.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدنبال تلاش برای حذف یک مدیر در رسانه استانی
هشدار نصیحت گونه نماینده ولی فقیه به مدیرکل صداو سیما
آیت‌الله طبرسی گفت : چه‌طور فردی که پنج سال در این نهاد خوب کار کرد به یک‌باره عملکردش ضعیف می‌شود، بنده به آقای مقدسی «مدیرکل صدا و سیما» نصیحت می‎کنم که در تصمیم خودش تجدیدنظر کند و نیروهای خودی و انقلابی را از بدنه شبکه تبرستان دور نکند.

شمال نیوز : نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اعلام اینکه جهان با نسل‌کشی در یمن و کشورهای اسلامی به سمت جاهلیت مدرن گام نهاد، گفت: تنها شیوه جهل عوض شد، کردار و عمل دشمنان اسلام با دوران جاهلیت صدر اسلام یکی است.

آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در شهرستان ساری با تبریک حلول ماه شعبان و همچنین میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: شعبان ماه زیبایی و جلوه خاص خداوندی است؛ پاسداران یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی هستند که این شجره طیبه توسط امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی ایران کاشته شد و در طول انقلاب به بلوغ فکری و عملی رسید.

وی با اشاره به حضور موفق پاسداران در عرصه‌های موفق دفاع مقدس، افزود: این عزیزان در طول 35 سال با وجود توطئه‌های مکرر دشمنان اسلام برای پایداری و استحکام انقلاب اسلامی همه تلاش خویش را به‌کار بستند، پاسداران بعد از دفاع مقدس نیز در کنار انقلاب اسلامی قرار گرفتند و در عرصه‌های مختلف نیز خوش درخشیدند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در ادامه به جنایات آل‌سعود در یمن اشاره و عنوان کرد: جنایات حاکمان آل‌سعود در یمن هم‎ردیف آل‌مروان و آل‌ابوسفیان است، حاکمان فعلی عربستان به بی‌دفاع‌ترین فرد یمنی رحم نکردند و با کمک استکبار، بدترین جنایات را در یمن مرتکب شدند.

امام جمعه ساری در ادامه خواستار تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگر در سطح ادارات استان توسط مسئولان شد و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا برای پایداری انقلاب اسلامی در کنار عزیزان شهید خویش قرار گرفتند.

وی در واکنش به تغییر معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیما مازندران توسط مدیرکل این نهاد، یادآور شد: چه‌طور فردی که پنج سال در این نهاد خوب کار کرد به یک‌باره عملکردش ضعیف می‌شود، بنده به آقای مقدسی «مدیرکل صدا و سیما» نصیحت می‎کنم که در تصمیم خودش تجدیدنظر کند و نیروهای خودی و انقلابی را از بدنه شبکه تبرستان دور نکند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تأکید کرد: مسئولان باید تلاش کنند که وحدت در جامعه ماندگار شود، بنده طرفدار خانواده شهدا هستم و مسئولان تلاش کنند که این موارد به نماز جمعه کشیده نشود.

به گزارش فارس، پیش از شروع خطبه‌ بنری در راستای حمایت از فتح‌اللهی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای تبرستان در محل برگزاری نماز جمعه درج شده بود که با شروع نماز جمعه این بنر جمع‌آوری شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طبرستان سرزمین علویان 1 خرداد 1394
چه ربطی داره یه مدیرکل برای جا به جایی باید اختیار داشته باشه درحوزه کاری دیگران دخالت نکنیم تحت هرعنوان اعم ازخودی یا انقلابی مگربقیه غیرخودی وضدانقلابند5سال کارکرد خداخیرش بده حالا مدیرکل میخواد مطابق بابرنامه خودش مدیربیاره.شما ازمدییران فقط میتونید کار بخواهید نه اینکه درعزل ونصب دخالت کنید
پاسخ ها به این نظر
علی 2 خرداد 1394
مخالفم،چون تغییراتی که در صداوسیما در حال انجام شدن است نه به نفع ما کارمندان صداوسیماست و نه به نفع مخاطبان.صداوسیما به فرموده امام دانشگاه است و باید کار فرهنگی در ان شود اما نگاه مدیر کل محترم این طور نیست وی برای انتخاب مدیران خود نگاه اقتصادی دارد و می بیند هر کسی که می تواند برای آن پول بیشتری بیاورد آن را به عنوان مدیر انتخاب می کند.از جمله انتخاب وی برای معاون سیما.و این یک آفت است.پول و درامد این برنامه های مشارکتی جیب ما کارمندان که نمی رود به ما حتی اضافه کار نمیدند و می گویند فقط حقوق ثابت باید دریافت کنید.و از آن طرف هم به مشارکتی شدن برنامه ها اکثر برنامه ها بی کیفیت شده و در اختیار یک عده خاص قرار گرفت.پس حداقل اجازه بدین ما از انسانهای شریفی چون آقای فتح الهی حمایت بکنیم چون چشم و دلشان سیر است و مثل آقایان از خونه سازمانی و وامهای آن چنانی و... بی بهرهاند خداوند ایشان را از گزند هرچه آدمهای بد حفظ کند.
