.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در شهرآورد نفس‌گیر فوتبال مازندران رقم خورد
برد شیرین نساجی در دقیقه ۹۴ مقابل خونه به خونه
شمال نیوز: دو تیم نساجی قائم شهر و خونه به خونه بابل در دربی شمال کشور به مصاف هم رفتند که شاگردان پائولو آلوس در دقیقه94 موفق به پیروزی شدند.

به گزارش شمال نیوز، دیدار 2 نساجی و خونه به خونه بابل از ساعت 17 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزارشد و نساجی توانست با تک گل فریبرز گرامی مدافع جلو کشیده این تیم از سد خونه به خونه بگذرد.

در نیمه اول هیچ کدام از تیم ها موقعیت خاصی روی دروازه حریف مهیا نکردند و در همان نیمه نخست صفر بر صفر به پایان رسید.

اما در نیمه دوم و تعویض های پائولو آلوس نساجی بازی را در دست گرفت و توانست موقعیت های خوبی را فراهم کند که با دقتی مهاجمان این تیم توپ ها یکی پس از دیگری از دست می رفتند.

همچنین در نیمه دوم ، محمد قاسمی نژاد فرصت خوبی را در اختیار داشت که با ضربه این بازیکن توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

پایان بازی نزدیک بود اما در یک ارسال از سمت چپ توسط قاسمی نژاد ،فریبرز گرامی توانست گل پیروزی بخش شاگردان آلوس را به ثمر برساند و نخستین پیروزی این تیم در لیگ آزادگان رقم بخورد.

همچنین شاگردان اکبر میثاقیان با کسب این شکست، کماکان با چهار امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

 از حاشیه‌های این دیدار هواداران تیم‌های نساجی مازندران و خونه به خونه در سکو‌های خود به کری‌خوانی در کل بازی مشغول بودند و شور و هیجان خاصی در ورزشگاه حکم‌فرما بود.

بیش از 17 هزار نفر به ورزشگاه وطنی شهرستان قائم‌شهر برای دیدن این بازی آمدند که تعداد بسیاری از تماشاگران به شکل ایستاده این بازی را تماشا می‌کردند.

فریبرز گرامی به دلیل در آوردن لباس در هنگام خوشحالی گل با کارت زرد جریمه شد.

از حواشی نیمه دوم، در پایان بازی مالک باشگاه نساجی مازندران به وسط زمین آمد و همه‌ هواداران "مهدی پرهام" را مورد تشویق خود قرار دادند.

در این بازی تیم نساجی مازندران چهار کارت زرد دریافت کرد و تیم"خونه‌ به خونه" بابل نیز سه کارت زرد دریافت کرد و هر دو تیم سه تعویض انجام دادند که هر کدام یک تعویض اجباری به دلیل مصدومیت بازیکنان در حین بازی داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندران 14 شهريور 1394
سلام اميدوارم هر دو تيم مازندراني به ليگ برتر صعود كنند
علی 14 شهريور 1394
واقعااین پیروزی شیرین هست آره ؟آفرین به تیم خونه به خونه باتوجه به اینکه اولین سالش هست انصافاخیلی بهترازتیمی که سالهای سال دردسته یک داره بازی میکنه بهنربازی کرده بایدبرای تیم نساجی تاسف خوردهنوزکه هنوزه دردسته یک داره بازی میکنه
نا شناس 14 شهريور 1394
چرا دروغ می گوید از حاشیه‌های این دیدار هواداران تیم‌های نساجی مازندران و خونه به خونه در سکو‌های خود به کری‌خوانی در کل بازی مشغول بودند و شور و هیجان خاصی در ورزشگاه حکم‌فرما بود.تمام نود دقیقه بازی فش و حرف های زشت بود. این تشویق بود. متاسفم ........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.89 seconds.