.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اساس جدیدترین اخبار ؛
اسامی کشته‌شدگان شمالی حادثه منا اعلام شد / کشته شدن 7 مازندرانی ، 8 گلستانی و 23 گیلانی
شمال نیوز: در حادثه دلخراش 7 زائر مازندرانی و 23 نفر زائرگیلانی و ۸ زائر گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه می باشند.

 شمال نیوز: مدیر روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت مازندران از کشته شدن هفت زائر مازندرانی بر اثر حادثه منا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مصطفی جعفری در گفت‎وگو با  فارس با اشاره به اینکه از زمان انتشار خبر حادثه منا در اداره‌کل حج و زیارت استان مازندران مستقر شده‌ایم و در حال ارتباط با کاروان‎ها هستیم، گفت: تا چندین ساعت قبل فوت یک زائر مازندرانی به‌نام «محمد رضا فروزان» از کاروان 30287 شهرستان قائم‌شهر تأیید شده بود که اکنون باخبر شدیم 6 نفر دیگر به این آمار افزوده شده است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه شماره کاروان‌هایی که با عدد 30 شروع می‌شود از استان مازندران است، گفت: متأسفانه در این حادثه هفت زائر مازندرانی به نام‌های معین تقوی کوتنایی، قربانعلی سالاری، ابراهیم صادقی واسکسی، محمدرضا فروزان، محمدمهدی سلحشور، علی‌اکبر ذبیح‌زاده پاشا و حسین تقوی جان خود را از دست دادند.

کشته شدن۸ گلستانی در حادثه منا

در پی حادثه دلخراش منا، نام هشت گلستانی در بین کشته شدگان این حادثه به چشم می خورد که همگی اهل سنت و از شهرستان های گنبدکاووس و بندرترکمن هستند.

در پی حادثه دلخراش منا که نام ۸ گلستانی هم در بین کشته شدگان این حادثه به چشم می خورد،

 اسامی کشته شدگان حادثه منا که همگی از زائران اهل سنت هستند به شرح زیر است:


۱- عبد الله ایگدری کاروان ۳۸۰۳۶ به مدیریت تیم پرور از شهر گنبد

۲- گل در یار بازای گلستان کاروان ۳۸۰۳۶ به مدیریت تیم پرور از شهر گنبد

۳- عبد الله براهویی ژند کاروان ۳۸۰۳۶ به مدیریت تیم پرور از شهر گنبد

۴- یگن بی بی مقدم اینچه برون کاروان ۳۸۰۱۷ به مدیریت زاهد کلته گنبد کاووس

۵- درسن تقان قزل کاروان ۳۸۰۱۷ به مدیریت زاهد کلته گنبد کاووس

۶- كاری بای كاری بای کاروان ۳۸۰۱۷ به مدیریت زاهد کلته گنبد کاووس

۷- اقا محمد كره ش کاروان ۳۸۰۰۲ به مدیریت فیروزی بندر ترکمن

۸- نور محمد مختوم نژاد کاروان ۳۸۰۱۷ به مدیریت زاهد کلته گنبد کاووس

 

تعداد زائران کشته شده گیلانی در حادثه منا به ۲۳ نفر رسید

مدیر روابط عمومی حج و زیارت گیلان اعلام کرد: طبق آخرین آمار به دست آمده، تعداد زائران کشته شده گیلانی در حادثه دلخراش منا که همزمان با روز عید قربان رخ داد، به ۲۳ نفر رسید.

محمد گرانمایه به خبرنگار مهر گفت: طی آخرین تماس های تلفنی با حسن فعال مدیر حج و زیارت گیلان، تعداد زائران گیلانی کشته شده در حادثه منا ۲۳ نفر اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه کلیه کشته شدگان از کاروان ۲۸۱۵۹ به سرپرستی منصور یوسف نیا از منطقه لنگرود و رودسر بوده اند افزود: تا شب گذشته این تعداد از زائران جزو مفقودین اعلام شده بودند که در آخرین تماس آقای فعال، خبر کشته شدن این حجاج عزیز تایید شد.