محمد 2 خرداد 1394
سهم خواهی
نا شناس 2 خرداد 1394
لطفا به عملکرد تمام مدیران توجه ونصحیت فرمائید نه گزینشی که ممکن است فرد جابجا شده مورد نظر واز بستگان وعزیزان .. باشد
نا شناس 2 خرداد 1394
سلام.من معنی این نصیحت رو نمیفهمم.یعنی یه مدبرکل انقدر اجازه را ندارد که معاونانش را عوض کند.کسی نگفته اقای فتح الهی بدکارکرده ولی ایا بهتر از حناب فتح الهی پیدا نمیشه.حیفه جایگاه نکاز جمعه با این صحبت های سیاسی اغشته بشه.
نا شناس 2 خرداد 1394
بهتر است در کار همه مدیران کل دخالت نشود تا به دور از هیاهو و تنش افراد شایسته را برگزینند . ضمنا مگر انتصاب افراد جدید لزوما به دلیل ناتوانی مدیران قبلی می باشد . هرکسی بنا بر استراتژیهای خاص خودش افراد مناسب را برمیگزیند.
دوست 2 خرداد 1394
آقای قتح اللهی مدیر من هستش.انصافا انسان سالمیه.اصلا اهل باند بازی و این حرف ها نیست.
محمد 2 خرداد 1394
واقعا متاسفم.دخالت در امور اجرايي؟ شان نماينده حضرت آقا اجل اين حرفهاست
رمضان 2 خرداد 1394
در کار دستگاههای اجرایی نبایستی دخالت گردد آنهم از تریبون رسمی و مقدس نماز جمعه . این یک نوع تشویش اذهان عمومی است . این نشان می دهد که معاون مذکور از نیروهای شما امام جمعه محترم است نه دستگاه صدا و سیما. وقتی که آن معاون پشتیبانی همانند شما دارد چطور و چگونه میخواهد با مقام مافوق خود کنار بیاید؟ شاید آن معاون نتوانسته است خواسته های سازمان را برآورده ساخته و همراستا با اهداف و برنامه های مدیر کل سازمان حرکت نماید ؟حداقل در خفا با مدیر کل صحبت میکردید و موضوع را بررسی و در صورت قصور در کار سپس با رییس سازمان صدا و سیمای کشور موضوع را در میان می گذاشید نه از تریبون مقدس نماز جمعه ؟
نا شناس 2 خرداد 1394
مگه مدیریت باید مادام المر باشد مدیریت هر 4-5 سال عوض شود و فکر جدید و ایده جدید بیاید تا باعث رشد و ترقی اون سازمان و اداره شود آقای فتح اللهی هر فکر و نوآوری داشت در طول این 5 سال گذاشت حتما کسی که بعد از ایشان میاید از ایشان بالاتر هستن چه از نظر سواد و خلاقیت و ....
