.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه مراد محمدی از مسئولان ورزش مازندران
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت: جای تاسف دارد که پس از چند روز اردو، مسئولان مازندرانی حتی یک خسته نباشید هم به تیم ما نگفتند.

به گزارش شمال نیوز، مراد محمدی در خصوص برگزاری دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد در رامسر اظهار داشت: دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برگزار شد. این کار با لطف دوستانی که در رامسر بودند صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به برگزاری جام یادگار امام (ره) در ماه آینده و برگزاری این مسابقات به صورت تیم به تیم باید به خوبی آماده شویم. تیم ما میزبان است و باید خوب کار کنیم. تیم ما خوب است و مشکلی نداریم اما روند آماده‌سازی باید به خوبی طی شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان خاطرنشان کرد: در مدت زمانی که در رامسر هستیم حتی یک بار مسئولان ورزش مازندران در اردو حاضر نشدند تا از شرایط تیم آگاه شوند.

محمدی ادامه داد: جای تاسف دارد که مسئولان ورزش مازندران به اردو نیامدند تا حتی خسته نباشید بگویند. شک نکنید که اگر تیم ملی بزرگسالان به اردو آمده بودند آقایان مسئول برای گرفتن عکس یادگاری به اردو می آمدند اما اکنون خبری از آنها نیست.

وی عنوان کرد: به عنوان یک مازندرانی تاسف می‌خورم که یک خسته نباشید هم به نوجوانان کشورمان نگفتند. مسئولان ورزش مازندران کمک معنوی هم نکردند چه برسد به به اینکه بخواهند کمک مالی یا حتی خسته نباشید، بگویند.

قهرمان پیشین کشتی آزاد جهان گفت: روح الله زبرجد، حسن قلی‌زاده، محمدرضا رضی کاظمی و محمود پروانه 4 نفری بودند که با هزینه شخصی جُور مسئولان ورزش مازندران را کشیدند و برخی هزینه را متقبل شدند که از آنها تشکر می‌کنم.
منبع: تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.621 seconds.