.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز اعلام نتایج تمام مقاطع دانشگاه آزاد+جزییات

 شمال نیوز: دانشجویان در نظر داشته باشند که با مراجعه به سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد می‌توانند نتایج خود را دریافت کنند.

مجتبی علوی‌فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در روز دوشنبه ۱۶ شهریورماه سال جاری نتایج آزمون دکتری تخصصی پژوهش محور، در روز سه‌شنبه ۱۷ شهریور نتایج آزمون کارشناسی ارشد، در روز چهارشنبه ۱۸ شهریورماه نتایج آزمون‌های سراسری در مقطع‌های کارشناسی، کاردانی و دکتری حرفه‌ای و در روز پنج‌شنبه ۱۹ شهریورماه نیز نتایج آزمون دکتری تخصصی اعلام خواهد شد.
 
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مدارک لازم برای ثبت‌نام دانشجویان گفت: لازم است که پذیرفته‌شدگان اصلی و کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه ۱۲ قطعه عکس، مدرک و پایه و ریزنمرات مقطع تحصیلی قبلی خود را به همراه داشته باشند و آقایان نیز کارت پایان خدمت خود را همراه داشته باشند و در صورت معافیت باید کارت معافیت خود را همراه داشته باشند.
 
وی در پایان گفت: دانشجویان در نظر داشته باشند که با مراجعه به سایت مرکز سنجش و آموزش دانشگاه آزاد می‌توانند نتایج آزمون خود را مشاهده کنند، هم‌چنین پذیرفته‌شدگان کارشناسی دانشگاه آزاد در روز ۲۵ شهریورماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.