.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت بایگانی شدن پیراهن نوروزی و برنامه‌های ویژه برای خانواده‌اش
سرپرست باشگاه پرسپولیس با تکذیب بلیت فروشی مراسم تشییع هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی، به سئوال درباره پرداخت قرارداد این بازیکن پرسپولیس به خانواده‌اش پاسخ داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تکذیب بلیت فروشی مراسم تشییع هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی، به سئوال درباره پرداخت قرارداد این بازیکن پرسپولیس به خانواده‌اش پاسخ داد.

به گزارش شمال نیوز، علی اکبر طاهری درباره درگذشت هادی نوروزی و برگزاری مراسم تشییع پیکر کاپیتان پرسپولیس اظهار کرد: به خانواده این بازیکن تسلیت می‌گویم و امیدوارم امروز بتوانیم مراسمی در حد و اندازه نام این بازیکن برگزار کنیم و با احترام به خاکش بسپاریم. من الان عازم بابل هستم و قرار است ساعت ۱۰ مراسم تشییع جنازه این بازیکن برگزار شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره درخواست همسر هادی نوروزی برای بایگانی کردن شماره ۲۴ و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با این درخواست موافقت خواهد کرد یا خیر، تاکید کرد: قطعا این کار صورت می‌گیرد. بحثی که بنده داشتم پوشیدن پیراهن مشکی بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان پوشیدن پیراهن مشکی تا پایان فصل برای پرسپولیس مقدور است یا خیر، گفت: عرض من این است که یک مقدار الزامات سازمان لیگ باید رعایت شود ولی برای احترام به این کاپیتان سعی می کنیم حداقل تا چهلم این پیراهن را بپوشیم. البته این بستگی به پیراهن تیم‌های حریف و رعایت قوانین لیگ هم دارد.

طاهری  در پاسخ به سئوالی مبنی بر بلیت فروشی مراسم تشییع در ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: خیر اصلا چنین چیزی نبوده است.

وی درباره اینکه گویا این پول ۵ هزارتومان و مربوط به پارکینگ بوده نه بلیت فروشی، خاطرنشان کرد: این دیگر در اختیار ما نبوده است ولی نه، درهای ورزشگاه برای همه باز بود و  از هوادارن و افرادی که آمدند تشکر می‌کنم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا مبلغ قرارداد هادی نوروزی به صورت کامل به خانواده این بازیکن پرداخت یا تا زمانی که برای این تیم بازی کرده است؟، به رادیو ایران گفت: به خاطر احترام به تمام بازیکنان بخصوص هادی نوروزی مطالبی دیگر را لحاظ خواهیم کرد و به اینصورت که می گویید نیست. حتما اقدامات ما فراتر از این حرفها خواهد بود.

به گزارش مهر، هادی نوروزی بامداد پنجشنبه هفته گذشته به دلیل سکته قلبی درگذشت و مراسم تششیع جنازه او روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد. قرار است نوروزی امروز شنبه در بابل به خاک سپرده شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.