.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تا پايان سال 94
تمامي روستاهاي مازندران تحت پوشش اينترنت قرار مي گيرند
احمد مظفري در همايش مديران روابط عمومي جهاد كشاورزي مازندران گفت : در حال حاضر 75 درصد روستاهاي مازندران از اينترنت برخوردارند و تا پايان سال 94 تمامي روستاهاي مازندران تحت پوشش اينترنت قرار مي گيرند

 شمال نیوز: مدير كل روابط عمومي استانداري مازندران كه در همايش مديران روابط عمومي جهاد كشاورزي مازندران سخن مي گفت بر توسعه كشاورزي مكانيزه و تقويت پيوند صنعت و كشاورزي تاكيد كرد و گفت : روابط عمومي ها بايد زمينه افزايش بهره وري در كشاورزي را با اطلاع رساني و آگاهي بخشي فراهم كنند و در اين حوزه با بهبود كيفيت محصولات كشاورزي زمينه صادرات مناسب محصولات كشاورزي فراهم خواهد شد.
وي افزايش توليد محصولات راهبردي را خواستار شد و گفت : همه بايد تلاش كنيم تا سرمايه به سوي كشاورزي هدايت شود و ارزش افزوده بخش كشاورزي به طور جدي دنبال گردد .
احمد مظفري كشاورزي را بستر اصلي سلامت و امنيت غذايي جامعه خواند و گفت : فرهنگ سازي در حوزه مرتع ، جنگل ، هوا ، آب و خاك از مسئوليتهاي مهم روابط عمومي جهاد كشاورزي است .
دبير شوراي اطلاع رساني با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري گفت : منابع طبيعي متعلق به همه مردم است و همه ما براي تعادل بين انسان و طبيعت ضرورت دارد تا از اين منابع خدادادي محافظت نمائيم .
مظفري با اشاره به نامگذاري سال 94 به عنوان سال همدلي و همزباني دولت و ملت گفت : روابط عمومي كانون اصلي تحقق شعار سال است چرا كه همدلي و همزباني زماني محقق مي شود كه اعتماد بوجود بيايد و روابط عمومي ها در ايجاد اين اعتماد و اميد نقش اصلي را دارند .
وي خواستار تسلط مديران روابط عمومي بر فناوريهاي نوين و حضور موثر در رسانه هاي مجازي شد و گفت : در حال حاضر 75 درصد روستاهاي مازندران از اينترنت برخوردارند و تا پايان سال 94 تمامي روستاهاي مازندران تحت پوشش اينترنت قرار مي گيرند به همين دليل ضرورت دارد مديران روابط عمومي از بستر رسانه هاي مجازي براي اطلاع رساني بهتر و بيشتر استفاده كنند .
نماينده ستاد برگزاري هفته روابط عمومي ايران در مازندران همچنين از ضريب نفوذ اينترنتي 93 درصدي در مازندران خبر داد و گفت : 2ميليون و 800 هزار مازندراني كاربر اينترنت هستند و اين ساختار و ظرفيت فرصت خوبي براي اطلاع رساني و آموزش هاي كابردي است .
مظفري نقد پذيري و استقبال از نقدهاي سازنده و راهگشا را خواستار شد و گفت : مديران روابط عمومي بايد براي تسهيل ارتباط مديران با كاركنان و مردم تلاش بيشتري نمايند .
وي رصد دقيق رسانه ها و پاسخگويي شفاف و به موقع را ضروري دانست و گفت : دوره پيامهاي يك طرفه به پايان رسيده و بايد به سوي پيامهاي دوسويه و دو وجهي حركت كرد و با ترويج فرهنگ نقدپذيري، گفتگو و نقادي زمينه مشاركت مردم را در تصميم سازي هاي سازمان فراهم كرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.469 seconds.