.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جذب ۵۰۰ معلم + ضوابط جذب و رشته‌های مورد نیاز
آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود معلم اقدام به جذب ۵۰۰ نفر در برخی از رشته‌ها می‌کند که بر این اساس اطلاعیه‌ای برای جمع‌آوری رزومه افراد صادر شده است.
 

 اختصاص 500 ردیف استخدامی ویژه به استان سیستان و بلوچستان برای کسری معلم خبری بود که محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری با اصحاب رسانه آن را اعلام کرد.

این سهمیه علاوه بر استخدام اخیر آموزش و پرورش برای جذب 5 هزار نیروی انسانی است.

آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده است:‌ به منظور جبران کسری از کمبودهای نیروی انسانی استان، پس از پیگیری‌های متعدد برای تخصیص سهمیه 500نفری وموافقت سازمان مدیریت فرصتی برای نیرو فراهم شد.

دانشجویان ترم آخر دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد بومی استان در رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زبان انگلیسی وعلوم تجربی که تمایل به استخدام درآموزش وپرورش دارند، حداکثر تاپایان روز سه شنبه 8 دی مشخصات کامل خودرا ( نام و نام خانوادگی، دانشگاه محل تحصیل، معدل واحدهای پاس شده، آدرس محل سکونت، شماره تلفن برای تماس و شهرستانی که بومی آن محسوب می‌شوند )به آدرس پست الکترونیکی (ane.sb@medu.ir) ارسال کنند تا درصورت تصویب، گزینش بخشی ازسهمیه رشته‌های مذکور بدین شیوه با اولویت جنسیت مرد پس از اخذ تعهد براساس معیارهای مرکز برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش انجام پذیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.