.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واردات، چوب و کاغذ مازندران را دچار چالش کرد
مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران مطرح کرد واردات بی‌رویه سبب وارد شدن ضربه‌های جبران‌ناپذیر به بیشتر صنایع و به‌ویژه کاغذ در مازندران شده ‌است.

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران مطرح کرد واردات بی‌رویه سبب وارد شدن ضربه‌های جبران‌ناپذیر به بیشتر صنایع و به‌ویژه کاغذ در مازندران شده ‌است.
به گزارش شمال نیوز، ابوالفضل روغنی در بازدید مسئولان فرمانداری ساری از شرکت چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه واردات بی‌رویه منجر به وارد شدن ضربه‌های جبران‌ناپذیر به بیشتر صنایع به ویژه کاغذ شده‌است، گفت: به گونه‌ای که برخی از تولیدات داخل در انبارها باقی مانده و تولیدکنندگان شاهد واردات غیرحرفه‌ای و اصولی همان محصول هستند که همین امر ضربه‌ای سهمگین به تولید کشور به ویژه در حوزه اشتغال و بیکاری جوانان به وجود آورده که لازم است مسئولان ذی‌ربط برای این مهم تدابیری اساسی بیندیشند.

فرماندار ساری نیز با بیان اینکه باید به سمت بهبود فضای کسب و کار، حرکت کنیم، گفت: مشکل عمده امروز جوانان، بیکاری است و واحدهای فعال می‌توانند با طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال ایجاد کنند.

احمد حسین‌زادگان با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای شرکت چوب و کاغذ مازندران، افزود: فعالیت‌های این مجموعه در زمینه توجه به اقتصاد مقاومتی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 بهمن 1394
با همت و تلاش خستگی ناپذیر دکتر روغنی و حاج مجید بزرگوار مشکلات حل خواهد شد
اسي 20 بهمن 1394
خدا خدا خداااااااااااااااااااااااااااااا

ما كي از دست اين اقازاده ها راحت ميشيم

مثل موريانه صنعت ايران را به ......كشيدند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.