.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هنوز دو هفته نگذشته، نوروزی فراموش شد/ شماها قرار بود مراقب فرزندان هادی باشید؟
میثم بهرامی

شمال نیوز: میثم بهرامی- روزی که هادی نوروزی فوت کرد، خیلی ها می گفتند حاضرند برای او و خانواده اش هر کاری بکنند. اما حالا که هنوز از درگذشت او دو هفته هم نگذشته، مشخص شده که بسیاری از آن حرف ها از سر جوگیری بوده. همه می دانند که در ایران وقتی کسی فوت می کند، در آن روزهای اول وعده های زیادی داده می شود و بسیاری از این وعده ها از سر جو و شرایطی است که در آن روزها حکم فرماست.

درمورد هادی نوروزی هم همین طور بود. روزی که او فوت کرد، همه در سوگش اشک ریختند و برایش عزاداری کردند. غافل از اینکه دو روز پس از درگذشت نوروزی، در مراسم ختمی که در شمال برگزار شد، خود نوروزی فراموش شد و علی دایی پایش را در خانه ای که علی کریمی در آن بود نگذاشت! اینجا شاید اولین جایی بود که پس از فوت هادی نوروزی، او فراموش شد و دو نفر از چهره های فوتبال ایران، دلیل اصلی حضورشان را فراموش کردند. دایی زمانی که دید علی کریمی داخل خانه نشسته، راهش را کج کرد و به بیرون رفت.

اما این آخرین بار نبود که هادی فراموش می شد. چند روز بعد، زمانی که قول و قرارها برای برگزاری مسابقه ای نمادین برای یادبود هادی نوروزی مطرح شد، بین پیشکسوتان اختلاف نظر ایجاد شد که مسابقه را قبل از چهلمین روز درگذشت برگزار کنند یا بعد از آن. عابدزاده و پروین با برگزاری مسابقه قبل از چهلمین روز درگذشت مخالفت کردند و اینجا هم دوباره فراموش شد که همه این کارها برای هادی نوروزی است و بهتر است یک بار هم که شده، یک طرف قضیه کوتاه بیاید و به نظر طرف مقابل احترام بگذارد.

همه در این ماجرا به دنبال کاسبی خودشان هستند؛ از عادل فردوسی پور که برنامه ارسال پیامک می گذارد تا سایر رسانه ها که سعی دارند با انتشار خبرهایی با تیترهای جذاب، مخاطب بیشتری را جذب کنند و ... همه دنبال کاسبی خودشان بودند و به خودشان فکر می کردند.

در این میان هم به مرور خانواده نوروزی و فرزندان خردسال او فراموش می شوند. الان همه می گویند هوای بچه های نوروزی را خواهند داشت اما دو روز بعد خدا می داند آیا نام فرزندان او در ذهن کسی می ماند یا نه. حتی مشخص نیست چند روز بعد، آیا باشگاه پرسپولیس به وعده هایی که داده عمل می کند یا نه. و حتی باشگاه نفت تهران حاضر می شود طلب نوروزی را به خانواده او بدهد؟ همه این سوالات، باعث نگرانی می شوند وقتی که می بینیم در فاصله کمتر از دو هفته از درگذشت نوروزی، سر برگزاری یک بازی نمادین بین پیشکسوتان اختلاف نظر و دو دستگی ایجاد شده است. اینکه در چنین مواقعی حتی هماهنگ کردن یک مسابقه تدارکاتی هم کار سختی می شود، برمی گردد به روحیه ایرانی ها که خیلی زود هدف را فراموش می کنند و به فکر به کرسی نشاندن حرف خودشان می افتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك بنده خدا 18 مهر 1394
واقعا هم راست گفتي همه بخاطر اون جوي بود كه داشتن اين حرف ها را مي زدند.
کاوه آذین فر 22 مهر 1394
حدایش رحمت کند انسان شریفی بود . کاش قدرش را بیشتر میدانستیم . باید حرمت حانواده اش را نگه داریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.