.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خسارت 10 میلیارد ریالی سیل به راه هزارجریب نکا

 شمال نیوز: فرماندار نکا گفت: جاری شدن سیل هفته گذشته در بخش هزارجریب نکا، 10 میلیارد ریال به تاسیسات راه در بخش هزارجریب نکا خسارت جدی وارد کرده است.

جعفر احمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان نکا، اظهار کرد: وقوع سیلاب در مناطق بخش هزارجریب شهرستان نکا موجب مسدود شدن راه‌های روستای بندبن، تجرخیل، زنگت، درمزار، سوچلما، پجت و.. شده بود که با کمک عوامل راهداری برخی از این راه‌ها در 24 ساعت بازگشایی شد.

وی افزود: وجود گل‌ولای در برخی از مسیرها، بازگشایی را کند کرده بود و همچنین تخریب برخی از مسیرهای اصلی موجب شد تا بازگشایی برخی از مسیرها همچون زنگت، تجرخیل، بندبن و درمزار طولانی شود که این موارد نیز با اعزام اکیپ جدید رفع شد.

فرماندار نکا با اشاره به همکاری همه‌ جانبه امدادگران و راهداران برای بازگشایی راه‌های دسترسی به روستاها، یادآور شد: با تلاش همگانی تمام راه‌های ارتباطی به بخش هزارجریب نکا باز است و مسیرهای تخریب شده نیز بازگشایی شده است و هم‌اکنون مشکلی وجود ندارد.

احمدی با اعلام اینکه روستای تجرخیل از جمله روستاهایی بوده که بیشترین خسارات را در سیلاب دیده بود و سه واحد مسکونی دچار آب‌‌گرفتگی شدید شده بود، بیان کرد: در برخی از روستاهای دیگر هم که شبکه‌های آب و برق آن قطع شده بود، دستگاه‌های مربوطه با اعزام اکیپ‌هایی در رفع مشکلات اقدام کردند.

وی با اعلام اینکه هنوز خسارت کامل سیل و جاری شدن سیلاب در هفته گذشته در شهرستان نکا گزارش نشده است و کارشناسان در حال بررسی موارد مختلف هستند، خاطرنشان کرد: همچنان‌که اعلام شد تنها بخش راه هزارجریب نکا 10 میلیارد ریال در این سیل خسارت دیده است.

نماینده عالی دولت در نکا افزود: بارندگی هفته گذشته در شهرستان نکا، موجب آب‌گرفتگی معابر و کوچه‌ها، سقوط درختان، خسارت به واحدهای مسکونی، تخریب پوشش ساختمان و تخریب جاده‌ها، خسارت به بخش کشاورزی و تاسیسات راه و... شد که با اطلاع از مبلغ دقیق سیل، اطلاع‌رسانی می‌شود.

احمدی گفت: علاوه بر بخش هزارجریب نکا، در بخش مرکزی نیز خسارت جدی به تاسیسات راه، منازل روستایی، خیابان و معابر، کشاورزی، دامداری و.... وارد شد و در مجموع بیش از 20 واحد مسکونی در نکا دچار خسارت جدی شد، حدود 50 راس دام تلف شدند و خسارت جدی به تاسیسات مختلف وارد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.407 seconds.