گرانمایه ادامه داد: از پنج کاروان گیلانی تا کنون همین تعداد از زائران جزو کشته شدگان این حادثه دلخراش بوده و خوشبختانه سایر حجاج تا زمان آخرین اطلاع در سلامت کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد: زائران این کاروان به دلیل اینکه زودتر از سایر افراد به محل حادثه رسیده بودند دچار سانحه شده اند.

گرانمایه افزود: از تعداد ۲۳ زائر گیلانی کشته شده افراد زیر شناسایی شده اند که در صورت اطلاع از اسامی سایر کشته شدگان، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اسامی احمد اسماعیلی چافی، حجت اوشیانی، کریم پور تقی، حبیب ترابی، غلام رضا خورسند، محمدحسین رمضانی سیاه خلکی، جمشید علم جو، رحمت غلامی جیرگل، ابراهیم فخری نالکیاشری، ابراهیم کریم پور چمچالی، عزت الله مرادی و علی محمد یحیی پور در میان جان باختگان به چشم می خورد.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : حادثه منا
نظرات خوانندگان :

ناشناس 3 مهر 1394
من نمیدونم یه چهره خوب از اسلام نمیتونیم ارائه بدیم همش کشتار
هانیه 3 مهر 1394
تسلیت به مقام ملکوتی امام زمان و خانواده شهدا.اینها شهیدند.مرگ حق است.خوش به سعادتشان که در این روز ودر مقابل چشم امام زمان جان باختند.خدا صبر نصیب بازماندگانشان کند.لعنت بر آل سعود.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 3 مهر 1394
شما مگر امام زمان را میبینی ودر انجا بودی؟عزیزمن شما همان تسلیت را بگو گافی است احتیاج نیست به رویا بروی هر چند کشته شدگان دارای سعادتی خاص هستند ولی خواهشا خیال بافی نکنید چه بسا کسانی که در صحنه نبرد کشته شوند ولی از نظر خدا شهید نباشند وچه بسا افرادی که در بستر فوت کنند واز نظر خداوند اجر شهید ببرند واین را خدا می داند که چه کسی شهید است انشا اله که این عزیزان اجر شهید داشته وبا پیامبراکرم مشهور شوند
نا شناس 4 مهر 1394
در پاسخ به ناشناس
عزیزم نمی تونی ببینی یکی بهتر از خودت می نویسه
علی 4 مهر 1394
سلام . اولتسلیت. دوم از دولت و ملت فهیم ایران می خوام یه چند وقت بیایم این عربها رو تحریم کنیم نریم حج . بزاریخورده ادم شن . خواهش می کنم از تون
اسما عیل یاری دریاسری 4 مهر 1394
حادثه دلخراش شهدای منا را به تمام گیلانیها وباز ماندگان شهدا تسلیت عرض مینمایم
نا شناس 3 مهر 1394
مرگ بر عربستان ۰مهدی برهانی ۶۰۰
یک مسلمان. 9 مهر 1394
درس عبرتی باشد که دیگر پولهایشان را نبرند عربستان خرج کنند.و آنها سلاح تهیه کنند و مسلمانان را بکشند.هر وقت دلمان گرفت به نیابت از تمام امان و مکه برویم حرم امام رضا.هم اقتصاد مملکت خواهد چرخید و هم جان سالم به در میبرید.پولهای حج را صرف بیماران و جهیزیه مسکن جوانان و غیره کنیم.این یک فاجعه بزرگ هست دل ادمو میسوزونه.بیگناه تلف شدن.خدا صبر بده به تمام عزیزای این حادثه.و حقوق آنها را از عربها خیلی زود با یک معجزه بگیر تا متنبه شوند.خدا جونم بزرگی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.507 seconds.