.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سقوط از بلندی بیشترین علل حوادث ناشی ازکار در مازندران

 شمال نیوز: مدير كل پزشكي قانوني استان مازندران گفت : سه ماهه سالجاری تعداد 16 نفر بر اثر حوادث كار در استان جان خود را از دست دادند(همگي مرد)، كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 24 (بیست و چهار) درصد کاهش داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي پزشكي قانوني مازندران ،دكتر علي عباسي تصريح كرد : بر اساس آمارهاي مراکز پزشكي قانوني استان در سه ماهه سالجاری به ترتیب شهرستان ساري با  3 مورد و نور و بابل هر کدام با دو مورد بیشترین و شهرهاي آمل، بهشهر،تنکابن ، نکا هر كدام با يك مورد فوتي،‌ كمترين موارد مرگ ناشي از حوادث كار را داشتند.

وي تصریح کرد: بر اساس اين گزارش عمده دلايل مرگ افراد در حوادث كار مربوط به سقوط از بلندي با 11 نفر و پس از آن برخورد جسم سخت و غرق شدگی هر کدام با 2 مورد و برق گرفتگی  با یک مورد در رتبه بعدی قرار دادند.

به تفکیک ماه

بر اساس تفکیک ماه خرداد با 8 ، فروردین با 5 و اردیبهشت با 3 مورد آمار فوتی در آن به ثبت رسید.

تفکیک سن متوفی

سنین 21 تا 40 سال با 69درصد داری بیشترین فوتی و 41 تا 50 سال با 2 فوتی کمترین آمار را داشتند.

وضعیت تاهل و ملیت

عباسی با بیان اینکه از تعداد 16 مورد فوتی 13 نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند گفت: تعداد 12 درصد از فوت شدگان حوادث کار در سه ماه سالجاری دارای ملیت غیر ایرانی هستند.

 مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اينكه بيشترين حوادث ناشي از كار در بخش ساختمان ميباشد گفت:ارزش نهادن به جان انسانها ، داشتن برنامه ايمني در كار ، رعايت استاندارد ها و قوانين مربوطه ، آموزش و ايجاد نظام اطلاع رساني و عبرت از حوادثي كه اتفاق افتاده را از مهمترين راهكارها در راستاي كاهش حوادث ناشي از كار دانست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.