.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای چهارمین سال متوالی در مجلس نهم ؛
ریاست مجلس باز هم به لاریجانی رسید
شمال نیوز : علی لاریجانی پس از اعلام آرای انتخابات ریاست مجلس طی سخنانی ضمن تشکر از نمایندگان، گفت: از اعتماد سروران گرامی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با انجام وظایف خود نسبت به مسایل کلان کشور و نیاز مردم با حمایت شما نمایندگان، گام‌های بلندی برداریم....
 ریاست مجلس باز هم به لاریجانی رسید

 شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز خود ترکیب هیئت رئیسه برای چهارمین سال فعالیت نهمین دوره مجلس را انتخاب کردند.

وکلای ملت در نخستین انتخاب خود علی لاریجانی نماینده مردم قم را با 205 رأی از مجموع 263 رأی اخذشده برای تصدی کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزیدند.

در این جلسه روح‌الله حسینیان نیز برای ریاست مجلس کاندیدا شده بود که با کسب 36 رأی نتوانست گوی سبقت را در ریاست خانه ملت از لاریجانی بگیرد.

علی لاریجانی پس از اعلام آرای انتخابات ریاست مجلس طی سخنانی ضمن تشکر از نمایندگان، گفت: از اعتماد سروران گرامی تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با انجام وظایف خود نسبت به مسایل کلان کشور و نیاز مردم با حمایت شما نمایندگان، گام‌های بلندی برداریم.

 براساس ماده 15 آئین‌نامه داخلی مجلس، هیئت‌رئیسه دائم مرکب از رئیس، 2 نایب‌رئیس، 6 دبیر و 3 ناظر هستند.

براساس ماده 16 آئین‌نامه داخلی مجلس انتخاب رئیس در نوبت اول با اکثریت مطلق آرای نمایندگان صاحب رأی، در انتخاب نواب رئیس، دبیران و ناظران هرکدام جداگانه و با اکثریت نسبی و رأی مخفی و با ورقه خواهد بود.

علی لاریجانی سال گذشته از مجموع 252 رأی مأخوذه، 213 رأی را به خود اختصاص داده بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.