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 خرداد 1394
سلام آقای خوش فکر شما برادر چه فکری در سر داری احتمالا شما خبر می خواهید پولی نمایی برای هر خبر پولی بگیرید موفق باشی خوش فکر؟
اشنا 2 خرداد 1394
بهتراست هركسي درحوزه خودش دخالت كند
مازنی 2 خرداد 1394
اگر مدیریت ماندنی بود به اقای فتح اللهی نمی رسید
نا شناس 2 خرداد 1394
آقای طبرسی وقت کردی به سریال بی محتوای پایتخت عکس العمل نشون بده
هر استانی بود تا حالا اعتراض می کردند ما کمتر از بختیاری ها و ترک ها هستیم ؟؟؟؟
ناشناس 2 خرداد 1394
کسی با جابجایی مدیران مشکلی ندارد،مشکل باند بازی و بازیهای کثیف بعضی اقایون در صدا و سیماست. اقای فتح اللهی نیرویی خبره و کارامد در عزصه خبر است
نا شناس 2 خرداد 1394
چرا اینقدر از اقای فتح اللهی حمایت میشه ؟واقعا برایم جالبه.ایا ازخانواده شهدای دیگر اداراتم اینطوری حمایت میشه.برایم جالبه .اخه یعنی کسی خانواده شهید نیست و توفیق نداشته یعنی ضد انقلابه؟خب جناب فتح اللهی پنج سال معاون بودند بسته دیگه.چرا نمیگذارید یه فکر جدید بیاید.خبر مازندران اول بوده الان جایگاه بیست و پنجم داره.بگذارید این بنده خدا به روش خودش مدیریت کنه. به خدا بده دخالت تو کار مدیر .
نا شناس 2 خرداد 1394
جناب مقدسی اینجا مازندران است . مدیریت خانوادگی
نا شناس 2 خرداد 1394
فتح اللهی مدیرسالم و با کفایتی میباشد واقعا معنی جابجایی او را نمی فهمم
ss 2 خرداد 1394
همه آدم ها خوب هستند،خصوصا آقای فتح الله ای عزیز
ولی دلیل نمی شود که همه با هم بتوانند کار کنند.
مدیر کل باید اختیار تام داشته باشد،یکی از دلایلی که مازندران از همه جا عقب افتاده همین کارهاست که هرکسی به خود اجازه می دهد در اموری که در اختیاراتش نیست دخالت کرده و لابی بزند و اظهار نظر کند.
بس کنید،چرا از تریبون نماز جمعه
نا شناس 2 خرداد 1394
اتفاقا یکی از مثبت ترین اقدامات آقای مقدسی همین تغییر آقای فتح اللهی می باشد .
آقای فتح اللهی مدیری بسیار ضعیف می باشند و برخورد ایشان نسبت به ارباب رجوع بسیار زننده می باشد .
علی 2 خرداد 1394
مدیر کل جدید صداوسیما واقعا داره عالی می کنه،اداره را از حالت مدیر پروری و ارباب رعیتی که در قبل بود در آورده.
واقعا ما کارکنان به این مدیر کل می بالیم و منتظریم هر چه سریعتر تغییر و تحولات اتفاق بیفتد تا سازمان نفس تازه بکشد.
عمار 2 خرداد 1394
آقای فتح اللهی مرد بسیار خوبیه اما توان مدیریت در حوزه خبر رو ندارن
آقای طبرسی لطفافامیل بازی نکن
همکار 2 خرداد 1394
با سلام بنده در واحد اطلاعات واخبار صدا و سیمای مرکز مازندران فعالیت دارم فکر کنم درست نباشه وقتی کسی در این فضا کار نمیکنه بخواد در مورد مدیریت آقای فتح الهی نظری بده ما که در طول مدت معاونت ایشان جز نیت خالص برای کار بدور از باند بازی و فعالیت جناحی و همینطور صداقت در رفتار و انسان شزیفی بودن به معنای واقعی کلمه چیزی ندیدم و انصافا حق ایشان و آقای مهدوی مدیر خبر این نیست که بخوان به این راحتی تغییر کنن
علي 2 خرداد 1394
تغيير دادن چيز بدي نيست
همه از اينكه آقاي فتح الهي انسان خوبي هست ، متف القول هستن ولي اين دليل نميشه كه از فكر جديد استقبال نكرد
واقعيت اينه كه اوضاع صداوسيماي مازندران خوب نيست و شديدا خنثي است . اين سازمان نياز به يه خانه تكاني بزرگ داره تا پويا بشه و انشالله مديران جديد با جسارت و تخصص بيشتر وارد عرصه بشن كه مخاطب احساس رضايت كنه
هر چند كه در رسانه هاي كشور در هر زمينه رسانه اي ، مدير پيشرو و متفكر در اون ميوه ناياب هستن
حسین 2 خرداد 1394
سلام اقای فتح اللهی آدمی سالمی و هیچ اهل باند و گروهی نیست و کارنامی موفقی در کارش دارد همانطوری این خانواده در دوره جنگ این کار را ثابت کردن با دادن سه شهید
نا شناس 2 خرداد 1394
مدیر سالم باکفایت از رانت تریبون نمازجمعه استفاده شخصی نمیکند
مسلم مسلمان 2 خرداد 1394
فاجعه دردامپزشکی مازندران،که یک دهه مدیران کل مشغول حذف ایثارگران ازمسئولیت هایشان می باشندچراحرفی زده نمی شود،حتی توسط همین بزرگواران حمایت ودرپایان سال تقدیرنامه به آنهااهداء می کنند.همچنین چرانماینده ولی فقیه ،مدیرا ن استانداری ونمایندگان مجلس حداقل سالی یکبارجهت شنیدن درددل ادارات کل به آن تشکیلات تشریف نمی آورندتااین مدیران جرآت این همه کستاخی راپیدانکنند(اگرچنانچه تشریف بیاورند فقظ ملاقات خصوصی است.آنهم برای پیگیری کارشخصی ویامعرفی وتسهیل درکاربعضی ازدوستانشان).
