.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آئین نکوداشت دانشجویان جدیدالورود ؛
دکترباقرزاده: تلاش کشورهای استعمارگر برای انحصاری کردن دانش است
شمال نیوز : رئیس واحد قائم شهر ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در سالهای اخیر بی تردید یک سازمان دانش پایه و همراه با فعالیتهای دانشگاهی می باشد .....
دکترباقرزاده: تلاش کشورهای استعمارگر برای انحصاری کردن دانش است

شمال نیوز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با توجه به تلاش کشورهای استعمارگر برای انحصاری کردن دانش نزد خود، گفت: امروزه دارایی دانشی با امکان مدیریت بر سرنوشت،یکی از دارایی‌های ارزشمند و غیر قابل جایگزینی به شمار می‌رود.

محمد رضا باقرزاده در آئین نکوداشت دانشجویان جدیدالورود گفت: دانشگاه آزاداسلامی که وام دار تفکر امام خمینی (ره ) است امروز در دهه چهارم عمر خود  توانسته است با تدبیر دکتر میرزاده و تحول در شیوه ادراک  دانشجویان و استادان به یک برند فراملی تبدیل شود.

باقرزاده ورود دانشجویان جدیدالورود را به محیط علمی و فضای فرهنگی کشور تبریک گفت و اظهارداشت: دانشگاه به وجود و حضور آنها افتخار می کند و سپس نکاتی را در خصوص کسب دانش به آنها یادآورشد.

رئیس واحد قائم شهر ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در سالهای اخیر بی تردید یک  سازمان  دانش پایه و همراه با فعالیتهای دانشگاهی می باشد .

باقرزاده نشانه علمی شدن نیروی انتظامی را توفیق در مقابله با ناهنجاریها و جرایم و توفیق در حوزه پیشگیری و کنترل بیان کرد.

عضو هیأت امنای دانشگاههای آزاد اسلامی با تبریک به دکتر نیاز آذری در خصوص پذیرش مسئولیت ریاست دانشگاه آزاداسلامی استان مازندران اظهار داشت: با حضور دکتر نیازآذری در سال تحصیلی جدید شاهد یک رویکرد جدید از خدمات برای دانشجویان در سطح استان و  یک توسعه چشمگیر و هماهنگی مطلوب در بحث رشته های تحصیلی بودیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر خطاب به دانشجویان حضور در دانشگاه را آغاز فصل جدید از زندگی و شروع تلاشی تازه در عرصه ای علمی دانست و ضمن تبریک به آنها گفت:تا در صحنه مبارزه علمی جهت مرز شکنی دانشی تلاش کنند.

باقرزاده توجه به اهمیت کسب دانش در مفهوم کسب توانائی و قدرت را امری ضروری دانست و گفت: ضرورت همراهی علم وعمل در تعلیم تربیت باید با بهره گیری از فرصت ها و همراه با تعالی و کمال باشد.

این مسئول دانشگاه با اشاره به تلاش کشورهای استعمارگر جهت انحصاری کردن دانش نزد خود، گفت: امروزه دارایی دانشی با امکان مدیریت  بر سرنوشت یکی از دارایی های  ارزشمند و غیر قابل جایگزین بشمار می رود. وی  بر مدیریت دانش و تلاش جهت کشف این دارایی پنهان در ذهن افراد و تبدیل آن به دارایی سازمانی تأکید کرد.

باقرزاده دانشگاه آزاد اسلامی را یک الگوی کارآمد و موفق بومی در عرصه آموزش عالی خواند و گفت: این دانشگاه با ایجاد  بسط عدالت و تحقق رقابت پذیری واقعی در سراسر کشور اکنون به طرف دانشگاه یادگیرنده و کارآفرین  درحال حرکت است  و ادامه داد دانشگاه آزاداسلامی توانسته است در دوره مدیریت دکتر میرزاده  با توسعه فعالیت های اقتصادی کار آفرینانه جهت کاهش سهم شهریه دانشجویی در اداره دانشگاه  و کم کردن بار هزینه ای دانشجویان کوشش نماید.

باقرزاده گفت: واحد قائم شهر  با  دارا بودن امکانات آموزشی ، پژوهشی و ورزشی مطلوب  براساس نظام رتبه بندی سایماگو در سال 2014 توانسته است موفق به کسب رتبه اول پژوهشی  در شمال کشور شود.

باقرزاده در خاتمه خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: دانشگاه خودش را در خدمت دانشجویان می داند و کوشش می کند  با فراهم کردن امکانات آموزشی، علمی ، فرهنگی ،ورزشی آنها را برای رسیدن به اهداف علمیشان یاری نماید.

دکتر نیاز آذری: 

شعار دکتر میرزاده عملی کردن 100 درصدی  اقتصاد دانش بنیان در دانشگاهها است

سپس کیومرث نیاز آذری دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران ضمن تبریک به دانشجویان جدید الورود و خیر مقدم حضور سردار جعفری نسب هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و از ایشان و همکاران پرتلاششان جهت برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

نیازآذری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با حدود 200 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف  جزءاولین دانشگاههای آزاد اسلامی شمال کشور می باشد که توانسته است تا به امروز پیشرفتهای خوبی داشته باشد.

