.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی خانه‌های هلال شهری در مازندران الزامی است

 شمال نیوز: مدیرعامل هلال احمر مازندران، راه اداری خانه های هلال شهری را در استان الزامی برشمرد و گفت: این طرح در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، مهدی ولی پوردر خصوص راه‌اندازی خانه هلال شهری و روستایی گفت: برای اولین بار در کشور باهدف تجمیع فعالیت‌های حوزه‌های مختلف هلال‌احمر، طرح خانه‌های هلال را ارائه و به‌صورت پایلوت در مازندران اجرایی کردیم.

ولی پور بیان داشت: با تفاهم‌نامه چهارجانبه با مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و دفتر امور روستایی استانداری، در فاز یک راه‌اندازی خانه‌های هلال در مراکز دهستان‌ها مدنظر است که در حال حاضر طبق برنامه زمان‌بندی در مرحله صدور ابلاغ‌های مسئولان و دبیران خانه‌ها هستیم.

وی با اعلام اینکه بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه هریک از دستگاه‌های چهارگانه امضاکننده دارای وظایف و تعهداتی هستند که می‌تواند قابلیت عملیاتی دستگاه‌های مزبور را به‌ویژه در هنگام بحران افزایش دهد گفت: برنامه‌ریزی برای آموزش دهیاران و همچنین توسعه آموزش‌های عمومی امدادونجات و مدیریت بحران در مناطق روستایی و شناسایی نقاط پرخطر از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی خانه‌های هلال روستایی است.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران یادآور شد: با یاری خداوند متعال، خانه‌های هلال روستایی در تمامی مراکز دهستان‌ها تا دهه مبارک فجر امسال پس از طی آموزش‌های لازم راه‌اندازی می‌شوند و مانوری برای سنجش میزان آمادگی و نحوه آموزش‌ها نیز برگزار خواهد شد.

وی همچنین درباره راه‌اندازی خانه‌های هلال شهری نیز تصریح کرد: طرح راه‌اندازی خانه‌های هلال شهری در دستور کار این جمعیت قرارداد و در این رابطه مذاکرات مثبتی نیز با مدیرکل دفتر شهری استانداری مازندران صورت گرفته که انشا اله در صورت نهایی شدن به‌صورت تفاهم‌نامه همکاری مشترک اقدام خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.95 seconds.