.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در کنگره 100 مدیر شایسته ملی ؛
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان بعنوان مدیر برتر کشوری برگزیده شد
با بررسی پرونده کاری مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در کنگره 100 مدیر شایسته ملی وی بعنوان یکی از مدیران موفق برتر مورد تجلیل قرار گرفت .

با بررسی پرونده کاری مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در کنگره 100 مدیر شایسته ملی وی بعنوان یکی از مدیران موفق برتر مورد تجلیل قرار گرفت .

به گزارش شمال نیوز، سید علی نعیمی در مورد علت انتخاب خودش به این عنوان به خبرنگار ایرنا گفت: در این کنگره شاخصه هایی چون کارآفرینی ، توسعه ،ابتکار ،خلاقیت و سابقه عملکرد ارزیابی شد.


وی تصریح کرد : احداث موج شکن و حوضچه جدید ، اسکله های در دست اجرا و همچنین قرارداد با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد زیرساختهای تجاری از جمله موضوعات قابل اهمیت بود .

نعیمی ، توجه به صادرات از طریق تقویت بخش خصوصی برای ایجاد زیرساختهای تجاری در بندر را از دیگر شاخصه های مثبت در این انتخاب عنوان کرد .

وی خاطرنشان کرد : تا پایان سال یک پست اسکله 130 متری ، یک سیلوی 15 هزار تنی ، یک انبار مسقف شش هزار متر مربعی و محوطه ای حدود 3.5 هکتار در بندرگاه انزلی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان، پی گیری ایجاد زیرساختهای تجاری از طریق بخش خصوصی با برآوردی حدود 760 میلیارد ریال و همچنین تسریع در احداث زیرساختهای بندری شامل اسکله های جدید در دست اقدام و ساخت اسکله سوختی دلفین در بندرانزلی و همچنین پس کرانه های مورد نیاز محوطه سازی تاسیسات جانبی را از کارهای مهم در دست انجام برشمرد .

وی تصریح کرد : انتخاب سرمایه گذار برای بندر چمخاله در دست انجام است و پی گیری و سرعت بخشیدن به توسعه زیرساختهای بندر آستارا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

نعیمی افزود: یکی از کارهایی که این اداره در سرلوحه کار خود قرار داده راه اندازی خطوط سفرهای دریایی بین بندرگاه انزلی و بنادر حاشیه خزر است .

بندرگاه انزلی با 10 پست اسکله با ارتقای زیرساختهای صورت گرفته طی سال های اخیر امکان تخلیه و بارگیری 12میلیون کالا در سال را داراست.

طی 10 ماه امسال با پهلوگیری 636 فروند کشتی در بندرگاه انزلی حدود دو میلیون تن تخلیه و بارگیری در بندرگاه صورت گرفت .

کنگره تجلیل از 100 مدیر شایسته ملی این هفته در مرکز همایشهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد .

در این مراسم با حضور مسئولان کشوری و اساتید دانشگاهی از مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با مدال (مدیر شایسته ملی) و تندیس مدیر شایسته کشوری تجلیل شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 بهمن 1394
قابل توجه مردم فهيم دراين مراسم از همه مديران تقدير وتشكر شد از اين اقا هم تشكر شد مابقي براي رضاي خدا سكوت كردند اين اقا شيپور دست گرفت
محمود يعقوبي 21 بهمن 1394
جناب آقاي نعيمي تبريك و آرزوي موفقيت روز افزون براي جنابعالي و كاركنان مجموعه فعال و پر تلاش بندر انزلي
ااکبری 23 بهمن 1394
سلام .بندر امیرآباد بود هیچ خیری نداشت.بدرد مازندران که نخورد.اینها جزوه کوتولهای سیاسی هستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.757 seconds.