.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تندیس استاد شهید مرتضی مطهری در میدان معلم شهر کیاسر رونمایی شد

 شمال نیوز: همزمان با گرامی داشت هفته معلم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از تندیس شهید مرتضی مطهری در میدان معلم شهر کیاسر پرده برداری شد.

خلیل انتظاری در مراسم پرده برداری از تندیس علامه شهید مرتضی مطهری در میدان معلم کیاسرهدف از نصب این تندیس را تکریم از مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و معلمان زحمتکش بخش چهاردانگه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه احداث پروژه های شهری در شهر کیاسر در دستور کار قرار دارد، گفت: در حال حاضر عملیات ساخت آبنما در بام شهر کیاسر آغاز شده است.

شهردار کیاسر از احداث پارکی به مساحت 30 هزار متر مربع در بام شهر کیاسر برای جذب گردشگر در این منطقه خبر داد و گفت: در این پارک با احداث آسیاب در آن گندم آرد شده و طبغ نان محلی در کنار آن انجام می شود که می تواند در معرفی جاذبه های گردشگری منطقه موثر باشد.

وی با اشاره به احداث بلوار توریستی در ورودی شهر کیاسر، افزود: پروژه 5 کیلومتری ورودی شهر کیاسر با عرض 75 متر و دو باند کالسکه رو و ماشین رو احداث می شود که می تواند به عنوان یکی از پروژه های بزرگ شهری در مازندران قلمداد شود.

انتظاری از ساخت گرمابه سنتی آینده نزدیک در شهر کیاسر خبر داد و تصریح کرد:  با توجه به درخواست شهروندان کیاسری برای احداث گرمابه در این شهر با همت شورا و شهرداری  و شهرندان کیاسر گرمابه سنتی در شهر کیاسر احداث می شود.

وی با اشاره به نصب تندیس و شش برج نوری در شهر کیاسر، افزود: با همگاری شورا شهر و ادارات منطقه برنامه های فرهنگی و مذهبی به طور مستمردر شهر کیاسر اجرایی می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 ارديبهشت 1394
این شهردار داره کولاک میکنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.