.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران
در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی مازندران بر توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان تأکید شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازتسنیم، حبیب الله محمدی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی مازندران با روسای دوایر ارزی بانک کشاورزی ایران و مازندران در اتاق بازرگانی استان، اظهار داشت با اشاره به اینکه بانک کشاورزی به دلیل استانداردهای لحاظ شده در لیست تحریم بانکی نبوده است، افزود: سرمایه اصلی بانک کشاورزی، کشاورزان هستند که باید از آنان حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارزی کشاورزان توسط بانک کشاورزی انجام می‌شود، گفت: سوئیفت بانک کشاورزی هیچگاه در دوران تحریم مسدود نبوده و برای مشتریان بانک کشاورزی استان مورد استفاده بوده است.

محمدی با اعلام اینکه بانک کشاورزی در حوزه اقدامات پسابرجام نیز ورود پیدا کرده است، افزود: بانک کشاورزی آماده جذب مشتریان بانکی و صادرکنندگان بخش کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برجام انجام شده و ارتباط بانک‌های ایران با بانک‌های جهان زمان بر است، گفت: پس از تایید قرارداد نامه‌ها از سوی وزارت خارجه ارتباطات بانکی کشورها اجرایی می‌شود.

ارتقا صادرات محصولات کشاورزی مازندران

عبدالله مهاجر دارابی، رئیس اتاق بازرگانی مازندران نیز در این نشست گفت: مازندران هنوز در حوزه کشاورزی باید بیشتر توجه شود.

وی افزود: برای تقویت حوزه دام و طیور و آبزیان مازندران جهت ارز آوری باید توجه بیشتری از سوی دولت صورت گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه فعالان بخش کشاورزی استان دارای مشکلات جدی در حوزه ارزی هستند، تصریح کرد: با رفع این مشکلات می‌توانیم زمینه ارتقا صادرات محصولات کشاورزی مازندران را فراهم کنیم.

مهاجر با بیان اینکه مشکلات بخش کشاورزی مازندران از طریق بانک کشاورزی استان در حوزه مبادلات ارزی باید رفع شود، افزود: امیدواریم بتوانیم در حوزه تقویت صادرات محصولات کشاورزی گام برداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.