.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يونسي، در جلسه ستاد گرامي داشت هفته تجليل از اصحاب رسانه استان؛
تجليل از خبرنگاران، قدرداني از دانايي افزايي در جامعه است
تجليل از خبرنگاران، قدرداني از دانايي افزايي در جامعه است معاون استاندار مازندران، در اين جلسه خاطر نشان ساخت: با شكوه ترين مراسم تجليل از رهپويان دانايي افزايي، خبر و آگاهي در مازندران برگزار شود / جامعه بايد به حوزه هاي موثر و نقش آفريني چون خبر و خبرنگاري، احترام بگذارد.

 جلسه ستاد گرامي داشت هفته تجليل از اصحاب رسانه استان؛ به رياست معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار تشكيل شد.

به گزارش شمال نیوز، عليرضا يونسي رستمي در اين جلسه تجليل از اصحاب رسانه را تكريم علم افزايي و ارتقاء آگاهي در جامعه دانست و خاطر نشان ساخت: بايد با شكوه ترين مراسم تجليل از رهپويان دانايي افزايي، خبر و آگاهي در مازندران برگزار شود.

يونسي با تاكيد بر اين كه بايد جلسات مرتبط با رفع موانع كاري، معيشتي و بيمه خبرنگاران  و تمهيد هر گونه مقدمات براي ايفاي نقش موثر اين قشر آگاهي آفرين در جامعه تداوم يابد، خاطر نشان ساخت: استانداري از هيچ حمايتي در جهت برگزاري مراسم تجليلي در خور شان خبرنگاران و تحقق محورهاي ياد شده كه همواره مورد تاكيد دكتر فلاح، استاندار مي باشد، دريغ نمي نمايد.

معاون استاندار مازندران، با بيان اين كه براي دست يابي به توسعه و بالندگي، چاره اي جز سوق دادن جامعه به سمت دانايي و آگاهي نداريم، اظهار داشت: حاصل دانايي، فضيلت، كرامت و اخلاق است و خبرنگاران، از جمله ي نقش آفرينان اين عرصه ي خطيراند و با قلم خود جامعه را به سمت آرامش، امنيت و هم دلي پيش مي رانند.

وي با اشاره به اين كه بايد آينده نگري و تامين منافع مردم، در سرلوحه برنامه كاري همه قرار گيرد، تصريح كرد: جامعه بايد به حوزه هاي موثر و نقش آفريني چون خبر و خبرنگاري، احترام بگذارد.

يونسي، گفت: خبرنگاران باقلم پيمان مي بندند كه جز به مصالح مردم و جامعه نينديشند.

در اين جلسه كه مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، فرماندار مركز استان، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، مديران و نمايندگان برخي دستگاه هاي اجرايي و روسا و معاونين خانه مطبوعات و انجمن رسانه هاي مجازي استان حضور داشتند، اعضاء نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود را بيان كردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.