.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد یک فرصت بی نظیر تحقیقاتی برای مازندران ؛
« دکتر عمادی » مشاور معاون تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت شد
شمال نیوز : دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد.....

شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي متخصص پوست پزشك بدون مرز و عضو هئيت علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران به عنوان مشاور معاون تحقيقات و فنآوري وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي در امور تحقيقات باليني كشور منصوب شد.

دكتر ملك زاده معاون تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت با اشاره به سوابق ارزنده علمي و فرهنگي دكتر عمادي، حضور ايشان در امور تحقيقات باليني كشور را با توجه به اهميت تحقيقات و پژوهش ارزشمند دانسته و تلاش در اين امر مهم را با موفقيت براي ايشان يادآور شد.

 سوابق تحقيقاتي دكتر عمادي، در خصوص ضايعات پوستي جانبازان شيميايي كه نتيجه آن مقالات و سخنراني هاي متعدد در مجامع علمي دنيا بخصوص( آمريكا، فرانسه، آلمان، سويس و ...) در دفاع از مظلوميت جانبازان بوده است. همچنين خدمات پزشكي رايگان ايشان در روستاهاي دورافتاده ايران و كشورهاي آفريقايي، عراق و افغانستان جهت بيماران مبتلا به ايدز از آثار ماندگار علمي وملي ايشان مي باشد كه در ششمين همايش تجليل از مشاهير و مفاخر ايران كه در ارديبهشت ماه سال جاري در رامسر برگزار شد به عنوان يكي از چهره هاي ماندگارعلمي و پزشكي معرفي و توسط دكتر نوبخت معاون رئيس جمهور و استاندار مازندران با دريافت تنديس بعنوان چهره ماندگار مورد تجليل قرار گرفت.

دكتر سيد ناصر عمادي اولويت خود در مسئوليت جديد را همكاري گسترده و مؤثر با دانشگاه علوم پزشكي مازندران و بابل در اجراي طرح هاي پژوهشي و تحقيقاتي به عنوان اقدام اساسي و بنيادي در ارتقا سلامت مردم استان و جايگاه علمي شايسته دانشگاه علوم پزشكي مازندران و بابل با اساتيد دلسوز، فرهيخته و برجسته آن دانست كه همواره بعنوان اساتيد و پزشكان گمنام و مردمي نام آور عرصه خدمات علمي و پژوهشي در كشور و دنيا بوده اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جمال 10 مرداد 1394
صمیمانه ترین تبریکات من و دیگر اعضای جامعه پزشکی مازندران را پذیرا باشید جناب دکتر عمادی عزیز . شایستگی جنابعالی بیش از این هاست . ان شاالله در این مسئولیت هم موفق باشید .
عبدی 10 مرداد 1394
ایشان کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه قائمشهر هستند؟؟
پاسخ ها به این نظر
سو.ادکوهی 10 مرداد 1394
شنیدم شایعه هست . چرا هر کسی داره برای مردم کار می کنه و صادقانه خدمت می کنه رو به انتخابات وصل می کنیم . این بنده خدا که همش تو آفریق و روستاهای دور افتاده ایران است . چرا ربطش میدین به انتخابات ؟ حالا اگر هم بیاد که مردم شانس آوردن یه آدم مخلص وارد میدان انتخابات بشه . کا که از این نماینده ها و قبلی هاشون خیری نذیذیم .
رجبی 10 مرداد 1394
عبدی جان . حرف ها باید پخته باشه و منطقی . اگر این دکتر قصد آمدن داشت که تا حالا باید مثل خیلی های دیگه خونه به خونه می رفت تا رای جمع کنه . این چه حرفیه ؟ ببین کاندیدا دارن چی کار می کنن . من که فکر نمی کنم ایشون کاندیدا باشه
نا شناس 10 مرداد 1394
من هم با آقا یا خانم رجبی موافقم اما خونه به خونه نرفتن دلیل برای عدم نامزدی یک فرد نیست . امثال دکتر عمادی که چهره ای جهانی است و از محبوبیت بالایی برخوردار است برای رای گرفتن نیازی به روش دیگر نامزدها ندارد و مردم خودشان به ایشان و امثالهم رجوع می کنند .
lمهدی 10 مرداد 1394
سریع بدویید ببینید بابلی نیست . اگه هست شروع کنید به تخریب و جوسازی . بدویید
سیدولی هاشمی 10 مرداد 1394
این حق آقای دکترعمادی است که باآن سوابق ارزشمندچه درجمع پزشکان بدون مرزوچه خدمتی که به جانبازان عزیزارئه دادندبه این سمت منصوب شوند.درودبروزیربهداشت به خاطراین حُسن انتخابش.
وآقای دکترعمادی به شماهم تبریک میگویم.
محسن 9 مرداد 1394
مطمئن هستم دکتر عمادی بسیار کارهای ارزنده ای را برای استان انجام خواهد داد
همین پنجشنبه گذشته به روستای ما ابوخیل ارطه امدند و از صبح تا ظهر نزدیک به 70 بیمار را در مسجد محل دیدند و چقدر خاکی با مریض ها در فضای مسجد گفتگو و درمانشان میکردند خدا اجرت بده دکتر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.