همکار خبر 2 خرداد 1394
با سلام این انتصابات جدید نشان از بی کفایتی آقای مقدسی و همچنین دست پشت پرده ای که ایشان را مجبور به این کار می کند دارد و آقای مقدسی اگر با بینش درست و بدور از باند بازی به معاونت خبر و فعالیتهایش دقت میکرد می توانست تصمیم درستی بگیرد و قصد جابجایی برای معاونت خبر را نداشته باشد و آقای صمدی همه کاره این تصمیمات جدید نمیشد که با غرض ورزی در حال راه اندازی باند جدید خود برای معاونت خبر است .
احمد 2 خرداد 1394
آقای فتح الهی آدم جوان و خوش فکر و خودش از جنس خبر می باشد خبر جدا دگرگون کرد اون آقایی که گفت 4 الی 5 سال می باشد چی ربطی داره احتمالا این آقایون خودشون اهل باند می باشند چون که آقای فتح اللهی کاری به کسی نداره اهل کار می باشد
نا شناس 2 خرداد 1394
بهتر نیست اجازه بدیم مدیران خودشان تصمیم گیری کنند؟!!!!
رحمان 2 خرداد 1394
بنده نظر ایت الله طبرسی رو به رده فعلی مازندران در رده بندی کشوری جلب میکنم . استانی که صاحب سبک و سرمشق کل کشور بود در حال حاضر یکی از چند استان اخر کشور در امر خبر و خبر رسانی می باشد
پاسخ ها به این نظر
هاشم 2 خرداد 1394
سلام آقا عزیز روی هوا و هوس حرف نزن آنقدر ما اطلاع داریم خبر دو سال اول و یک سال دوم و یک سال هم سوم احتمالا پست می خواهی؟پست می خواهی بیا پیش من عزیزم
دوست آملی 2 خرداد 1394
مقدسی انسانی سالم و همراه پيرو ولايت بوده و همچنان در تداوم راه شهدا کار می کند چرا برداشتن يک معاون خبر بايد بعنوان مسئل مهمی باشد مگر استان مشکلات ديگری ندارد که در نماز جمعه بازگو گردد تا کی اين مديران بايد باشند همراه تغيير اصل پيشرفت است آقای مقدسی خسته نباشيد.
پاسخ ها به این نظر
یارعلی 2 خرداد 1394
آقا سلام استان گلستان چه کار کرد بعد از یک سال اندی تشریف بردن
رمضان 2 خرداد 1394
همه ما پیرو ولایت هستیم اقای مهدی عبوری برادر سه شهید واقعا دارد کار می کند که به چشم می آید اگر نماینده ولی فقیه نبود تا الان حاج مهدی کرفته بودن معاون خبر دارد کار می کند شاید به چشم بعضی ها نیاید کلی نگر باش
قنبر 2 خرداد 1394
احتمالا جناب شما خواب بودید مشکلات زیادی را نماینده ولی فقیه مشکلات استان حل نموده شما چرا دارید می سوزید پست می خواهی اصلا شما خبر نگاه می کنید اقای فتح اللهی اصلا از نزدیک دیدید دارید اظهار نظر روی هوا می کنید
رحمان زاده 1 خرداد 1394
عملکرد عبوری بعدا معلوم میشه
صبور باشید
سیاستمدار 3 خرداد 1394
آقای مقدسی در گرگان هم کاری نکرد در مدتی که بود از این جا به جایی های الکی زیاد انجام داد حق با ایت ا... طبرسی است
نا شناس 2 خرداد 1394
آقای فتح اللهی انسان بسیار خوب اما مدیر باید این قدر اختیارو داشته باشه باشه که معاونینشو انتخاب کنه!
