.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکایت بازیگر ایرانی از مجری فارسی وان+عکس
حسام نواب صفوی بازیگر سینما با انتشار پستی در اینستاگرام خود، نسبت به توهین مجری فارسی وان به مردم ایران واکنش نشان داد.

 شمال نیوز: شبکه فارسی وان که به دلیل سریال های سخیف و ضدفرهنگی خود در کشور سازنده اش حق پخش ندارد، پا را فراتر گذاشته و در برنامه خود بطور مستقیم به مردم ایران توهین می کند.سینا ولی الله در برنامه چند شنبه با سینا در شبکه فارسی ۱ با نهایت بی شرمی به مردم ایران توهین و فحاشی کرد.حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به توهین مجری فارسی وان واکنش نشان داد و با انتشار پستی در اینستاگرام خود، از دادستان کشور خواست تا این مجری را محاکمه کند.نواب صفوی در ادامه از تسلیم شکایت خود به دستگاه قضا درباره توهین این مجری خبر داد.



وی در اینستاگرام خود نوشت: " خواستم سكوت كنم ولي ديدم اينجا سكوت به منزله خيانت است ...مردم با غيرت ايران: آيا وضع ما طوري شده كه يك نفر از دبي از يك شبكه بطور كاملا ما را كره خر خطاب كند؟ و ما ساكت بنشينيم كجاست آن غيرت ايراني كه كسي در دنيا جرئت نداشت راجع به ما حرف بزند ؟حتي دشمنان كشور ما هم اينطور جرئت نداشتند تا به امروز مردم غيور ايران را كره خر خطاب كنند آيا اسم اين شوخيست؟؟؟؟؟ما همان ملتي هستيم كه سالها جنگيديم و اجازه تعدي و تجاوز به خاك كشور را نداديم .اگر مردان سرزمين من اراده كنند تو و امثال تو به خاك خواهند افتاد. دوستت را صدا زدي و گفتي كره خر و٢٣ نفر برگشتند و اين آمار بالايي مي باشد.كدام ايرانيست كه تو را ببينند و جواب تو را ندهد؟؟از دادستان محترم كشور تقاضا ميكنم با توجه به توهين صريح وي به مردم كشور و شكايتي كه توسط مردم طرح خواهد شد و توسط اينجانب تسليم دستگاه قضايي خواهد شد تقاضاي انتقال وي به دادگاه ايران و محاكمه وي را دارم . و از مردم با غيرت كشورم ميخواهم از هويت خود در فضاي مجازي عليه وي اقدام نمايند و اين درس عبرتي باشد براي كسي كه مردم خود را .....خطاب ميكند."

/منبع:باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 14 شهريور 1394
کار بسیار زیبایی بود ...... بازم به غیرت شما آقای نواب صفوی .....
نا شناس 14 شهريور 1394
من هم بعنوان یک ایرانی به نوبه خواستار مجازات این مجری بی غیرت و بی شخصیت را دارم. ضرب المثلی است که می گوید: کافر همه را به کیش خود می خواند خودش به کره خر معروف بود و همه او را با این عنوان می شناسند برای همین است کلمه ای جز این کلمه بلد نبود. ولی در هر صورت باید مجازات شود. احسنت به شما بازیگر با غیرت کشور که نشان دادید که هموطن و آب و خاک برایتان مهمتر از هر چیز دیگری است. خداوند به سلامت نگه تان دارد.
سید عباس 14 شهريور 1394
خودش وآن شبکه معلوم حال است
نا شناس 14 شهريور 1394
حتما با محمود خاوری میاد محاکمه تو ایران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.