.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک خواننده زن لوس آنجلسی به کشور بازگشت
ناهید خواننده زن ایرانی مقیم لوس آنجلس به کشور بازگشت. به گزارش خبرده این خواننده زن که سالها مقیم لوس آنجلس آمریکا بود اخیرا به ایران بازگشته است.

 شمال نیوز: عمده فعالیت این خواننده با همکاری و آهنگسازی شهرام شب پره آغاز شد اما عدم استقبال مناسب عمومی از آلبوم های و ویئو موزیک های ناهید موجب شد تا وی از دنیای خوانندگی کناره گیری کند و پس از چند سال بطور مجدد به کشور بازگردد.


خاطر نشان می سازد بیژن مرتضوی، حبیب ، پیام و فریدون آسرایی چند خواننده دیگر ایرانی مقیم لوس آنجلس بودند که طی سالهای اخیر به ایران بازگشته اند.

شنیده شده برخی دیگر از خوانندگان مانند شهرام و شهره صولتی خواهر و برادر خواننده همچنین سیاوش قمیشی و ابی تقاضای بازگشت کرده بودند که تقاضایشان مورد موافقت قرار نگرفته بود تا جاییکه شهره و ابی آهنگ خلیج فارس را هم به همین منظور خوانده بودند.

به گزارش خبرده، اما در این میان تردد آزادانه برخی خوانندگان دیگر نیر که دارای آثار مبتذل هستند مانند قیصر به داخل کشور و خروج از کشور که یکبار در آبعلی مشاهده شده بود جای تعجب دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 ارديبهشت 1394
چشم دولت و وزيرارشاد روشن !!!!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 16 ارديبهشت 1394
چه ربطي به وزارت ارشاد داره؟ مگه مجوز براي خون ن بهش دادن؟ دست شما باشه با هر كسيكه حال نكنين به زور از كشور خارج ميكنين.
نا شناس 15 ارديبهشت 1394
خب،عکس نکره شو چرا گذاشتید.
نا شناس 15 ارديبهشت 1394
اقا مگر قتل کردند ..مگر سیاسی بودند ...مگر دزد بودند ....
زحق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی ..
چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی ...
ستار فلکی 16 ارديبهشت 1394
با سلام.دوستان ایران برای همه ایرانیان است.چه داخل چه خارج .اگر هم جرمی انجام داده اند بیایند محاکمه می شوند .و جزایش را می دهند.اینها در سالهای اخر عمر خود نه جاسوس خوبی می شوند .و نه رزمنده خوبی . پس باز هم دست گدایی به سوی میهن خویش دراز کردند .پس بگذار بخشش ایرانی شامل حالشان شود .همه باید روزی برگردند.یکی پرفسر سمیعی می شود .یکی حبیب.در حالت زار داخل ایران باشند بهتر است تا در کشور بیگانه با ابروی ایران سرافراز بازی کنند.خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه.
نا شناس 16 ارديبهشت 1394
هر شخصيكه بر عليه كشور اقدامي نكرده باشه حق ورود به كشور را داره ، ضمناً خوندن و رقصيدن خانمها در داخل كشور جرم هست و اينها داخل كشور كه اينكارارو انجام ندادن ، ايران براي همه ايرانيان هست . مذهبيها نبايد برخورد سليقه اي با بي مذهبها انجام بدن. ضمناً اين يك موضوع عادي هست و نيازي به رسانه اي شدن هم نبود.
نتاج از بابل 17 ارديبهشت 1394
از درگاه خداوند متعال که ستار العیوب است توبه کنند انشا الله پذیرفته میشودو دیگر به وطن که زادگاهشان خیانت نکنند به دامن اجنبی ها پناه نبرند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.648 seconds.