.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخلاق جوانمردانه؛ لازمه یک انتخابات سالم
شمال نیوز: متاسفانه با نزدیک شدن به هر انتخابات، رفتارهای نامناسب و بداخلاقی‌های سیاسی هم اوج می گیرد و افراد برای رسیدن به پست و مقام و جایگاه مورد نظر خود اخلاق را زیر پا می‌گذارند و از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند.

شمال نیوز: احمدکریمی- با نزدیک شدن به انتخابات وداغ شدن فضای رقابت بار دیگر نگرانی از بابت رعایت اخلاق سیاسی و پرهیز از تخریب رقیب بالا گرفته است. گاهی در چنین فضاهایی با برخی رفتارها و بداخلاقی های سیاسی روبرو هستیم که اسمی جز نامردی محض نمی توان بر آن گذاشت.

نمونه این موضوع همین اتفاقات چند روز اخیر و انتشار نامه محرمانه مرحوم آیت الله مهدوی کنی به دکتر ولایتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است. در روزهایی که مباحث هسته ای بالا گرفته و از حساسیت زیادی برخوردا است متاسفانه شاهد روند تخریبی علیه یکی از چهره های شاخص نظام هستیم، آنهم بعد از موضع گیری های بجا و به حقی که دکتر ولایتی پیرامون مسائل هسته ای گرفتند. این قسم رفتارهای غیراخلاقی و تخریبی که با اهداف شخصی صورت می گیرد متاسفانه فضای سیاسی کشور را آلوده می کند.

بدون شک انتشار این نامه محرمانه بخاطر این نبوده است که بگویند مرحوم آیت الله کنی چه به دکتر ولایتی گفته است، بلکه قصد و هدف منتشر کننده آن چیزی جز تخریب ولایتی نیست. این را همه مردم متوجه می شوند. تخریب فردی که خدمات بسیاری برای نظام کرده و مورد تایید رهبری انقلاب قرار دارد فقط یک کار ناجوانمردانه و غیراخلاقی است.

متاسفانه با نزدیک شدن به هر انتخابات، رفتارهای نامناسب و بداخلاقی‌های سیاسی هم اوج می گیرد و افراد برای رسیدن به پست و مقام و جایگاه مورد نظر خود اخلاق را زیر پا می‌گذارند و از هر حربه‌ای استفاده می‌کنند. مگر چه کسی گفته است که اخلاق را اینگونه و فقط برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه خود زیر پا بگذارید؟

البته باید دانست که این تخریب ها و بدخلقی‌ها به طور خاص به ضرر آن جناحی است که این اعمال ناصحیح را انجام می‌دهد. برای مردم جامعه روشن و مبرهن است که چنین کسانی با چه اهدافی این اقدامات تند و تخریبی را صورت می‌دهند و مطمئنا منافع این جناح بداخلاق زیر سوال خواهد رفت.

انتخابات مجلس دهم بسیار مهم و سرنوشت ساز است از همین رو باید در سپردن کرسی‌های مجلس به افراد بسیار دقت کنیم، در سالهای اخیر به دلیل سوء مدیریت در دولت‌های نهم و دهم و بخشی دیگر که در دولت یازدهم رخ داد؛ مردم به دنبال افرادی هستند که در مجلس گره گشایی کنند. طبیعتا کسی برنده انتخابات خواهد شد که برنامه بهتری ارائه بدهد نه اینکه فقط شعار دهد. مجلس چند دوره شعاری را پشت سر گذاشته و باید عرصه واقعی‌تر شود و افراد شایسته وارد عرصه انتخابات و مجلس شوند تا بتوانند به جامعه، ملت و نظام خدمت کنند.

ترکیب مجلس آینده فعلا مشخص نیست و از هم اکنون نیز نمی‌توان در اینباهر قضاوت کرد، همه چیز به عملکرد احزاب و گروه ها در این مدت زمان باقیمانده بستگی دارد. امیدواریم مجلس دهم جایگاه افراد معتدل و به دور از افراط و تندروی باشد، افرادی که تخصص و خدمتی برای جامعه ندارند نباید جایی در مجلس شورای اسلامی داشته باشند.


دبیرکل جامعه اصناف و بازار و فعال سیاسی اصولگرا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.