.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای اداری استان مطرح شد ؛
تقدیر ویژه معاون اول رئیس جمهورازاستاندار مازندران
شمال نیوز : جهانگیری از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت : مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند.....

شمال نیوز : دكتر جهانگيري معاون اول رئيس جمهور كه در جلسه شوراي اداري مازندران سخن مي گفت از استاندار با تجربه ، زحمتكش و خوب مازندران تقدير و تشكر نمود و تاكيد كرد : مازندران بايد استان اول توسعه اي كشور باشد زيرا داراي فرصت هاي استثنايي است.

در اين جلسه كه وزراي جهاد كشاورزي و نيرو نيز حضور داشتند اسحاق جهانگيري گفت : طرح آبزيان مي تواند زمينه كار گسترده در آينده استان باشد و طرح پرورش ماهيان خاوياري در جويبار كار عظيم ، گسترده و مهمي بود و سرمايه گذاري بزرگي انجام شد و در اين بخش توسعه طرح پرورش ماهي در قفس سرعت بگيرد.

وي استان مازندران داراي فرصت هاي بسيار زيادي دانست و با اشاره به مسائل و مشكلات مطرح شده در جلسه شوراي اداري گفت :  طرح مشكلات به گونه اي نشود كه احساس شود وضع روزبروز بدتر مي شود در حاليكه كارهاي بزرگي در حال انجام است  بايد فرصت هاي استان ، آينده استان و برنامه هاي استان گفته شود و به دنبال توسعه استان باشيم .

وي از حماسه مردم مازندران در انتخابات خرداد 92 تقدير نمود و گفت :  مازندراني ها حق بزرگي به گردن دولت تدبير و اميد دارند و كار اصلي را در انتخابات سال 92 براي يك حركت گسترده آغاز كردند حماسه سياسي منجر به اميد مردم شد و مازندراني در اين بخش سهم بزرگي ايفاء كردند.

 جهانگيري مذاكرات هسته اي را پيچيده ترين مذاكرات تاريخ دنيا خواند و گفت : اگر دولت هيچ كاري نمي كرد همين مذاكرات هسته اي براي عملكرد يك دولت كفايت مي كرد  با تدابير مقام معظم رهبري و حمايت مردم يكي از اولويت مهم دولت تدبير كه حل با عزت مشكل پرونده هسته اي بود مرتفع شد كه اعتراف به حق هسته اي ملت ايران ، حفاظت از دستاوردهاي هسته اي كشور و بر طرف شدن تحريمهاي ظالمانه سه نتيجه مهم تحقق اين اولويت است.

وي مذاكرات هسته اي را يكي از افتخارات ملت ايران خواند و گفت :  يكي از دستاوردهاي جمهوري اسلامي همين تربيت تيم مذاكره كننده بوده است و اقتدار جمهوري اسلامي دشمنان را به پاي ميز مذاكره كشاند.

جهانگيري افزود : دشمنان فكر مي كردند با تحريمها كل صنعت ايران را از پا در مي آوردند ولي ملت با استواري و بزرگواري در مقابل تحريمها استقامت و مقاومت كرد.

معاون اول رئيس جمهور به تبيين مسائل منطقه اي هم پرداخت و گفت : آمريكا هم به اين نتيجه رسيده كه با داعش بدون ايران نمي شود مبارزه كرد. جهانگيري به مشكل بيكاري كشور اشاره كرد و گفت : بيكاري، مردم كشور و جوانان ما را رنج مي دهد جوانان تحصيل كرده كه مي توانند فرصت بزرگي براي توسعه كشور باشند به دليل بيكاري رنج مي برند و ما وظيفه داريم  براي توسعه ايران و حل مشكل بيكاري و توسعه رفاه مردم برنامه ريزي و كار كنيم.

 وي افزود : موج سرمايه گذاري كشور هاي اروپايي و غربي براي ايران آغاز شده است و اين اتفاق مهم است و بايد در شرايط موجود به گونه اي مديريت كنيم تا اهداف توسعه اي حاصل شود و توليد ، صادرات و اشتغال كشور افزايش پيدا كند و توسعه كشور و رفاه مردم سرعت بگيرد.

