.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران :
فراخوان استاندار به فرمانداران برای کمک به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه آینده روشنی برای فارغ‌التحصیلان دارای ایده و ابتکار در استان مهیا می‌شود، ادامه داد: باید جهت‌گیری‌های همه مسئولان با دانشجویان و کارآفرینان مشخص شود تا مانعی برسر ایجاد اشتغال در جامعه وجود نداشته باشد....

شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: مازندران از نظر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از عقب‌افتادگی چند‌ ساله برخوردار است و همه باید تلاش کنیم تا این عقب‌افتادگی جبران شود.

 به گزارش شمال نیوز؛ ربیع فلاح‌جلودار در بازدید از پارک علم و فناوری مازندران به فعالیت چند ساله خود در حوزه کارآفرینی اشاره کرد و اظهار کرد: کارآفرینی روش‌های مختلفی دارد که به سادگی نمی‌توان به‌آن دست یافت.

وی زمینه‌سازی فضای مناسب برای فعالیت کارآفرینان را وظیفه تمامی مسئولان استان دانست و افزود: باید با کمک کارآفرینان از بن‌بست اقتصادی و اشتغال جوانان خارج شویم.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید سیاست توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان را در پیش بگیریم، ادامه داد: مازندران از نظر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان از عقب‌افتادگی چند‌ ساله برخوردار است و همه باید تلاش کنیم تا این عقب‌افتادگی جبران شود.

این مسئول ظرفیت استان برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان را مناسب ارزیابی کرد و بیان کرد: همه مسئولان برای تقویت این حوزه هم‌سو شوند تا سیاست‌های دولت به درستی اجرا شود.

فلاح بر تبدیل علم به تولید و ثروت تاکید کرد و گفت: زمین مناسبی برای پارک علم و فناوری استان در شهرستان ساری در نظر گرفته شده است که تا چند هفته آینده این مسئله تعیین‌تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه همه شهرستان‌های استان باید مراکز رشد داشته باشند، افزود: همه‌ فرمانداران شهرهای مازندران موظف هستند با کمک مدیریت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان زمین‌های چند هکتاری و مناسب را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه آینده روشنی برای فارغ‌التحصیلان دارای ایده و ابتکار در استان مهیا می‌شود، ادامه داد: باید جهت‌گیری‌های همه مسئولان با دانشجویان و کارآفرینان مشخص شود تا مانعی برسر ایجاد اشتغال در جامعه وجود نداشته باشد.

این مسئول از وجود بیشترین دانشجوی فارغ‌التحصیل و ابتکارهای قابل اشتغال کشور در مازندران خبر داد و گفت: مراکز رشد در مدارس استان که قابلیت‌های لازم را دارند راه‌اندازی می‌شود.

فلاح در پایان تاکید کرد: مدارس و ساختمان‌های بلااستفاده باید در اختیار پارک‌های علم و فناوری قرار بگیرند تا محلی برای ایجاد کارآفرینی در جامعه شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رحماني 6 خرداد 1394
اقاي فلاح مرد ومردانه شما وتيم اقتصادي فشل شده استان در طول دوسال دولت اقاي روحاني چه كرده ايد تا كي ميخواهيم نبود برنامه واستراتژي در امور را به گردن ادمهاي قبلي ودولت قبلي بياندازيم ديگه اينها توجيه پذير نيست برادر
همه مي دانيم با اين وضعيت فاتحه استان را بايد خواند
علی 6 خرداد 1394
تشکر از استاندار به جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان
نا شناس 6 خرداد 1394
احسنت به استاندار راهبردی استان
واقعا قدرت مالی و اجرایی فرمانداران در حدی است که بتوانند به کمک شرکتهای دانش بنیان بیایند احسنت
ناشناس 6 خرداد 1394
شمال نیوز نشان دادی که سایتت بیشتر برای کسانیه که با شما همراه باشن خبر پارک علم و فناوری رو چرا پاک کردی؟ چشمت کور شه که نمیتومی خبرهای خوب پارک رو ببینی؟رمدانی خبرو بزن خیلی حسودیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ناشناس 10 خرداد 1394
مدیر شمال نیوز . خبر ها رو تایید کن
ناشناس 10 خرداد 1394
استاندار از پارک علم و فناوری مازندران بعد دو سال بازدید بعمل آوردند
ناشناس 10 خرداد 1394
چند بار پیام دادم .رو سایت نزاشتید . رمدانی ازپستت نترس . میز و صندلی به کسی وفا نکرد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.656 seconds.