.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با استقبال با شکوه مردم صورت گرفت ؛
بازسازی واقعه غدیر خم در قائم شهر

فرماندار قائم‌شهر گفت: واقعه غدیر خم احیاکننده دین و امامت است.

، مهدی محمدی در مراسم بازسازی واقعه غدیرخم در این شهرستان، اظهار کرد: اقشار مختلف جامعه می‌توانند از نزدیک با واقعه غدیر خم و به امامت رسیدن حضرت علی (ع) بیشتر آشنا شوند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر خم روایت‌گر تاریخ صدر اسلام است، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) در روز عید غدیر حضرت علی (ع) را جانشین خود اعلام کرد تا دین و امامت احیا شود.

                                       

وی با اشاره به اینکه غدیر یک تفکر است، افزود: وظیفه همه مسلمانان اسلام تبعیت از فرموده‌ها و آموزه‌های دینی امامان و ائمه‌اطهار است که با بازسازی واقعه‌هایی همانند غدیر‌خم می‌توانیم از نزدیک با واقعیت‌ها آشنا شویم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قائم‌شهر نیز با بیان اینکه بازسازی واقعه عید غدیر در دومین سال متوالی در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: نقاط ضعف سال گذشته را برطرف کردیم و توا‌نستیم با کمترین نقص بازسازی واقعه غدیر خم را برگزار کنیم.

ابراهیم یعقوبی با اشاره به اینکه برای آماده‌سازی بازسازی واقعه عید غدیر حدود 20 روز طول کشید، بیان کرد: برای آماده‌سازی واقعه عید غدیر اکیپ برگزارکننده تشکیل شد که این اکیپ با تلاش شبانه‌روزی توانست اقدامات لازم را مهیا سازد.

وی در پایان گفت: شهرداری قائم‌شهر در آماده‌سازی این مراسم تلاش‌های بسیاری را انجام داد و امیدواریم با حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی بتوانیم هر ساله بازسازی واقعه غدیر خم را باشکوه‌تر برگزار کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.