.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشجوی نمونه كشوري دانشگاه مازندران از سوي وزير علوم تقدير شد
در مراسمي كه با حضور معاون اول رييس جمهور، وزير علوم، تحقيقات و فناوري و وزير بهداشت و درمان در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برگزار گرديد، از دانشجويان نمونه كشور تجليل به عمل آمد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، زهرا بصيري دانشجوي مقطع كارشناسي ارشد رشته بيومكانيك ورزشي از گروه آموزشي علوم انساني كه به عنوان دانشجوي نمونه كشوري سال 1393 از دانشگاه مازندران انتخاب گرديد، از سوي وزير علوم مورد تقدير قرار گرفت.

يادآور مي شود: ۵۸ دانشگاه در فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه شرکت کردند و ۱۵۳ دانشجوی نمونه را به وزارت علوم معرفی کردند و در نهایت ۴۰ نفر از این دانشجویان حوزه وزارت علوم و ۲۰ نفر از حوزه وزارت بهداشت به عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند.

شايان ذكر است:۷۰ درصد دانشجویان نمونه کشوری در مقطع دکتري هستند. همچنين ۱۲ نفر از دانشجویان نمونه در گروه علوم انسانی، ۱۲ نفر در گروه فنی مهندسی، ۶ نفر در گروه علوم پایه، ۵ نفر در گروه علوم کشاورزی و دامپزشکی و ۵ نفر در گروه هنر هستند که ۳۴ نفر پسر و ۶ نفر دختر هستند.

در بررسی نهایی، دانشجویان 15 دانشگاه وزارت بهداشت و ۲۴ دانشگاه وزارت علوم به عنوان دانشجوی نمونه انتخاب شدند که بیشترین تعداد دانشجویان نمونه وزارت علوم به ترتیب از دانشگاههای شهید بهشتی، تهران، تربیت مدرس، هنر اصفهان، شیراز و رازی کرمانشاه بود.

يادآور مي شود: سركار خانم زهرا بصيري دانشجوي مقطع كارشناسي ارشد، در دوره ي كارشناسي نيز از دانشگاه مازندران به عنوان دانشجوي نمونه كشوري انتخاب شده بود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.713 seconds.