.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام تسليت مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر والامقام شهيدان رضايي

 شمال نیوز: پيام تسليت مشترك نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران به مناسبت درگذشت پدر والامقام شهيدان رضايي در پي درگذشت پدر والا مقام شهيدان سرافراز رضايي پيام تسليت مشتركي از سوي آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه و ربيع فلاح استاندار مازندران منتشر شد.

 به گزارش شمال نیوز؛ متن پيام بدين شرح است :

                                                          

انالله و انا اليه راجعون

 خانواده محترم و داغدار شهيدان والامقام رضايي
سلام عليكم؛
درگذشت حاج اسماعيل رضايي، پدر شهيدان والامقام و قهرمان محمد تقي ،عليرضا و داوود رضايي و 2 جانباز سرافراز اسلام كه پس از سالها انتظار، بدليل بيماري دعوت حق را لبيك گفته و به فرزندان برومندش پيوست، موجب تالم و تاثر همه ي دوست داران انقلاب اسلامي گرديد.
پدران معظم شهدا الگوهاي راستين وفاداري به آرمان هاي انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره)، شهداي والامقام و اسوه ي پايداري در مسير ولايت فقيه و موجب عزت و اعتبار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند.
شادروان حاج اسماعيل رضايي از جمله ي اين پدران عزت مند و انقلابي بود كه با تقديم عزيزترين گوهرهاي حيات خويش به رسالت الهي و انقلابي خويش عمل نمود و در طول سال هاي پس از شهادت فرزندان دلبندش نيز با مجاهدت و ايثار به صيانت از دستاوردهاي ارزشمند شهدا در اين راستا همت گمارد.
اینجانبان درآستانه تشييع 30 شهيد سرافراز غواص در مازندران با نهایت تاثر و تالم درگذشت پدر مجاهد، نستوه و صبور سه شهید و 2 جانباز سرافزار مازندران، حاج اسماعيل رضايي را که با بصیرت و استواری در سالهای پس از شهادت عزیزانشان در مسیر عشق، ارادت و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، درس ولایتمداری، ایمان و مجاهدت را به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان آموخت، تسلیت گفته،  آمرزش و رضوان الهي برای آن زنده ياد و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان از خداوند سبحان مسالت داريم.
       نورالله طبرسي                                                            ربيع فلاح جلودار
نماينده ولي فقيه در استان                                             استاندار مازندران
و امام جمعه ساري


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.