جهانگيري  نسخه اقتصاد مقاومتي را نسخه بسيار خوب و شفا بخش دانست و گفت : اقتصاد مقاومتي سياستهاي عالمانه و دقيق براي توسعه كشور است و همه مديران مكلف هستند و يك دستور اداري است كه بايد در چارچوب سياستهاي اقتصاد مقاومتي حركت كنند . معاون اول رئيس از برگزاري جلسه مشترك استانداران با دولت در روز چهارشنبه خبر داد و گفت : سال 94 از نظر اقتصادي سال سختي براي ماست و سخت ترين سال اقتصادي بعد از انقلاب است از منابع نفت بد استفاده شد و آن منابعي كه مي توانست ايران را به توسعه و شكوفايي برساند به بلاي جان تبديل شد يك ميليون نفت صادر مي كنيم هم محدوديت فروش هست و هم محدويت دسترسي به منابع فروش نفت داريم وانتظار داريم سال سخت اقتصادي را مديران ما بايد مديريت كنند .

جهانگيري تاكيد كرد :  تصميم دولت واگذاري طرح هاي نيمه تمام به بخش خصوصي است و واگذاري طرح هاي نيمه تمام به بخش خصوصي يكي از ملاكهاي ما در ارزيابي مديران استاني است. وي تصريح نمود : رشد اقتصادي در سال گذشته به 3 درصد رسيد و تورم 40 درصدي هم به 15 درصد رسيد و كاهش تورم و رشد اقتصادي نيز در سال جاري تداوم خواهد داشت.

وي مازندران را جزء استانهاي خوب كشور دانست و گفت :   در مازندران حساسيت نسبت به زمين بايد در سطح بسيار بالايي باشد و بايد با زمين خواري مبارزه شود و نبايد اجازه دهيم زمين خوب كشاورزي كه مي توان از آن سه كشت گرفت تغيير كاربري داده شود با آرامش مردم و ويلا داشتن مردم مخالف نيستيم ما با زد و بندهاي اداري و تغيير كاربري بناحق مخالفيم البته جاهاي مشخصي هم براي اينكه مردم ويلا داشته باشند مشخص شود نه آنكه جنگل را خراب كنند بگويند مي خواهيم ويلا بسازيم يا اراضي كشاورزي را با زد و بند به ويلا تبديل كنند جلوي اينكارها بايد گرفته شود.

وي تاكيد كرد : مازندران بايد استان اول توسعه اي كشور باشد، استان مازندران استان مهم و پر پتانسيلي در كشور است و مازندراني ها بايد بپذيريند كه يك استاني مرزي و دريايي اند و فقط چند استان كشور اين ظرفيت را دارند.

جهانگيري اظهار داشت: روسها پس از تحريم به شدت دنبال تهيه نيازهاي خود از ايران هستند و اين پتانسيل و اين جمعيت يك پتانسيل استثنايي است. وي جمعيت خوشفكر باسواد و تحصيل كرده مازندران را يك فرصت استثنايي خواند و گفت : اين فاصله نزديك با پايتخت بازار 15 ميليوني يك فرصت استثنايي است و انتظار ما اين است كه مازندران استان اول توسعه اي كشور باشد.

جهانگيري تاكيد كرد : در كجاي كشور اينگونه گردشگران حضور مي يابند بايد از منافع حضور اين گردشگران استفاده كرد از فرصت كشاورزي خوب بايد استفاده كنيم. جهانگيري افزود :  كار خلاف محيط زيست نبايد اتفاق بيافتد در بسياري از جاها صنعت هم دارند جنگل هم دارند بيائيم صنعت آي تي بياوريم امسال وزير ارتباطات اعلام كرده كه 100 هزار شغل در بخش آي سي تي ايجاد مي شود تلاش كنيد 5 تا 10 هزار از اين شغلها به مازندران آورده شود براي توسعه مازندران از اين فرصتها استفاده كنيم .

جهانگيري بر تكميل سريعتر راههاي مازندران تاكيد كرد و گفت :براي مديريت كشور اين اتفاق بدي است كه مردم براي آمدن به شمال يك فاصله 200 كيلومتري را 14 تا 15 ساعت در راه باشند.بر اساس زمانبندي كه به من دادند قرار شد جاده فيروزكوه تا سال 94 به پايان برسد جاده هراز تا سال 95 تمام شود قطعه اول اتوبان تهران شمال تا پايان سال96 تكميل شودو قطعه چهارم كه نيمه كاره افتتاح شده بود الان تكميل شده و مورد بهره برداري قرار گرفته است .

