.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش سوزی در جنگل های شرق مازندران مهار شد

 شمال نیوز: فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری با بیان اینکه شدت گرما روز گذشته عامل آتش سوزی سه منطقه از جنگل های شرق استان بوده است ،گفت: تا ساعات بامداد امروز آتش سوزی مهار و خسارت احتمالی در حال ارزیابی است.

سرهنگ اسحاق محسنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک مورد آتش سوزی در منطقه جنگلی چشمه توسکا به مساحت هزار متر بوده که مهار شده است.

وی با بیان اینکه آتش سوزی جنگل در یانه سر بهشهر نیز با حضور نیروهای مردمی و ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی مهار شده است، ادامه داد: هنوز خسارت احتمالی این منطقه برآورد نشد.

اسحاقی سه مورد آتش سوزی را درمنطقه سنگتراشان ساری در زمین زراعی عنوان کرد و گفت: البته عامل این آتش سوزی کشاورزی که خس و خاشاک را به آتش کشیده بوده است که به موقع و قبل از سرایت به درختان خاموش شد.

بر اساس گزارش هواشناسی مازندران دمای هوای روز گذشته استان تا 41درجه بالای صفر رسیده است.

یک میلیون و 691 هزار هکتار برابر با 70 درصد مساحت استان مازندران را عرصه های طبیعی تشکیل می دهد که از مجموع مساحت عرصه های طبیعی استان یک میلیون 187هزار هکتار زیر پوشش منطقه ساری است که 794هزار هکتار آن جنگل ، 387هزار هکتار مرتع و پنج هزارو 500هکتار هم پارک های جنگلی است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.