شهروند طبری 2 خرداد 1394
آقای طبرسی چرا دخالت در امور مدیران می کنی؟ شما به جای دخالت در امور مدیران امور دفتر خویش را نظارت کنید! واقعا چه تاثیری در استان دارید؟ نه چه تاثیری در ساری دارید؟ از عنوان به دست آمده نمایندگی ولایت فقیه چرا این گونه بهره برداری می کنید؟
دوست 2 خرداد 1394
مقدسی به خطا میرود چرایی برمی گرده به به افراد برخی معلوم الحال اطرافشون
فرهنگي 2 خرداد 1394
مشكلاتي چون فقر دزدي فساد قتل ادم ربايي بيكاري را چه كسي بايد بيان كند اين مدير كه تا اخر عمر نبايد باشد مگه مدير كل صدا وسيما را رهبر هر ده سال عو ض نمي كند بايد در انديشه فكر نو بود
نا شناس 2 خرداد 1394
بحث ارزش های انقلاب است
بسیج 2 خرداد 1394
بحث ارزش های انقلاب است.
کریمی ورکی 2 خرداد 1394
با سلام
اگر مدیری ضعیف بود تا حالا چرا عوضش نکردی- آقای مقدسی پس نشون میده شما با نیروهای ارزشی و انقلابی مشکل داری ----------
پاسخ ها به این نظر
حسن 3 خرداد 1394
همه حزب اللهی هستند برادر.ارزشی بودن متعلق به یک قشر خاصی نیست.همیشه این را بدان و در جریان باش.موضوع مدیریتی است واصلا ربطی ندارد.
دوست 2 خرداد 1394
جناب آقای مقدسی شما فرزند یک روحانی هستید از شما بعید است که مقابل خانواده های شهدا و ایثارگر قرار دهید .
پست و مدیریت در نزد امام علی ( ع ) از آب بینی بز هم بی ارزش تر است .
کارمند خبر مازندران 1 خرداد 1394
فتح الهی دوستت داریم.
هرکجا که باشی کوچیکتیم.چه معاون باشی چه نباشی
خبری 1 خرداد 1394
راستی کی قراره بجای آقای فتح الهی بیاد؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 1 خرداد 1394
بنده كاري به عملكرد آقاي مقدسي ندارم چه خوب يا چه بد
بنده ميگويم تريبون نماز جمعه جاي اين نيست كه يك مدير عزل يا نصب شود عزل و نصب كار افرادي هست كه تخصص دارند تريبون نماز جمعه جا آموزش و رهنمود كردن مردم به سمت دين خدا و ائمه اطهار است نه...
اين آقا به دليل كهولت سن ديگر نمي تواند تريون نماز جمعه رو اداره كند شما ببينيد ديگر حتي مسوولين هم به پاي خطبه ايشان نمي آيند
یک بهشهری 1 خرداد 1394
چرا باید رسانه ای که از آن ولایت هست به حاشیه و سیاسی کاری ببریم . البته بیانات حضرت آیت الله طبرسی به حق هست . بهر حال برادر ارزشمند مقدسی باید از تجربه تلخ گرگان آموخته باشد بهر حال در این تغییرات نیروهای ارزشی کمتر دیده شد . در رسانه باید نیروهای کارامد و ارزشی بیشتر استفاده شود تا اقایانی که دچار ........ هستند
حسن پور 1 خرداد 1394
حاج فتح الهی انصافا دوستت داریم برادر 3 شهید باید در این نظام حفظ شوند و همچون عبوری کارامدند
کارمند خبر مازندران 1 خرداد 1394
فتح الهی معاونه حمایتش واجبه(3 مرتبه)
خودم 1 خرداد 1394
بنده کارمند صدا و سیما نیستم یک بیننده شبکه تبرستان که چند وقتی به علت بی کیفیتی خبرها و برنامه های این شبکه حاضر به دیدن این شبکه هم نیستم ان وقت چطور مردم باید از این اقا و دیگرمسولان سیما حمایت کنند در حالی که از فرهنگ و سنت مازندرانی ها حمایت نمی شود .
