.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دومین اجلاسیه مسئولان امور جوانان کشورهای حاشیه خزر پایان یافت

 شمال نیوز: دومین اجلاسیه مسئولان امور جوانان پنج کشور حاشیه دریای خزر با شعار «دریای خزر، دریای صلح و توسعه» در چالوس با عقد تفاهم نامه ای به کار خود پایان داد.

به گزارش شمال نیوز؛ دومین اجلاسیه مسئولان امور جوانان ۵ کشور حاشیه دریای خزر با شعار «دریای خزر، دریای صلح و توسعه» در چالوس با عقد تفاهم نامه ای و صدور بیانیه ای ظهر شنبه به کار خود پایان داد.

حبیب حسین زادگان در حاشیه این اجلاسیه در گفتگو با خبرنگ مهر از عقد تفاهم نامه مابین اداره کل ورزش و جوانان مازندران و آژانس فدرال جوانان روسیه و سازمان جوانان ترکمنستان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت:این تفاهم نامه فی مابین اداره کل ورزش و جوانان مازندران و آژانس فدرال جوانان روسیه با  اهداف شناسایی نیازها، معرفی الگوها و تجلیل از جوانان و بهره مندی از ظرفیت های منطقه در زمینه های تقویت روحیه خودباوری، ارزشهای متعالی، روحیه فداکاری و ایثار و برنامه ریزی مناسب برای ساماندهی آنان منعقد شده است.

وی با اشاره به کلیات این تفاهم نامه افزود: برنامه ریزی جهت ایجاد تعامل، همدلی، صلح و دوستی در کشورهای حاشیه دریای خزر و برنامه ریزی جهت حضور و مشارکت سازمانهای مردم نهاد از اهداف کلی این تفاهم نامه بوده است.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه از تاریخ۹ خزداد سال ۹۴ بمدت ۵ سال شمسی اعتبار دارد و در صورت توافق طرفین مدت زمان آن قابل تمدید خواهد بود.

 وی با بیان آنکه این تفاهم نامه مشتمل بر ۵ ماده در زمینه های امور فرهنگی و جوانان تنظیم شده است خاطرنشان کرد: برقراری تمهیدات لازم جهت برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری، برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینه های هنری، موسیقی، رسانه، بهداشتی، صنایع دستی و محیط زیست بخشی از برنامه های اجرایی این تفاهم نامه است.

دومین اجلاسیه مسئولان امور جوانان حاشیه دریای خزر از ششم خردادماه در چالوس شروع شده بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.