.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در همایشی خانوادگی ؛
« نام آوران قائم شهر » گرد هم می آیند
شمال نیوز : مدیر باشگاه فرهنگی ، ورزشی نام آوران قائم شهر گفت : قهرمانان و ورزشکاران باشگاه نام آوران شهرستان قائم شهر در قالب یک همایش بزرگ خانوادگی گردهم می آیند .....
« نام آوران قائم شهر » گرد هم می آیند

شمال نیوز : مدیر باشگاه فرهنگی ، ورزشی نام آوران قائم شهر گفت : قهرمانان و ورزشکاران باشگاه نام آوران شهرستان قائم شهر در قالب یک همایش بزرگ خانوادگی گردهم می آیند .

به گزارش شمال نیوز ، منصور عمادی با اعلام این خبر اظهار داشت : باشگاه نام آوران قائم شهر در سال 1366 توسط دکتر سید ناصر عمادی بنا نهاده شد و فعالیت آن تا کنون با همه توان توسط  خانواده ورزشی مان ادامه دارد .

مدیر باشگاه نام آوران قائم شهر با مهم خواندن فعالیت های ورزشی به عنوان اساس و پایه سلامتی افزود : همه هدف ما در این باشگاه ایجاد مکانی امن برای بسط و گسترش فرهنگ سلامتی است و استقبال زیاد ورزشکاران و خانواده ها از فعالیت های باشگاه نام آوران نشان می دهد که به لطف الهی موفق بوده ایم .

عمادی در خصوص همایش بزرگ خانوادگی این باشگاه گفت : همایش بزرگ خانوادگی باشگاه فرهنگی ، ورزشی نام آوران قائم شهر با حضورگرم مربیان و اولیا و ورزشکاران و برخی از مسیولین شهری واستانی به مناسبت هفته دولت و تجلیل از مربیان این باشگاه با اجرای حرکات هماهنگ ورزشی ورزشکاران واهدا لوح یادبود به مربیان و اجرای برنامه زنده مازندرانی  رشید بابا زاده برگزار و از والدین و ورزشکاران این باشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد .

گفتنی است این همایش روز سه شنبه دهم شهریور 94 و در ساعت 5 عصر در سالن جهان پهلوان امامعلی حبیبی قائم شهر برگزار خواهد شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.732 seconds.