.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واقعیتی تلخ از زبان یوسفیان ملا ؛
نماینده آمل هم عقب ماندگی صنعتی مرکز استان را پذیرفت !
شمال نیوز : عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نزدیک به ۶۰ درصد تولیدات مازندران از آن شهرستان آمل است، اضافه کرد: برخلاف دیگر استان‌ها که مراکز صنعتی آن در مرکز استان جای دارد، ولی در مازندران این شهرستان از قطب‌های بزرگ صنعتی محسوب می‌شود.....

شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان‌ملا  در همایش مبلغان دو بخش دشت‌سر و دابودشت این شهرستان که با عنوان روحانیون؛ منادیان هم‌دلی و هم‌زبانی برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون نقش اساسی در تبلیغ و ترویج دین اسلام دارند.

وی با اشاره به فعالیت وزارت امور خارجه در مذاکرات 1+5 افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان دو نیروگاه در زمان پهلوی سابق از سوی فرانسه برای ایران تدارک دیده شد که این نیروگاه‌ها برق هسته‌ای بوشهر و نیروگاه ساخت دارو در منطقه امیرآباد شمال تهران در انتهای کوی دانشگاه بود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بنا به دلایلی فعالیت نیروگاه بوشهر متوقف شد ولی نیروگاه و مرکز هسته‌ای دارویی به کار خود ادامه داد.

یوسفیان‎ملا با اشاره به اینکه برای فعالیت نیروگاه دارویی اورانیوم غنی‌شده 5.19 درصد مورد نیاز بود و طرف خارجی متعهد بود تا حتی 30 سال بعد پیروزی انقلاب تولید دارو و لوله‌های تولید را انجام دهد، بیان کرد: ولی بعد از مدت‌ها طرف خارجی قرارداد با فشارهای زیاد اعلام کرد که قادر به تأمین مصرف سوخت نیروگاه نیست و پس از آن ایران به‌دنبال تولید سوخت نیروگاه‌ها رفت.

وی با اشاره به اینکه برای فعالیت نیروگاه هسته‌ای نیز سوخت اورانیوم غنی‌شده زیر پنج درصد لازم بود، ادامه داد: پس از به ثمر ننشستن چندین مکاتبه ایرانی‌ها با کشور فرانسه غنی‌سازی کشورمان آغاز شد و در این راه کشورهای خارجی فشارها را بالا برده و دست به اجرای تحریم‌های متعدد زدند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحریم در اقتصاد کشورمان تاثیر زیادی داشت، تصریح کرد: یک میدان بهره‌برداری گاز مشترک بین ایران و قطر در عسلویه وجود دارد که در آن کشور قطر نزدیک به 10 برابر بیشتر از ایران دست به فروش می‌زند، ولی در مقابل ایران به‌دلیل نبود تکنولوژی 1.5 میلیارد دلار بهره‌برداری دارد.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه بیشتر کشورها به ایران بدهی دارند، ادامه داد: در سفر اخیر به کشور سریلانکا که برای تحویل دعوت‌نامه رئیس مجلس کشورمان از همتای خود بود، رئیس مجلس این کشور اعلام کرد که نزدیک به یک‌میلیارد و 100 میلیون دلار بابت خرید نفت به ایران بدهکاریم و حدود دو سال است که قصد پرداخت آن را داریم، ولی به‌دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم این مقدار را به ایران بازگردانیم و این مهم مشکلات زیادی را در برنامه‌های کشور وارد کرده است.

وی با بیان اینکه دولت هند 70 میلیارد دلار به ایران بدهکار است و در کنار آن چین و دیگر کشورها به ایران بدهی دارند، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها در این زمینه نیز مشکلات زیادی وارد کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه نزدیک به 60 درصد تولیدات مازندران از آن شهرستان آمل است، اضافه کرد: برخلاف دیگر استان‌ها که مراکز صنعتی آن در مرکز استان جای دارد، ولی در مازندران این شهرستان از قطب‌های بزرگ صنعتی محسوب می‌شود.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه بیشتر واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آمل رو به تعطیلی است، یادآور شد: این موارد از ابعاد آشکار تحریم است و در ابعاد پنهان آن می‌توان به افزایش بودجه نظامی کشور اشاره کرد.

