.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر ستاد هفته ی ملی کودک مازندران:
برگزاری نمایشگاه هفته ملی کودک در مازندران
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران و دبیر ستاد هفته ی ملی کودک استان از برگزاری نمایشگاه هفته ملی کودک در این استان خبر داد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران و دبیر ستاد هفته ی ملی کودک استان از برگزاری نمایشگاه  هفته ملی کودک در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در دومین جلسه ستاد هفته ملی کودک استان مازندران که در این اداره کل برگزار شد بر لزوم کیفی سازی برنامه های این ستاد تاکید کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با اشاره به اهتمام ملی در تشکیل ستاد هفته ی ملی کودک و تاکید وزارت کشور در شکل گیری ستاد هفته ملی کودک در استانداری ها، این هفته را فرصت موثری دانست تا به همراهی و یاری دستگاه های مرتبط این حوزه بتوان در جهت تحقق هرچه بیشتر حقوق واقعی کودکان تلاش کرد.

وی با اشاره به نیازهای کودکان در ابعاد جسمی و فکری تصریح کرد: کودک همواره نیاز به کمک دارد و می بایست در کنار تامین نیاز های جسمی اش در جهت شکوفایی استعددها و هدایت کودکان در مسیردانایی و توانایی اقدام نمود.

دبیر ستاد هفته ی ملی کودک مازندران ازدوران کودکی را دوران مهمی در تکوین شخصیت کودک و جامعه دانست و افزود: کودک به جهت محدودیت سنی اش قدرت دفاع از حقوق خود را ندارد؛ لذا احقاق حقوق آنان نیاز به همت دستگاه های متولی مرتبط با کودک را می طلبد و این امر سهم هر یک از این دستگاه ها را جدی تر می سازد.

این مسوول با تاکید بر ارایه برنامه های دستگاه های عضو ستاد در گرامی داشت هفته ی ملی کودک در استان یادآورد شد: این جلسات در جهت ه م افزایی وبرنامه ریزی کارشناسی با هدف ارایه برنامه های کیفی برای کودکان استان صورت می پذیرد و امید است هر یک از دستگاه ها نسبت به کیفی سازی برنامه هایشان و همکاری با دبیرخانه ی ستاد همکاری داشته باشند.

عزیززاده گرجی با قرائت برخی از مصوبات اولین جلسه ستاد هفته ملی کودک استان که با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران برگزار شد بر لزوم برگزاری نمایشگاهی مشترک بمنظور ارایه دستاورد های هر یک از دستگاه حوزه ی کودک و ارایه خدمات به کودکان در این هفته تاکید کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران ابراز خاطر نشان ساخت می بایست نسبت به کودکا ن تعهد داشت و در جهت احقاق حق آنان جدی عمل نمود تا دنییایی داشته باشیم پر از لبخند کودکان .

لازم به ذکر است: در این جلسه هر یک از دستگاه های عضو به تشریح دیگاه ها و برنامه های خود پرداختند.

نمایشگاه امسال هفته ملی کودک با حضور دستگاهای عضو و غرفههای کانون پرورش فکری - مرکز بهداشت- نیروی انتظامی- میراث فرهنگی - هلال احمر- معاونت پیشگیری دادگستری- بهزیستی - حفاظت محیط زیست - بنیاد مهدویت - اداره تبلیغات اسلامی - نشریات کودک و نوجوان و غرفه ی فروش محصولات کانون پرورش فکری در 15 مهرماه اولین روز هفته ی ملی کودک گشایش می یابد.

حضور گروه دانپزشکی، پزشکان و کارشناسان تغذیه - اطلاع رسانی به کودکان در خصوص عوامل آسیب زا برای سلامتی و تغذیه سالم و ناسالم- ویزیت رایگان- حضور کارشناسان تغذیه و ارگونومی ویژه والدین - اجرای آموزش طرح ترافیک- سخنرانی ویژه کودکان با موضوعات مرتبط با پرهیز از خطر و عوامل آسیب زا در اجتماع- معرفی اماکن دیدنی و آثار باستانی استان به مخاطبین- معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی استان استان- آموزش کمکهای اولیه و جهت یابی به صورت فشرده به مدعوین کودک و نوجوان- مشاوره تربیتی و حقوقی در نمایشگاه- چگونگی برخورد کودکان با همسن سالانی که دارای نقص می باشند و ارائه خدمات مشاوره ای در این خصوص- برگزاری مسابقات مربوط به مهدی شناسی مناسب مخاطبین کودک و نوجوان- غرفه از حیوانات تاکسیدرمی استان و عکس های پرندگان- غرفه بازیهای قرآنی و تربیتی کودک – غرفه نشریات سلام بچه ها ، پوپک و سنجاقک و غرفه بازی و سرگرمی فکری مناسب سنین کودکان وکتب تربیتی (مجموعه کلیدهای مشکلات رفتاری کودکان) مربوط به والدین از جمله فعالیت های نمایشگاه هفته ی ملی کودک در استان مازندران هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.