.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پشت پرده سفرهای سیاسی احمدی نژاد

 شمال نیوز: عزیزی فارسانی نماینده مجلس گفت: محمود احمدي‌نژاد قصد دارد با سفر به چنين مناطقي ميزان محبوبيت و مقبوليت فعلي خود در مناطق محروم را بسنجد. مناطقي كه هشت سال تمام به بهانه دفاع از آنها هر كاري مي‌كرد.

روزنامه اعتماد در گفت وگو با عزیزی فارسانی نماینده مجلس که احمدی نژاد در سفر اخیرش به چهارمحال به حوزه انتخابیه او رفته است،نوشت:

* محمود احمدي‌نژاد قصد دارد با سفر به چنين مناطقي ميزان محبوبيت و مقبوليت فعلي خود در مناطق محروم را بسنجد. مناطقي كه هشت سال تمام به بهانه دفاع از آنها هر كاري مي‌كرد.

* طيف دعوت‌كنندگان آقاي احمدي‌نژاد خيلي مشخص نيست، چون عموما اين كارها را به نام جمعي از مردم انجام مي‌دهند. به عبارتي دارند خودشان را پشت كلمه سنگين و فراگير «مردم» پنهان مي‌كنند. اما به هر حال بر اساس اطلاعي كه داريم برخي اعضا و نزديكان جبهه پايداري در استان بودند كه آقاي احمدي‌نژاد را دعوت كردند. يك سري ديگر هم كه در اين دعوت و سفر نقش داشتند برخي دوستان و همفكران سياسي آقاي احمدي‌نژاد در استان بودند.

* از  مقامات قبلي استان و حتي خارج از استان هم بودند. به هر حال تعداد زيادي از اينها با آمدن دولت آقاي روحاني از كار اجرايي و مديريت كلان استان و شهرستان كنار رفتند و الان هم در پي‌ باز كردن راهي براي بازگشت مي‌گردند. اينها به‌طور معمول الان كه پست سياسي و اجرايي خاصي ندارند خود را فعال سياسي معرفي مي‌كنند.

* معتقدم آقاي احمدي‌نژاد بايد در اين سفر پيش از هر چيز درباره خرابي‌هايي كه سوء‌مديريت دولت و مديران او روي دست مردم گذاشت توضيح مي‌داد تا اينكه برود و ميتينگ سياسي ترتيب دهد. آن چيزي كه واقعا وجود داشت اين بود كه استقبال سرد و آرامي از آقاي احمدي‌نژاد صورت گرفته بود.

با اينكه طيف هواداران استقبال‌كننده از آقاي احمدي‌نژاد چندان پرتعداد نبود اما هيچيك از منتقدان و مخالفان ايشان در پي‌به حاشيه كشاندن مراسم بر نيامد و مراسم هم بدون تنش و حاشيه خاصي برگزار شده بود كه البته اين وظيفه همگان است. يعني هر چه باشد و ما هر نظري درباره آقاي احمدي‌نژاد داشته باشيم، به هر حال ايشان هم حق دارد كه در مراسم مد نظر خودش حاضر شود و حرفش را بزند. اين اصلا مشكلي نيست. فقط‌اي كاش اين فضا براي همه فراهم مي‌شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مرداد 1394
بهترين قاضي مردمند مردم خيلي بهتر از شماها مي فهمند واقعا شما ها چه قدر از اسم محمود هراس دارييد چرا
پاسخ ها به این نظر
عبدالله 8 مرداد 1394
ناشناس عزیز هر آدم عاقلی از کسانی که بیت المال را غارت کرده باشد و مملکت را با درایت خود ظرف 8 سال 80 سال به عقب برگرداند نه تنها باید هراس داشت بلکه باید با صدای بلند گفت آی دزد آی دزد
- 8 مرداد 1394
اقاي عزيزي فارساني پشت كلمه مردم تمام فعالان سياسي پنهان ميشوند مجلس هم كه جنابعالي يكي از نمايندگان هستيد هميشه اين كار را ميكند بنظر جنابعالي براي حذف اين كار غلط ومردم فريب چه بايد كرد؟
علی 8 مرداد 1394
سناریوی احمدی نژاد هراسی و تخریب این شخصیت ملی چندین بار است که تکرار میشه! واقعا چرا اینهمه نگرانید؟ از چه چیز احمدی نژاد نگرانید؟ عملکرد این دولت بر مردم روشن است
نا شناس 8 مرداد 1394
مردمی نژاد.مردم میدانند چه کسی برای مردم کار کرده.شما محبوب مردمی.کسانی که تخریب میکنند ترس از بازگشت احمدی نژاد دارند.
محمد جواد عباسی رستمی 8 مرداد 1394
باسلام , باید اعتراف کرد با اوضاع معاون اول او که محکوم شد ومعاون اجرایی او که بازداشت است و اقای بابک زنجانی که بازداشت است وهمکاری نمیکند تا قضیه حدود سه میلیارد دلار روشن شود ,بااین اوصاف اقای احمدی نزاد جایی در بین مردم بخصوص قشر تحصیلکرده ندارد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 8 مرداد 1394
تخلف معاون اول مربوط به سال 86 میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.407 seconds.