وی گفت: تهدیدهای نظامی دشمنان و ادعای گزینه‌های روی میز آنها باعث شد تا هر سال عدد بالایی از بودجه‌ کشور برای امور نظامی درنظر گرفته شود، زیرا باید در مقابل تهدیدها موضع داشته باشیم و نباید نسبت به ادعاهای اجانب بی‌تفاوت باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هر نارسایی در کشور را نباید به گردن تحریم‌ها انداخت و باید در زمینه مدیریت مسئولان هم پیگیر بود، افزود: با توجه به پروتکل الحاقی و مذاکرات 1+5، کشورهای مقابل ایران به‌دنبال بازرسی سرزده برای راستی‌آزمایی از مراکز نظامی و هسته‌ای ایران هستند، ولی باید بدانند ایران کشوری همانند عراق نیست که به این خواسته‌شان تن بدهد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه همیشه پای دین، ایمان، اعتقادات، دستاوردها و داشته‌های خود محکم ایستاده‌ایم، خاطرنشان کرد: باید در زمینه تحریم‌ها براساس منویات و بیانات رهبر انقلاب گام برداشت.

یوسفیان‌ملا افزود: برداشتن بلافاصله تحریم‌ها که از تاکیدات رهبر انقلاب است از دیگر خواسته‌های‌مان بود که تا حدودی طرف‌های مقابل این مهم را پذیرفتند.

وی با اعلام اینکه از لحاظ قوانین بین‌المللی بسیاری از تحریم‌ها به‌راحتی برداشته نمی‌شود، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران باید در مذاکرات عزت، اقتدار، صلابت و ایستادگی ملت ایران را درنظر بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 14 تير 1394
اقاي يوسفيان ملا باتمام اين فرمايشات نتيجه گيري چيست؟
نا شناس 14 تير 1394
همین نماینده ها باعث عقب ماندگی استان می شوند
نا شناس 14 تير 1394
این نمایندگان ساری چکار می کنند؟؟؟
نا شناس 14 تير 1394
خوشا به حال مردم که این قضیه را زودتر فهمیده بودند بدا به حال .....
عباس 14 تير 1394
احتمالا ميخاد در حوزه ساري كانديدا بشه
مهدی آملی 14 تير 1394
با تشکر از نماینده شجاع آمل
لطفا پروژه تعریض جاده هراز پیگیر شوید تا کامل شود در اون صورت نیاز به یک عدد کارخونه صنعتی نیس بلکه با پولی که از توریسم وارد استان میشه خیلی از مشکلات مردم رفع خواهد شد

خیلی از کشورها الان گردشگری جزء 5 صنعت اول شده
تاجر مازندراني 14 تير 1394
ديگر چيزي از شهركهاي صنعتي نمانده متاسفانه بيش از 90درصد واحد هاي صنعتي در شهركهاي ساري تعطيل شده وفقط چند واحد انهم در حد 30 درصد درحال فعاليت هيتند يا بانكها انها را مصادره كرده اند يا توان توليد ندارند بعبارتي بي كس وباييس شده اند وكسي نيست بداد مردم برسه
نا شناس 14 تير 1394
بله اقای یوسفیان ملا اون موقع که دلار مفت بود همه دلارها با رانت رفت امل . همیشه شهرستانها سر مرکز استانشون کلاه گذاشتن
ناشناس 13 تير 1394
واقعا اسم این سایت شمال نیوزه یا ساری نیوز؟ فقط با توجه به نتیجه گیری های خودتون یه مطلبو بزرگ می کنید در صورتی که این گفته نشون دهنده ی محسنات استان مازندرانه که همه ی امکانات اون در نقطه متمرکز نیست و شهرها غالبا به طور متوازن پیشرفت کرده اند.
عزت زیاد 14 تير 1394
عامل اصلی عقب ماندگی آمل خو یوسفیان هستند . قچی اسفند 94

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.