خبر های استان هم که ماشا ا... گزینشی و بی رمق است برنامه های مستند هم که فقط از پیر مردها و پیرزنهای می باشد که از خاطرات گذشته صحبت می شود و جوانگرای در این مستندها وجود ندارد
تا حرف از فرهنگ مازندرانی به میان می آید گالشهای در اعماق جنگلها را به تصویر می کشند ودارو و درخت به همه نشان می دهند تا صحبت از سنت مازندرانی می شود خاله خانباجی های روستا ها را دور هم جمع می کنند و آش دوغ و ترش و کوکو سبزی می پزند یعنی مازندرانی که در قرنها ی گذشته سهم زیادی در شکل گیری ایران اسلامی را داشته فرهنگ دیگری ندارد . چرا از عملکرد جوانان این مرز و بوم برنامه تهیه نمی شود و حالا با تغییر یکی از مدیران این شبکه بی رمق داد همه در آمد ما مردم که از تعویض همه مسولان شبکه هم ناراحت نمی شویم شاید دیگران از فرهنگ ما به درستی حمایت کنند . این گفته ها بخش کوچکی از درد دل من (پسر ساروی مازندرانی) است که فرهنگش در سه نوبت ساخت پایتخت به تاراج رفت و قرار است در ماه میهمانی خدا هم مورد تمسخر دیگران قرار گیرد .
22222222 1 خرداد 1394
نباید بنا را بر اختلافات گذاشت!! جای تءسف فراوان دارد که این مرکز به جای توجه به خواست مرئم برای افزایش کیفیت برنامه ها، مدتهاست درگیر باند بازی و به کارگیری نیروهای حاسیه دار شده است. در اینکه تغییر حق هر مدیرکل است شکی نیست اما تغییرات نباید منجر به هنجارشکنی و براحترامی و قدرت گرفتن افراد معلوم الحال باشد.
متأسفانه کسانی که از روز اول حضور آقای مقدسی دور ایشان را گرفته اند، به بیراهه هدایتش می کنند.
ضمنأ فراموش نمی کنیم که افراد پشت پرده چه لابی گسترده ای برای این جابجایی و نشاندن افراد باند خود انجام داده اند. جای بسی تأسف است که در این میان فقط کیفیین و اخلاق فدای منفعت ها می شود. امیدوارم هرچه زودتر شاهد انصاف آقای مقدسی باشیم.
نا شناس 1 خرداد 1394
این دوستی که برای فتح الهی کامنت میزاره خیلی پرکاره و همش میگه آدم سالمی هست مگه کسی گفته ناسالم هستش اما مدیریت جدید تصمیم به جابه جایی گرفته حالا چه اصراری هست که بمونه مگه کسی با رفتن ایشون چیزی رو از دست میده اما نکته دوم اینکه این حمایتها نشان از باند بازی این آقا در صداو سیما داره و برای اثبات اون هم باید یادآور بشم که واحد تحت نظر ایشون تماما سعی در سانسور یکی از نمایندگان مرکز استان را داشتند و در مسافرت های وزرا که با پیگیری این نماینده هم صورت می گرفت تمام تلاششان را برای سانسور ایشان به کار می بردند و هرگز مصاحبه ای با ایشان ترتیب نمی دادند
اما توصیه من به بزرگان این است که شجره طیبه باشند و وارد بازی کثیف سیاست نشوند بگذارند جایگاه ایشان مامن همه مردم باشد نه اینکه بوی تفرقه از گفتار ایشان هویدا گردد
مازندرانی 2 خرداد 1394
اساس کار یک مدیر ایجاد آرامش و پرهیز از تنش در محی ط کاری است.
این آقا نیامده شمشیر بسته خودش را عقل کل می داند.
