.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنی مجدد با فرماندهی انتظامی مازندران
علیرضا قلی زاده
سخنی مجدد با فرماندهی انتظامی مازندران

قبل از ورود به بحثم ابتدا شهادت مظلومانه مدافع حریم امنیت اجتماعی استوار یکم سید محمد عبدی پاشاکلایی را خدمت خانواده بزرگوارشان و یکایک پرسنل خدوم و همکاران پر تلاش آن شهید در نیروی انتظامی و همچنین مردم نجیب و شهید پرور مازندران تبریک و تسلیت عرض می نمایم .
اما آنچه که سبب شد تا بار دیگر با فرماندهی انتظامی  استان سردار جعفری نسب در قالب یک یادداشت سخن گویم مشاهده برخی از امور است که این روزها به مطالبه جدی مردم مازندران از دستگاه پلیس تبدیل شده تا باشد این تذکر  به قول آیه شریفه قرآن کریم منفعتی برای مومنین و آحاد مردم جامعه داشته باشد.
 ((و ذکر فان الذکری تنفع المومنین ))
سردار عزیز؛
همانگونه که می دانید امنیت یکی از نعمت های بزرگ و مورد تاکید فرامین دینی بوده که وجود این مساله مهم در جامعه می تواند بالندگی و توسعه و پیشرفت تمامی حوزه های دیگر در یک کشور و سرزمین را در پی داشته باشد .
در خاطر دارم در نوشته پیشینم با عنوان سخنی با فرماندهی انتظامی مازندران یادآور فعالیت شما و مجموعه انتظامی استان در عین سپاسگزاری شدم و به برخی از موضوعات مبتلا به استان در حوزه امنیت اجتماعی اشاراتی داشتم .
اکنون در این فرصت و به بهانه شهادت بسیار مظلومانه یکی از همکاران پر تلاش و البته فرزندی پاک از سرزمین علویان اجازه می خواهم تا بار دیگر و البته این بار شفاف تر مواردی را خدمت شما عرضه دارم .
به خاطر دارم جنابعالی در یکی از صحبت های خود خطاب به اراذل و اوباش مازندران گفته بودید که این افراد سه راه بیشتر در استان در پیش رو ندارند یا استان را ترک کنند، یا خود را تسلیم کنند و یا حسابشان با پلیس است. البته در همان برهه شما و همکاران تحت زیر مجموعه شما عملیات و برخوردهای بسیار خوب و مقتدرانه ای در استان در عمل به این صحبت ها نشان دادید که جای تقدیر دارد اما سخن در این مجال این است مردم مازندران انتظار تداوم این برخورد ها با این دسته از افراد از جمله ارازل و اوباش را از شما داشته و دارند که به نظر می رسد مقداری نسبت به آن موقع کم رنگ تر شده است.
سردار عزیز؛
امروز برخی از اراذل و اوباش مجدداً  گستاخ شده اند و تا آنجا به این جسارت خود ادامه داده اند که برروی مامور آن نیرو تیغ  و اسلحه می کشند و بسیار مظلومانه یک پلیس را به شهادت می رسانند. امروز برخی از این اراذل جسارت را از حد گذرانده و دست به تیراندازی و درگیری های مسلحانه با مردم و همچنین تسویه حساب با خود می زنند که نمونه آن تیراندازی در آمل ، بابل ، محمود آباد و ... می باشند .
امروز برخی از این اراذل و اوباش و نوچه هایشان در حالی آزادانه به شرخری در استان می پردازند که گویا کسی را جلودار خود نمی بینند!
امروز برخی از اماکن اجتماعی ما به گونه ای در سیطره مانور این باصطلاح اراذل  و اوباش قرار گرفته که خانواده ها جرات حضور در این اماکن و پارک ها و مراکز  تفریحی را در بعضی از ساعات شبانه روزندارند و اگر هم برای تفریح ، خانواده ای در آن مکان حضور می یابد باید به نوعی اربده کشی ها آنها را تحمل کند و یا همواره سایه ترس از درگیری و ... در این مدت در دلشان باشد .
سردار عزیز؛
امروز برخی از سفره خانه ها (شما بخوانید قلیان کش خانه ) تبدیل به مراکز ارازل و اوباش پروری تبدیل شده و بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی در آن اماکن و با اولین حضور به راحتی قابل رویت می باشد .حال چرا علیرغم تمامی دستورالعمل ها این مراکز باید به فعالیت بدون مجوز خود ادامه دهند و پلمپ نشوند این خودش جای سوال دارد!
سردار عزیز؛
از اینکه هر روز از کشفیات جدید مواد مخدر و دستگیری سارقان توسط همکارانتان می شنویم ضمن اینکه نشان دهنده فعالیت خوب پلیس است این را نیز بشارت می دهد که این خلاف ها در مازندران در حال  گسترش است .
امروز مردم مازندران از پلیس استان حضور پررنگ تر در جامعه را مطالبه دارند امروز مردم برخورد مقتدرانه و البته بازدارنده با اراذل و اوباش و سوداگران مرگ و متعرضان به حوزه امنیت اجتماعی را همچون گذشته و البته بیشتر خواستارند .
سردار گرامی ؛
اینجا مازندران است دیار علویان ، سرزمین شیران کارزارهای نبرد و پیکار با بداندیشان ، اینجا سرزمین رزمندگان و سردارانی است که دشمنان زبون میهن اعم از منافقین کوردل و بعثی های متجاوز از شنیدن نامشان رعشه بر اندامشان می افتاد. اینجا سرزمین مردانی است که نشان دادند همیشه و در همه حال پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی فقیه و خدمتگزاران واقعی به ایران اسلامی هستند.
پس می طلبد کوشاتر از گذشته و با تمام کاستی ها ،نبود امکانات و سختی هایی که برای آن نیرو وجود دارد در خدمت به مردم اهتمام بیشتر از گذشته نشان داده شود.

