.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدلیل نارسائی ریوی ؛
شاعر متعهد و جوان مازندرانی بستری شد
شمال نیوز : این شاعر جوان و متعهد ، اولین شاعری بود که در وصف غواصان شهید به سرودنِ دو بیتی و رباعی همت گمارد و با انتشار آن فضای جامعه را معطر به عطر شهدا نمود.....
شاعر متعهد و جوان مازندرانی بستری شد

شمال نیوز : شاعر متعهد و جوان مازندرانی که افتخار شعرخوانی در چند سال پیاپی در محضر مقام معظم رهبری را دارد بدلیل نارسائی ریوی بستری شد .

به گزارش شمال نیوز ، مهدی عباسی که از معدود شعرای مازندرانی است که در محضر رهبر انقلاب و در ایام ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) به همراه سایر شعرای طراز اول و متعهد کشور به شعرخوانی پرداخت و مورد تفقد معظم له قرار گرفت در بیمارستان رازی قائم شهر بستری است .

گفتنی است این شاعر جوان و متعهد ، اولین شاعری بود که در وصف غواصان شهید به سرودنِ دو بیتی و رباعی همت گمارد و با انتشار آن فضای جامعه را معطر به عطر شهدا نمود.

عصر روز گذشته سید علی علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر و محسن گرجی نایب رئیس انجمن رسانه های مجازی استان مازندران به صورت جداگانه از این شاغر متعهد در بیمارستان رازی قائم شهر عیادت کردند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاعر 18 بهمن 1394

دعا برای فرج خوانده را،دعا بکنید....
سوته دل 18 بهمن 1394
ازتمام مردم ایران و مازندرانی های عزیزو جمع هنرمندان وشعرای استان مازندران میخواهیم که برای شفای آقامهدی دعا کنند.(التماس دعا)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.363 seconds.