شما به مراسم معارفه اش نگاه کنید .مجری مراسم اسم فرمانده لشگر 30 گرگان را اشتباه تلفظ کرد ایشان با کمال غرور گفت هیچکس متوجه این اشتباه نشد فقط منه مقدسی متوجه شدم
آقای مقدسی یعنی بقیه بیسواد بودند .شما در آن جلسه به همه توهین کردید
نا شناس 2 خرداد 1394
اقای طبرسی، در همه ادارات مدافع نیروی ارزشی باشید به خون شهدا قسم مسوولید در علوم پزشکی مازندران فردی که از 15 سالگی در جنگ بوده وهمرزم شهیدان امثال فتح اللهی در سال 93 وهمه سالها کارمند نمونه شد حالا یک دفعه ضعیف !!!! چرا از اینطور افراد دفاع نمیشه پناه میبریم به خدا
نا شناس 2 خرداد 1394
ما هم اگر مثل فتح الهی داماد خواهر ایت الله طبرسی بودیم از تریبون نماز جمعه ازما دفاع می شد یک مقدار عدالت هم خوبه
نا شناس 2 خرداد 1394
اگر ما تابع ولایت هستیم باید از فرمایشات نماینده مقام رهبری حمایت بی چون و چراکنیم کسانی دلسوز مردم هستند تو این کشور جان عزیز ترین خانواده خود هدیه انقلاب کردند پس نماینده رهبری حضرت ایت ا... وخانواده شهدا هرگز اجازه نخواهند داد که مدیریت مهمترین رسانه ملی استان بدست مورد دارها و دارای حاشیه بیافتد و باید مدیرانی همچون عبوریها و فتح الله یها باشند تا حافظ خون شهدا باشند و اینرا ٱقای سر افراز باید بداند .
آقاجانزاده بار فروش 2 خرداد 1394
جناب آقای مقدسی الفبای مدیریت این است که
یک مدیر موفق را عوض نمی کنن چه برسد به اینکه آدم ضعیف را بجای آن در نظر بگیریم.
باعث تعجب است مدیران معرفی شده شما نه اینکه قوی تر از مدیران سابق نیستند بلکه بعضیها دارای مورد هم هستن
علویان 2 خرداد 1394
آقای مقدسی اینجا مازندران هست .اگر نمی شناختی بیشتر مطالعه می کردی .
برات متاسفم که خیر الموجودین تو این افرادها بودند که داد همه رو درآوردی .
نا شناس 2 خرداد 1394
مدیری که نتونه یکنفر رو جابه جا کنه به چه دردی میخوره؟؟؟
نا شناس 2 خرداد 1394

سلام
حاجی ما قدردانیم
قدردان شما و سه دسته گل از خانواده تون که همه. مدیون جان نثاریهاشونیم
چرا عده ای این نیروهای ارزشی رو هنوز درک نکرده؟!
نا شناس 2 خرداد 1394
قدر زر زرگر شناسد،قدرت گوهر، گوهری
ای حاجی فتح اللهی بزرگوار
اگه می شناختنت؟! هیچ وقت این جوری مقابلت نمی ایستادن.
خدا کند که بیاید!!
مهاجر 2 خرداد 1394
راست میگه دیگه اگه معاون مدیرکل صدا سیما تغییر نکنه مشکلات استان حل میشه!!بزارید 5 سال دیگه بمونه حتما مشکلات استان حل میشه.برادر گرامی مدیر کلی که نتونه معاون خودشو ،خودش انتخاب کنه بایستی .......چرا علمای عزیز استان ، بدون تدبیر چنین دخالتهایی در انتصابات می کنند که باعث بشه ذهن افراد نسبت به اونها خراب بشه.مازندران واس ماس حق انتخاب معاون مدیر کل واس مدیر کل.
نا شناس 2 خرداد 1394
کسانیکه به اقای مقدسی مشاوره میدن دارای اشکال میباشد یکی اینکه اقای مقدسی میخواد معاونت سیما راتغییردهد کسی راجایگزین کند که زمان مدیریتش درسروش .......... بوجود اورد که شبانه اوراتغییر دادند.دوم اوردن شخصی ازمرکزگلستان برای مدیرفنی باید گفت که اقای مدنظر اصلا نمیتونه بایک تکنسین رقابت کند چیزی بلد نیست تازه مگردرمرکز مازندران متخصص وجود ندارد که از گلستان کسی رابیارن که تخصص علمی ندارد.شما بدانید تکریم خانواده شهدا واجب واجب میباشداقای فتح الهی واقعا انسان محجوب میباشد اقای مقدسی راه میری سرت را بالا بگیر
شهرزاد 2 خرداد 1394
مخالفم
نا شناس 2 خرداد 1394
دوستانی که منفی میدین میشناسیمتون چهار پنج نفری بیش نیستین کارتون تمومه
کارمند صدا و سیما 2 خرداد 1394
صلاح کار خویش خسروان دانند. آقای مقدسی انسان زیرکی می باشد. می داند چه دارد می کند. بگذارید کارش را بکند.از بس طی این بیست سال باند شجاعی و حمیدی و در یک کلام باند معترضان امروزی، چپاول کردند کافی نیست. در این مرکز کار می کنیم و می دانیم چه خبر است. چهار ماه است تمامی معاونان صدا و سیمی مازندران در روز هم کابوس می بینند. اگر هدف خدمت است چرا کابوس!! همه اینها برای آن حقوق ماهی شش تا هشت میلیون تومانی و سایر زیر میزیهاست.خروجی صدا و سیما در ده سال اخیر را ارزیابی کنید معلوم است. دخالت نکنیم بگذاریم کارش را بکند و برنامه اش را پیاده. سیاهترین دوران مرکز در دوره حمیدی بود. هیچکس اعتراضی نکرد!! حالا....!! امیدوارم آقای صادق مقدسی برنامه خودش را پیاده کند.
