.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقدام ضربتی بازرسی از فروشگاه های بابلسر

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران ، دکترمحمدپورعمران رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران ، درویش متولی مدیرروابط عمومی واصغرزاده مدیریت نظارت و بازرسی  وچند تن ازبازرسان سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران درفروشگاههای بزرگ شهرساحلی بابلسرسرزده حضور یافتند.

دراین بازرسی که با حضوردکترمحمدپورعمران به عنوان متولی این بخش انجام شده جرایم سنگینی ازسوی سازمان متبوع برای فروشگاههای بزرگ بابلسرصورت پذیرفته است.

ازجمله تخلفات مشاهده شده درفروشگاههای بزرگ شهرستان بابلسر می توان به عدم ارائه پروانه کسب-عدم درج اتیکت وگرانفروشی نام برد که رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران دراین رابطه گفت: نداشتن پروانه کسب به معنی نداشتن مجوزاز سوی سازمان متبوع  می باشد که واحدهای صنفی را از ادامه فعالیت وهمچنین حمایت های  دولت بازمیدارد.

وی پس ازملاحظه مارک وبرند خارجی دراین فروشگاهها ادامه داد: چند سالی است که فروشگاه های لباس های غیر ایرانی و اغلب اروپایی در قالب نمایندگی درسایر شهرها فعالیت دارند در حالی که بخش زیادی از این برندها در ایران اصلا نمایندگی ندارند وجزو تخلفات محسوب می شود.

دکترمحمدپورعمران افزود:این که یک فروشگاه نمایندگی رسمی برندی باشد خود دلیل اصالت محصولات ارائه شده در آن نیست، اما با این حال در اغلب موارد شک وتردید خریداران را می توان در این فروشگاهها دید.

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت مازندران دراین راستا اذغان داشت: نکته ای که باید بسیار بر آن تاکید کرد این است که محصولات این برند ها در کشور ما با قیمتی بسیار بالا تر از آنچه در سایر کشورها عرضه می شوند، به دست خریدار می رسد که این بالا بودن قیمت باعث ایجاد تفکرلوکس بودن این برندها در صنعت پوشاک می شود در حالی که در واقع این برندها بر اساس شاخص های جهانی ، برند لوکس به حساب نمی آیند.

متولی صنعت معدن وتجارت مازندران باتوجه به شرایط فعلی خاطرنشان کرد: تلاش در زمینه تقویت تولید داخلی یکی از مؤلفه‌های اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، بنابراین اولویت ندادن به واردات کالاهای لوکس حمایت از تولید داخل از اهداف اقتصاد مقاومتی خواهد بو دوعلاوه بر این با ترویج کالاهای خارجی درشهرودیارمان حق فرزندانمان را درسهم اشتغال واحدهای تولیدی خودمان تضییع می کنیم وباعث نرخ رشد بیکاری درجامعه می شویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.