معاون اول رئيس جمهوراز سازمان مديريت خواست تا اعتبارات امسال حوزه راه را صد درصد تخصيص دهد تا اين مشكلات برطرف شود و تصريح نمود: سد هاي در دست اقدام بايد به سرانجام برسد و استاندار پيگيري كند

وي در پايان از فلاح استاندار مازندران به عنوان استاندار با تجربه ، زحمتكش و خوب تقدير و تشكر نمود و تاكيد كرد : مسائلي كه استاندار مطرح كردند پيگيري شود زيرا اين مسائل جمع بندي مديريتي استان است و بايد شدني باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرونذي از ساري 27 مرداد 1394
جناب جهانگيري وقتي راجع به عملكرد دولت صحبت كردند از افعال ماضي استفاده كردند مثلا گفتند تورم مهار شد يا توافق هسته اي حاصل شد واينها را جزو موفقيتهاي دولت برشمردند اما وقتي به ما زندران رسيدند افعالشان تغيير كرد واز چه بايد بشودها صحبتكردند .دليل اين موضوع قاعدتاعدم وجود هيچ عملكرد مثبتي در استان بوده است.با اينحال بايد از ايشان پرسيد كه اين جناب استاندار باتجربه،زحمتكش وخوبي كه شما ازايشان تقدير نموديد چه كار مثبتي دراستان انجام داده اند؟واقعيت اينست كه هم جناب جهانگيري وهم شخص دكتر روحاني دچار اشتباهي بزرگ شده اند .آنها دين بزرگي به پاس استقبال پرشور سارويها به مردم ساري دارند كه خودشان هم ميدانند اما آنچه را كه احتمالا نميدانند اينست كه رييس ستاد انتخاباتي شان كوچكترين نقشي در ترتيب دادن آن استقبال گرم نداشتند ......
نا شناس 27 مرداد 1394
اینجور تقدیر ها خبر از تغییر زودهنگام میده
دیگه ما موهامونو تو آسیاب سفید نکردیم
اسماعیلی 27 مرداد 1394
قال پیامبرصلی علی علیه و آله و سلم( برای اینکه خود را بالا ببری کسی را پایین میاور) قابل توجه بعضی پست طلب ها که برای استانداری دندان تیز کرده بودند و بی صبرانه منتظر رفتن دکتر ربیع فلاح در همین مدت اخیر بودند.
نيما 27 مرداد 1394
دكتر فلاح، خسته نباشي دلاور
نا شناس 27 مرداد 1394
وای بحال استان مازندران این گفتند و سر آخر هیچ
این استاندار نمی تواند حوزه خودش را مدیریت کند چه برسد به استان چرا اینقدر فریب و ریاکاری
نا شناس 27 مرداد 1394
معلوم نیست فلاح چجوری بهشون حال دادند....
سیاوش 28 مرداد 1394
اگرمازندران برگردن دولت تدبیر وامید چرا یک مازندرانی وزیر نکردید .واگر پیشنهاد دادیدخودتون هم در مجلس دست بازی کردید تا رای اعتماد نیاره جناب جهانگیری جیرفتی که باکمک رئیس تشخیص.....به این پست رسیدی...ما مازندرانی ها خیلی خیلی.........
فرهنگی 28 مرداد 1394
دورود بر ربیع فلاح که با درایت خود توانستن جو استان پرتنش مازندران را متعادل نگه دارند, بی شک یکی از متعادل ترین حالات مازندران در دوران استانداری مازندران بوده و می باشد.
شهرستاننور 28 مرداد 1394
باتشکر از فرماندارمحترم مهندس حنجری واستاندار محترم مهندس فلاح و مدیر کل محترم تامین اجتماعی مهندس محمودی ومهندس محترم علوی مدیر کل امور مالیو اداری استانداری در خصوص پیگیری پرداخت دیون بیمه تامین اجتماعی کارکنان دولت با رای دیوان عدالت اداری خواسته تامین اعتبار با مقامات کشوری گفتگو نمودهاند تفدیر وتشکر میشود





























بهارنارنج 27 مرداد 1394
متاسفانه شما سارویها فقط به رفتن استاندار به اتهام بابلی بودن ایشان فکر میکنید و بقیه مسایل هیچ اهمیتی برای شما نداره. شمال نیوز میدونم مثل همیشه کامنتمو نمیذاری و همین قدر خودت میخونی برام کافیه!!!
نا شناس 28 مرداد 1394
خيلي دوست دارم فلاح بره يه بابلي ديكه جاش بياد عاس كه كل مازندران رو از شرق تا غرب تو بازي بياره و همه كاراش رو حساب كتاب باشه و بهترين استاندار ايران باشه اونوقت ببينيم درد ساروي ها جيه؟ مطمئنا اونوقت مرز ساروي ها با ساير مازندراني هاي معترض مشخص ميشه، شمال نيوز اكر طرفدار ساري نيستي درج كن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.