.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با ایام الله دهه فجر ؛
یادوارۀ شهدای کمیتۀ انقلاب اسلامی استان مازندران برگزار می شود
شمال نیوز : دومین یادوارۀ شهدای کمیتۀ انقلاب اسلامی مازندران در ایام الله دهه فجر با حضور خانواده معظم شهدا و امت شهید پرور و همرزمان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مسئولین و سایر اقشار جامعه درحسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار دکتر حاج بهرام نوروزی برگزار می شود.....

شمال نیوز : مسئول یادوارۀ شهدای کمیتۀ انقلاب اسلامی مازندران ، دستاوردهای بی نظیر کمیتۀ انقلاب اسلامی در صیانت از تمامیت نظام اسلامی، بستر ساز مقابله با پروژۀ نفوذ و ارتقای امنیت در تمدن نوین اسلامی است.
به گزارش شمال نیوز ، دومین یادوارۀ شهدای کمیتۀ انقلاب اسلامی مازندران در ایام الله دهه فجر با حضور خانواده معظم شهدا و امت شهید پرور و همرزمان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و مسئولین و سایر اقشار جامعه درحسینیه عاشقان ثارالله قائم شهر با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار دکتر حاج بهرام نوروزی برگزار می شود.
علی علی نژاد با اعلام این خبر افزود؛ نهاد کمیتۀ انقلاب اسلامی که تنها یک روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی)ره(و با آرمان گرایی و ارزش مداری جوانان انقلابی این مرز و بوم شکل گرفت، به نوبۀ خود خدمات و دستاوردهای بی بدیلی برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.
مسئول یادوارۀ شهدای کمیتۀ انقلاب اسلامی مازندران در تبیین مهمترین هدف برگزاری این یادواره اظهار داشت؛ بی شک ضرورت آشنایی نسل جوان با ایثارگری ها ی جوانان نسل اول انقلاب در کمیتۀ انقلاب اسلامی و رویکرد شناسی این نهاد انقلابی در رفع چالش ها و مشکلات و موانع مختلفی که در اوایل انقلاب با آن روبارو گردید می تواند در عصر کنونی به عنوان یک ضرورت و در قالب نقشۀ راه در رفع برخی فتنه انگیزیها مورد توجه قرار گیرد.
وی در تبیین چالش های پیش روی کمیتۀ انقلاب در بهبوهۀ انقلاب شکوهمند اسلامی گفت؛ مبارزۀ مستقیم کمیتۀ انقلاب اسلامی با اقدامات تروریستی گروهکها و منافقین ، و شکست مفتضحانۀ این گروهک ها از این نهاد ارزشی در حالی که گروهکهای تجزیه طلب با برچسب هواداری از خلقهای کرد و بلوچ و ترکمن و عرب و ایادی استکبار بزرگترین خیانت ها را در حق ملت روا داشتند ، درنوع خود دستارودی عظیم است که ضرورت انتقال تجربیان این نهاد انقلابی به نهادهای امنیتی و انتظامی را در بیش از پیش آشکار می سازد.

علی نژاد آراء و اندیشه های امام(ره) در موضوع کارکردشناسی کمیتۀ انقلاب اسلامی را به عنوان تراز و فصل الخطاب برای همۀ مسئولان و سیاست گذاران مولّفه های امنیتی در کشور بر شمرد و افزود؛ با تأمل در کلام نورانی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند؛ کمیته انقلاب اسلامی مادر همه نهادها است، می توان دریافت؛ تأمین نیروی انسانی جوان، متدین و متعهد در نهادهایی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی، وزارت اطلاعات و بسیاری از دیگر نهاد های مهم، حاکی از بهره گیری این نهاد انقلابی از گفتمان اسلام ناب و اصیل است.
مسئول یادوارۀ شهدای کمیتۀ انقلاب اسلامی مازندران در ادامه لزوم بازتولید آموزه های انقلابی شهدای کمیتۀ انقلاب اسلامی را در جامعۀ کنونی خواستار شد و تصریح کرد؛ تردیدی نیست که لزوم تبیین ویژگی ها و دستاوردهای بی نظیر کمیتۀ انقلاب اسلامی به نسل جوان در عصر کنونی غیر قابل انکار است.
علی نژاد در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در تبیین کارآمدی بی نظیر کمیتۀ انقلاب اسلامی و صیانت از تمامیت نظام اسلامی به ویژه تأمین امنیت را به عنوان تراز تحقق امنیت و اقتدار نظام اسلامی در ترسیم تمدن سازی نوین اسلامی مورد نظر قرار داد و گفت؛خدمت بی منت وخالصانه به آرمان های امام و شهدا، ولایت پذیری و حرکت در صراط مستقیم، حضور موثر در بزنگاه های مهم نظام اسلامی، استکبار ستیزی و مقابله با پروژۀ نفوذ از جمله شاخصه های کمیته انقلاب اسلامی در آراء و اندیشه های مقام معظم رهبری است.
وی تصریح کرد؛ بی شک ظرفیت عظیم گفتمان انقلابی کمیتۀ انقلاب اسلامی و پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب در مسائل امنیتی و مقابله با پروژۀ نفوذ می تواند موجبات ارتقای مولفه های امنیتی را در تمدن نوین اسلامی در افق آینده درخشان نظام اسلامی فراهم سازد.
مسئول یادواره شهدای کمیته انقلاب اسلامی مازندران در خاتمه برگزاری این یادواره را در راستای برنامه های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر  عنوان کرد و افزود: در فضای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، یادواره بزرگ شهدای کمیته انقلاب اسلامی مازندران روز 23 بهمن وبا تلاش همه اعضا در حسینیه عاشقان ثارالله...برگزار خواهد شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابوالقاسم عزیزی 20 بهمن 1394
یادوخاطره تمامی شهداراگرامی میداریم باذکرصلوات!جاداردبعنوان یک همسنگریادی کنم ازشهدای عملیات غرورآفرین کربلای5! شهیدان والا مقام!ازپاسداران صدیق کمیته انقلاب اسلامی استان مازنران!شهیدان
قاسم دامادی ومحمدتقی معافی وهمه عزیزان ورزمندگان دلاوریکه درآن عملیات حماسه هاخلق کردن.علی الخصوص برادران اکبرزاده ذات الله وبرا درشهدش....اکبرزاده که درآن عملیات.این2برادردوشادوش سایررزمندگان
حماسهاآفریدن ویکی ازاین بزرگواران بشهادت رسیدن!درودخداوندبروح پرفتو حشان!خوشابسعادتشان که بدیدارسروروسالارشان آقاامام حسن.شرفیاب شدن!بدابحالمان که ماندیم وشرمندشان شدیم!
البته دراین مجال اندک.یادی میکنم ازشهیدان!عزیزخانی!رضازاده.سردارشهید
نادعلی دیندارازپاسداران کمیته انقلاب اسلامی که بنده توفیق همراهی باآنها
راداشتم!همچنین!شهیدان.مطهری ومیراخوری وقباخلووحسینیان ازپاسداران
استان سمنان!روحشان شادویادشان گرامیباد!
جاداشت ازسوی دست اندرکاران این اقدام ارزشی ترتیبی ازمجروحان وبعبار
تی ازجانبازان پاسدارکمیته انقلاب اسلامی هم جهت مشارکت دعوت بعمل میآوردن!
ابوالقاسم عزیزی.خورشیدی.همسنگروجانبازازیادرفته.کمیتهانقلاب اسلامی سابق.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.