.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت برانکو، دایی و یحیی به خانواده‌ هوادار پرسپولیس
درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس در بازی با نفت تهران تلخ‌ترین اتفاق هفته‌ی سیزدهم بود. در همین زمینه برانکو ایوانکوویچ، علی دایی و یحیی گل‌محمدی پیام‌های تسلیتی را صادر کردند.

به گزارش شمال نیوز، درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس در بازی با نفت تهران تلخ‌ترین اتفاق هفته‌ی سیزدهم بود. در همین زمینه برانکو ایوانکوویچ، علی دایی و یحیی گل‌محمدی پیام‌های تسلیتی را صادر کردند.

برانکو ایوانکوویچ

فوتبال ورزش زندگی و شادی است اما گاهی در حاشیه آن اتفاقات تلخی می افتد که از جمله آن درگذشت فرد زحمتکشی است که روزگار خود را با در زمین های فوتبال می گذرانده است. من به سهم خودم این واقعه را به بازماندگان او و البته خانواده بزرگ فوتبال تسلیت می گویم و امیدوارم که اخباری از این دست هرگز در میادین ورزشی شنیده نشود. همچنین وظیفه خود می دانم اعلام کنم که شخصا به همراه مدیریت پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان در کنار خانواده این مرحوم خواهیم بود.

علی دایی

خبر درگذشت یکی از هواداران فوتبال اینجانب را متاثر و مکدر ساخت. مرحوم حسینی که در آستانه اربعین حسینی دار فانی را وداع و دعوت حق را لبیک گفت می تواند ورای رنگها و تعصبات رنگی فوتبالی مورد توجه قرار گیرد. فردی که در این سن و سال در محیط ورزشی حضور می یابد شایسته توجه و تکریم است و به سهم خود فقدان وی را به خانواده اش تسلیت می گویم.

یحیی گل‌محمدی

شنیدن این خبر باعث ناراحتی جامعه فوتبال شد و آن را به خانواده فوتبال و هواداران پرسپولیس تسلیت می گویم و برای خانواده آن مرحوم نیز طلب صبر می کنم و به عنوان عضوی از جامعه فوتبال و خانواده ذوب تسلیت می گویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.