سردار گرامی؛
می دانم که در سودای خدمت به مردم، شما و همکارانتان تمام تلاش خود را داشته و دارید و بنده نیز هیچگاه قصد سیاه نمایی ندارم اما انتظار مردم از آن نیرو بسیار بیشتر از آن است که الان مشاهده می شود .این را به عنوان یک خبرنگار که در میان مردم حضور دارم خدمت شما عرض کردم .
البته این را نیز باید تاکید کنم که در کنار این برخوردها و اقدامات شما دستگاه قضایی استان نیز باید همانند همیشه و بسیار قوی تر از گذشته در تعیین مجازات برای اراذل واوباش و متعرضان به حریم امنیت اجتماعی در اسرع وقت اقدام نموده تا ان شا الله شاهد ریشه کن شدن بسیاری از این مشکلات در سطح جامعه و علی الخصوص استان مازندران باشیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

raha 7 آذر 1394
جناب قلیزاده سلام
اینکه پلیس باید با شدت بیشتر در جامعه حضور یابد ، شکی نیست اما مکمل این حضور پلیس ، حضور با کمیت و کیفیت بیشتر دستگاه قضایی میباشد تا با خاطیان و هنجارشکنان بلافاصله برخورد گردد.
ورود پلیس تا دستگیری جانیان داربکلا تـــــــــــــــــــــــــــــــــا پذیرایی دستگاه قضا
ناشناس 8 آذر 1394
برادر قلی زاده پاسگاهها هیچ امکانات ترابری و تجهیزاتی ندارند چطور می توانند با ارازل و اوباش در گیر شوند .
فریبرز 8 آذر 1394
اقدام فدائیان پلیس در شناسایی و دستگیری جرم منهای قضاوت حاکمانه دستگاه قضا بمنزله آموزشگاه تحکیم جرماست . چرا که زندانی برگشته از زندان ماریست که اژدها بیرون می آید
آگاه 10 آذر 1394
اگر به بیانات به حق جناب قلی زاده دقت کرده باشید فرمودند که یکی از مراکز پرورش ارازل و اوباش قلیان سرا ها میباشد حال جمع کردن این قلیان سراها که امکانات ترابری و تجهیزاتی نمی خواهد برادر ناشناس نیروی انتظامی
نا شناس 10 آذر 1394
پليس بايد آنقدر اقتدار داشته باشد كه مثلا يك لات خطرنال اسم پليس را بشنود لرزه بر اندام او افتد ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.