.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سال همدلی و همزبانی صورت گرفت؛
کشمکش‎های سریالی طرح سؤال از شهردار گرگان توسط اعضای شورا

جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان باز هم با حاشیه‎هایی پررنگ‎تر از متن مواجه شد، این بار نیز کشمکش‎های سریالی طرح سؤال از شهردار با مشاجره اعضای شورا همراه بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس؛ یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان امشب با تاخیر 45 دقیقه‎ای اعضا با محوریت سه دستور کار از جمله ارائه گزارش عملکرد کمیته نامگذاری شورا، نشست با رئیس دانشگاه جامع گلستان و بررسی لوایح و نامه‎ها رسمیت یافت.

نکته قابل تأمل و جالب جلسه این بود که اعضای شورا یک ربع قبل از حضور میهمانان خود را به صحن شورا رساندند و تعداد خبرنگاران بر تعداد اعضای شورا غالب بود، میهمانان جلسه رئیس دانشگاه جامع گلستان و هیئت همراه نیز که قرار بود ساعت 18 برای پیگیری مشکلاتشان در صحن علنی حاضر شوند پنج دقیقه زودتر از موعد مقرر در جلسه حضور یافتند.

بلاتکلیفی ساختمان سبز جهاد کشاورزی واقع در کمربندی شهرستان گرگان برای تبدیل به دانشگاه موضوع مورد بحث اعضای شورا و میهمانان بود و اینکه چرا مدیریت استان نمی‎تواند این جابه‌جایی را به سرانجام مفید برساند.

علاوه بر میهمانان مسئول، تعدادی از اهالی خیابان انجیراب برای حل مشکل آب شرب منطقه خود به صحن علنی آمدند که تکلیف آنها با تصویب 20 میلیون تومان بعد از 43 روز بلاتکلیفی روشن شد، گلایه تعدادی از مردم در صحن شورا از عدم رسیدگی به نامه‎ای مبنی بر وجود مشکلات آب شرب منطقه انجیراب به استاندار گلستان از موضوعات مورد بحث این قشر بود.

*خبرنگاران بعد از ترک جلسه دوباره به صحن علنی فراخوانده شدند

یکی از مهم‌ترین مسائلی که قرار بود امشب در صحن علنی تعیین تکلیف شود استعفای نبی‎الله هزارجریبی عضو چهارم شورای اسلامی شهر گرگان بود که این مهم به دلیل کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مشخص می‎شد اما با توجه به غیبت هزارجریبی در جلسه علنی بلاتکلیف ماند.

لوایح و نامه‎ها به دلیل نبود وقت مورد بررسی قرار نگرفت از سویی طولانی شدن جلسه و ارائه عملکرد کمیته نامگذاری از سفر به زاهدان سبب شد تا دقایق پایانی «پنج دقیقه» بدون حضور عده زیادی از خبرنگاران پیگیری شود، اما در اقدامی تعجب‎برانگیز خبرنگاران بعد از ترک جلسه دوباره به صحن علنی فراخوانده شدند تا اعضای شورا طرح سؤال از شهردار گرگان را رسانه‎ای کنند.

طرح سؤال از شهردار گرگان که چند بار است به صورت سریالی از سوی تعدادی از اعضای شورا مطرح می‎شود با انتقاد موافقان عملکرد شهردار مواجه شد، انتهای جلسه علنی در سال همدلی و همزبانی به مشاجرات لفظی کشیده شد.

موضوع طرح سؤال از شهردار توسط قدس‎مفیدی عضو شورا مطرح شد و گفت که این سؤالات به امضای 9 تن از اعضای شورا رسیده است و در صحن علنی تقدیم رئیس شورا می‎شود.

وی ابراز امیدواری کرد؛ شهردار جواب درخوری به سؤالات مطرح شده بدهد.

طرح این موضوع سبب شد تا ناصر گرزین لب به انتقاد بگشاید و صراحتاً اعلام کند سؤالات مطرح شده با امضای قبلی اعضای شورا ارائه شده است و تعدادی از اعضا بر صحت این موضوع تاکید کردند.

*طرح سوال از شهردار حق اعضای شورا است

ناصر گرزین عضو شورای چهارم ضمن انتقاد از وضعیت به وجود آمده خطاب به شورائیان گفت: شما می‎خواستید در اعیاد شعبانیه خبر خوشی به مردم بدهید اما با این کارها می‎خواهید جلوی توسعه و آبادانی شهر را بگیرید.

مشاجره و دعوای لفظی اعضای شورا با یکدیگر برای لحظاتی فضای جلسه را ملتهب کرد و این وضعیت سبب شد تا خبرنگاران برای دقایقی شاهد بلند شدن صدای اعضا بر روی یکدیگر باشند.

زهرا نورا یکی دیگر از اعضای شورا نیز رو به ناصر گرزین لب به انتقاد گشود که شما با این کارتان اهانت به همه اعضا می‎کنید مگر طرح سؤال از شهردار چه موردی دارد، این حق شورا است و نباید کسی از این موضوع ناراحت شود.

گرزین در جواب اعضای شورا گفت: شما می‎خواهید دخالت کنید نه نظارت، برخی اعضای شورا می‎خواهند که شهردار گرگان بله‎قربان‎گوی آنها باشد.

در پایان این مشاجرات از سوی ناصر گرزین وعده داده شد که در جلسه‎ای به ابهامات موجود در حضور خبرنگاران پاسخ داده می‎شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.53 seconds.