.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از سوی رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت؛
بهره برداری و افتتاح دو طرح بزرگ صنعتی در مازندران
شمال نیوز: دو طرح بزرگ صنعتی از سوی رئیس جمهور و با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت و مسئولین کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش شمال نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت :شرکت پلی استایرن سهند با تولید سالانه 60 هزار تن پلی استایرن انبساطی و با سرمایه گذاری 153 میلیارد تومان در شهرستان بابل با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

محمد محمد پور عمران با اعلام این مطلب که تولیدی این واحد به عنوان ماده اولیه صنایع پائین دستی پتروشیمی به کار خواهد رفت گفت : این کارخانه بزرگترین تولید کننده مونومر کشور است.

محمد پور تصریح کرد : با افتتاح این کارخانه برای 150 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد ضمن اینکه ارزبری این واحد تولیدی 24 میلیون یورو می باشد .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در ادامه به افتتاح ویدئو کنفرانسی شرکت فولاد بهمن در بشل توسط دکتر روحانی رئیس جمهور محبوب کشورمان اشاره و گفت : این شرکت که در زمینه تولید ورق های رنگی و فرم دهی آن فعالیت دارد با سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد تومانی و همزمان با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت در محل این شرکت به بهره برداری خواهد رسید .
 

محمد پور گفت: با افتتاح این شرکت 130 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد .

یاد آور می شود : شرکت فولاد بهمن بزرگترین تولید کننده ورق های گالوانیزه رنگی در کنار فولاد مبارکه اصفهان در سطح کشور می باشد که محصولات آن علاوه بر بازار داخلی به کشور های مختلف صادر می شود همچنین با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت بابل موکت نیز مورد بازدید واقع خواهد شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.