وی با تشکر از دکتر باقرزاده و دیگر مسئولین واحدقائم شهر برای فراهم نمودن امکانات آموزشی مطلوب به دانشجویان اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر یکی از واحدهایی است که در سطح استان بیشترین رشته کارشناسی ارشد را دارا می باشد .

دبیر هیئت امنا دانشگاه آزاداسلامی خطاب به دانشجویان جدید الورود گفت: با وجود 92 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 8 رشته دکتری در واحد قائم شهر شما می توانید در این واحد دانشگاهی تا مقطع دکتری ادامه تحصیل دهید.

وی همچنین از افرایش 100 رشته دکتری به رشته های دکتری استان مازندران در سال آینده خبر داد و گفت: با تشکر از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر دکتر میرزاده رشته های دکتری استان مازندران از 71 رشته به 171 رشته خواهد رسید که از طرف دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران از دکتر میرزاده تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بحث دانش بنیان پرداخت وگفت: اقتصاد دانش بنیان یکی از مسیرها واقداماتی است که می تواند معضل بیکاری را تا حدی کاهش دهد.

وی همچنین گفت: با عملکرد مناسب در بحث دانش بنیان می توانیم در کاهش شهریه دانشگاه موفق باشیم. نیازآذری معیار امروزه دانشگاهها را درآمدزایی آنها عنوان کرد و گفت: شعار دکتر میرزاده  عمل کردن 100 درصدی اقتصاد دانش بنیان در دانشگاهها ست و مصمم هستند در سال تحصیلی جدید این مسئله  در واحد های دانشگاهی عملی شود.

دبیر هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد استارت علم و عمل باید در دانشگاهها زده شود و با وجود فعالیت های  دانش بنیان علم نباید در ذهن و فکر گذاشته شود بلکه باید آن را  به عمل تبدیل کنیم .

سردار جعفری نسب:

دشمنان با استفاده ازفناوریهای جدید درصدد آلوده کردن فضاهای دانشگاهی ما هستند

درادامه سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران  با حضور در جمع رئیس ، هیئت رئیسه، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر در خصوص فضای امن کشور ، دانشگاهها و مسائل اخلاقی دانشجویان  مطالبی  بیان کرد.

جعفری نسب  با بیان این نکته که کشور ایران علیرقم مشکلاتی که دنیا برایش فراهم کرد اما یک کشور آرام و امن با بسترهای مناسب از لحاظ فکری،اندیشه ای ،فرهنگی و اقتصادی است این امنیت و آرامش را مدیون رشادت ها ، جان فشانی های رزمندگان و صبر و استقامت پدران و مادران و مردم بی نظیر ایران  در هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی حضور نیروی انتظامی را در فضای دانشگاهها در زمان قبل از انقلاب همراه با رعب و وحشت عنوان کرد و گفت: اما امروزه نیروی انتظامی توانست با فراهم نمودن اعتماد بین مردم و دانشگاهیان یکی از عضوهای این مجموعه باشد .

جعفری نسب فضای دانشگاهها را بسیار امن خواند و گفت: باید فضا به گونه ای باشد که همه استعداد های ما رو به رشد باشند تا میلیون ها دانشجویی که وجود دارند بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران با اشاره به این نکته که دشمن امروزه به دنبال جنگ سخت نیست عنوان کرد باید قدر فضاهای موجود را بدانیم و برای مأیوس کردن دشمن تلاش کنیم چون دشمنان می دانند ایران از لحاظ نظامی بسیار قوی است و از این طریق نمی تواند ورود پیدا کند پس از بااستفاده از  جنگ نرم به دنبال آلوده کردن فضاهای دانشگاهی ما هستند.

جعفری نسب خطاب به دختران و پسران دانشجو در خصوص نوع پوشش در جامعه  تأکید کرد و گفت: با وجود نرم افزارها و فناوریهای ارتباطی موجود در کشور از خودشان مراقبت کنند تا دچار فساد و انحراف نشوند و نیروی انتظامی را به عنوان یک دستگاه امنیتی پشتیبان خود بدانند.

آئین استقبال از دانشجویان جدیدالورود تحت عنوان گام اول  با حضور هیئت رئیسه ، حجت الاسلام دکترابراهیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاداسلامی استان مازندران ، سردار جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران ، دکتر نیاز آذری ریاست دانشگاه آزاداسلامی استان مازندران ، دانشجویان جدید الورود و اساتید درتالار شهدا دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر برگزار شد.

این مراسم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی –هنری ، توجیه و تبیین آیین نامه های آموزشی،دانشجویی،پژوهشی و فرهنگی وحضور دانشجویان ترم اولی رشته های مختلف واحدقائم شهر همراه بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.