.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جر و بحث غرضی و روحانی بر سر نصب بلندگو
حسن روحانی در کتاب خاطراتش به اولین دیدار و برخوردش با مهندس غرضی در نصب بلندگو و ناراحتی امام خمینی (ره) از این اقدام اشاره می‌کند. به گزارش شمال نیوز ، حسن روحانی در خاطراتش به اولین دیدار و برخوردش با مهندس غرضی اشاره‌کرده و می‌نویسد: حدود ساعت دو بعدازظهر بود که دیدم یک نفر بلندگویی را آورده و می‌خواهد بالای ساختمان وسط باغ نصب کند. من رفتم جلو و گفتم: آقا این بلندگو را نصب نکنید، صدای این بلندگو همسایه‌ها را اذیت می‌کند. گفت: آقای مهندس حیدری گفته که این بلندگو را نصب کنیم. گفتم: مهندس حیدری کیست؟ اشاره کرد به یک نفر و گفت: ایشان است.

من رفتم به آن آقا گفتم: شما گفته‌اید بلندگو نصب شود؟ گفت: بله. گفتم: صدای این بلندگو مردم اینجا را اذیت می‌کند و امام ناراحت خواهد شد. با لحن بسیار بدی به من گفت: این کار به ما مربوط است! به‌هرحال بلندگو را نصب کردند و شروع کردند با گفتن 1، 2، 3 بلندگو را امتحان کردن. چند بار این 1، 2، 3 تکرار شد که دیدم حاج احمد آقا سراسیمه و با ناراحتی آمد و فریاد زد: چه کسی گفته این بلندگو را نصب کنید! بیاورید پایین! امام عصبانی شده و فرمودند: چه کسی این کار را کرده؟ فوری بلندگو را پایین آوردند و خاموش کردند.
بعد از دوستان پرسیدم: این آقای مهندس حیدری کیست؟ گفتند: ایشان آقای غرضی است و اسم مستعارش مهندس حیدری است. اولین باری بود که من آقای غرضی را می‌دیدم.[1]
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.