یه روستایی 2 خرداد 1394
از بس زیراب همو زدیم و برای دیگران تعیین و تکلیف کردیم آقای سرافزاز یه غیر بومی رو به مازندران آورد تا به آدمهایی مثل... و بعضی ها باج نده.
امیدواریم آقای مقدسی برنامه های خودشونو پیاده کنن و به این افرادی که دنبال منافع شخصی خودشون هستن باج نده.
بیست ساله مثل خوره افتادن تو پستهای مدیریتی و چه بخور بخوری اونهم با مدیریت نه چندان قوی خودشون.
هرچی نیروی کارامد هستش رو 7ساله گوشه نشین کردن و دستمال به دستای خودشونو میدون دادن.این هم نتیجه برنامه های صدا و بویژه سیما.خبر هم که معلومه!!
بزاریم هر کسی کارش رو بکنه و دخالت بیجا نکنیم.
دوست 3 خرداد 1394
به گفته امام خمینی( ه ) خانواده های شهدا سندهای انقلاب هستند .
جناب آقای مقدسی شما دارید سند انقلاب را جابجا می کنید .

کارمند صدا و سیما 5 3 خرداد 1394
جناب اقای مقدسی به این مسائل توجه نکن با قدرت به کارت ادامه بده
نا شناس 3 خرداد 1394
سلام برمدیران ایثارگروجانبازوخانواده شهیدوارزشی که باسابقه مدیریتی زیادوشایسته وکارا صرفابراساس نگاه تغییرات درسیستم که هیچ چیزی هم حاصل نشدبرکنارشدند. آنهایی که درزمان سن وسال کم این آقایان برای دفاع ازناموس ووطن، دشمن بعثی رابه زانودرآوردندوجانشان رادرطبق اخلاص قراردانذوالان درگوشه ای قراردارند.آنهایی که ازنفس افتادندتاماازنفس نیفتیم.سلام خدابرشهیدان پاک وطن.
همکار 3 خرداد 1394
مشاور گرفتن واوردن اشخاصی با پرونده های مالی و .....نشان زیرکی نیست
اسماعیل از قایمشهر 3 خرداد 1394
باید به حال این صدا و سیما و خبرهاش تاسف خورد واقعا خبرهای بسیار بی محتوا وهمین بی محتوای تکراری که حال ادم گاها بد میشه البته به نظر من باید این معاون بخاطر عملکردش نه بخاطر سیاسی تعویض بشه
احمد 3 خرداد 1394
بله مازندران.اینجا جایی هست که نان هم دیگر را به شدت میبرند.وادمهای نالایق بر مسند کار هستند وباند بازی بیداد میکند.اقای مقدسی لطفا.....
نا شناس 3 خرداد 1394
بنده کارمند نیستم و به صدا وسیمایی هم نیستم دوستانی که مخالف برادر فتح اللهی هستند ایشون روزی قدرت دست شان بود علاوه بر کار تخصصی که باید انجام میداد به حواشی و کارکنان هم پاسخ میدادو خیلی از نظرات دوستان که ایشان با او موافق نبود را اجرایی میکرد.دوستان مخالف و موافق در دیدگاه خویش اعتدال و انصاف داشته باشید.
حالا ایشان اگر بد بودند کارنامه کاری دارند و با مسئول جدید در چند سال دیگر مقایسه کنید.
امیدواریم یه تست اعتیاد در این مجموعه از همه گرفته بشه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.174 seconds.