور ما در حالی در امنیت پایدار قرار دارد که در اطراف کشور ما دشمنان قسم خورده اسلام با حمایت از تروریسم مشکلات جدی برای مردم آنها به وجود آوردند.

قاسمی در ادامه به فعالیت گشت نامحسوس انتظامی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: عده‌ای صرف‌نظر از بی‌عفتی و بی‌حیایی که در جامعه توسط برخی‌ها ایجاد می‌شود، سعی می‌کنند ماهیت اصلی این کار که امر به معروف و نهی از منکر است را زیر سوال ببرند، بنده سوالم از افراد منتقد به اجرای این طرح این است که آیا واقعا بدعفتی و بی‌حجابی وجود ندارد؟

وی تاکید کرد: دل خانواده‌های شهدا و متدینان از برخی اقدامات ضدفرهنگی و ضدارزشی به درد آمد، بچه حزب‌الهی‌ها و هیأت‌ها نمی‎توانند با این قضایا چگونه کنار بیایند، کج‌اندیشان تلاش دارند با الفاظ به ظاهر قشنگ این اقدام ارزشمند را زیر سوال ببرند، ولی مردم حامی اجرای این طرح هستند و در کنار نیروهای انتظامی قرار دارند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه با اشاره به مشکلات فرهنگی که در کشور وجود دارد، گفت: مردم جنگ، تحریم فلج‌کننده و گرانی را تحمل کردند تا فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در کشور زیر سوال نرود، عده‌ای تلاش دارند از راه فرهنگ سبک زندگی اسلامی ما را به چالش بکشانند.

وی خطاب به متولیان فرهنگی کشور و استان مازندران گفت: متولیان فرهنگی از شعارزدگی خارج شوند و برای رفع مشکلات اساسی فرهنگ راهکاری مناسب ارائه دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 17 ارديبهشت 1395
سلام وضعیت حجاب در قایمشهر خیلی بدجور شده دوستی داشتم از آذربایجان اومده بود گفت اینجا از انتالیا بدتره و ... نمیدونم این همه شهید واسه دفاع ازوطن وناموس تقدیم کردیم چه کسی پاسخگوی خون ان عزیزان است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.