.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شش توصیه برای اربعین
حجت الاسلام غلامرضا اباذری

شمال نیوز- حجت الاسلام غلامرضا اباذری: با عرض ادب و احترام به ساحت قدسی و عرشی سالار شهیدان سیدالشهداء و یارانی که در تاریخ همانندی ندارند،درود و سلام بر همه فعالان جبهه فرهنگی اربعین سال 1394 .اکنون که به حول و قوه الهی پس از حدود یکسال جلسات مستمر فرهنگی وارد این مانور بزرگ انسانی و الهی شده ایم و پس از سرکشی میدانی از مسیرها و موکب ها جا دارد نکاتی را خدمت خادمان فرهنگ حسینی عرض نمایم :

 

1-از همه خادمان جبهه فرهنگی که تدابیر و دستورات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را مبنی بر عدم استفاده از تصویرمعظم له در اربعین 94 رعایت کردند تشکر می کنم و تقاضا دارم تا پایان این مراسم بی نظیر جهانی ، مواظبت کنند تا این تدبیر به شکل کامل اجراء شود.

2-احترام به مردم با کرامت و شرافتمند و غیور عراق که افتخار میزبانی زائران را با هیچ جایگزینی عوض نمی کنند تا آخر مراسم به دیگران تذکر داده و مراقبت کنیم ( خوشا به حال مردم عراق که این نعمت الهی را از آن خود دارند).

3-تمامی فعالان فرهنگی با مدیریت و بصیرت عمیق خود مراقبت کنند تا در این مراسم حاشیه سازی نشود و غیر از نمایاندن قدرت عظیم جذب حسینی ما را به مسائل کوچک و جزئی و بی ارزش وارد نکنند.

4-حسین(ع) محور آزادگی و آزاد اندیشی و دفاع از مظلوم و مقابله باظالم است ، از این محور خوب مراقبت کنیم و این محور را خوب بیان کنیم تا این پیام بیشتر از گذشته به جهانیان برسد.

5-دوستان فعالان فرهنگی عراق مسیرهای منتهی به کربلا را با تصاویر شهدای عراق حال و هوای خاصی بخشیده اند ما هم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که بالاترین الگوی آن امام حسین(ع) است به آنها کمک کنیم و فضا سازی انجام شده را حفظ کنیم.

6-خداوند بالاترین جایگاه خدمتی یعنی خدمت در حوزه فرهنگ حسینی را به ما و شما عنایت کرده ، شکر آن نعمت و حفظ این مدال به آن است که وحدت بین دو ملت ایران و عراق را سر خط اقدامات فرهنگی خود قرار دهیم.

*رایزن فرهنگی ج.ا.ایران در عراق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.402 seconds.