.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله نورمیدی خطاب به معاون اول دولت یازدهم ؛
تحولی در گلستان دیده نشده است / در بعضی زمینه ها در گذشته وضع بهتر بود
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه عدالت به معنی قراردادن هر چیز در جای خودش است، افزود: باید فاصله و شکافی که بین فقیرو غنی در جامعه به وجود آمده است کم شود.....

 شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه انتظار نداشتم قول رئیس جمهور در خصوص آشوراده با چالش مواجه شود، گفت: آشوراده کلید توسعه استان گلستان است.

​به گزارش گلستان ما؛  آیت الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری گلستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: دکتر جهانگیری مساله آشوراده را تمام کنند تا مردم هم دغدغه و اضطرابشان برداشته شود.

وی تصریح کرد: یکی از خواسته های ما که می خواهیم خیلی هم زمان نبرد و سریعا انجام شود طرح گردشگری آشوراده است که جدی گرفته شود.

آیت الله نورمفیدی خاطر نشان کرد: اگر کارهای بزرگ انجام شود کارهای کوچک به طبع آن حل می شود و دولت باید به کارهای اساسی و زیربنایی بپردازد.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی برای جذب سرمایه گذار داده شود، افزود: مهم ترین شاخص درآمد سرانه است که میانگین درآمد سرانه مردم استان پایین است.

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهارکرد: انتظار ما این است که سریع تر کارها انجام شود و موانع برداشته شود.

وی با اشاره به دیوار دفاعی گرگان افزود: این دیوار از آثار مهم است و بعد از دیوار چین و حتی مهم تر از آن است که باید به آن توجه شود و همین موارد استان گلستان را پرجاذبه کرده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: تحولی در گلستان دیده نشده و تکانی نخورده است و حتی در بعضی زمینه ها مثل کشاورزی در گذشته وضع بهتر بود.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه درگذشته پنبه گلستان اقتصاد ما را پُررونق کرده بود، تصریح کرد: امروز محصول پنبه ما به ۱۰ تا ۱۲ هزار تن رسیده است. 

وی ادامه داد: موفقیت در مذاکرات هسته ای دربازارهای جهانی را به روی ما باز کرده است و بودجه ها و سرمایه هایی آزاد می شود و از این جهت شرایط ما خوب است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه عدالت به معنی قراردادن هر چیز در جای خودش است، افزود: باید فاصله و شکافی که بین فقیرو غنی در جامعه به وجود آمده است کم شود.

وی تاکید کرد: حاصل جمع کار ما باید موجب رضایت عمومی مردم باشد، افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک اساس محور تصمیم های عمقی کشور باشد./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.