.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشییع پیکر 3 جان‌باخته دیگر منا در مازندران
سخنگوی اداره کل حج و زیارت مازندران گفت: پیکرهای سه تن از جان‌باختگان فاجعه منا صبح امروز وارد کشور شد و در حال انتقال به مازندران است.

 شمال نیوز: سخنگوی اداره کل حج و زیارت مازندران گفت: پیکرهای سه تن از جان‌باختگان فاجعه منا صبح امروز وارد کشور شد و در حال انتقال به مازندران است.

مصطفی جعفری با اعلام خبر فوق اظهار کرد: پیکرهای سه تن از جان‌باختگان فاجعه منا علی اسدزاده وسطی‌کلایی، علی‌اکبر ذبیح‌زاده‌پاشا و حجت‌الله رجبی وارد کشور شد و در حال انتقال به مازندران است.

وی با اشاره به اینکه پیکر این جان‌باختگان فردا در مازندران تشییع می‌شود، افزود: همچنین پیکر یدالله رویین‌تن توسط خانواده در تهران شناسایی شده و امروز مراسم تشییع این جان‌باخته فاجعه منا در قائم‌شهر برگزار شد.

سخنگوی اداره کل حج و زیارت مازندران درباره وضعیت جان‌باختگان شهرستان رامسر، گفت: به دلیل اینکه این افراد از طریق گیلان اعزام شدند باید از حج و زیارت گیلان وضعیت آنها را جویا شویم.

جعفری در پایان تصریح کرد: بدون احتساب جان‌باختگان رامسری پیکر 10 تن از فربانیان این فاجعه به مازندران منتقل می‌شود که در حال حاضر ما پیگیر این موضوع هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.529 seconds.