.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ 93 مازندرانی با قرص برنجدر سال 93

مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران گفت: از 93 نفر فوتی‌های ناشی از قرص برنج در سال گذشته ،56نفر متاهل و مابقی مجرد بوده‌اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان ، علی عباسی اظهار کرد: درسال گذشته تعداد 93نفر در مازندران به علت استفاده از قرص برنج جان خود را ازدست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 37درصدی داشت.

ایشان با اشاره به آمار این اداره کل که از مجموع 93 نفری که ‌ جان خود را از دست دادند، 56 نفر مرد و ما‌بقی زن هستند تصریح کرد :بیشترین آمار خودکشی با قرص برنج در مقطع تحصیلی راهنماییو دیپلمبا 50مورد و کمترین آن فوق دیپلم با 2مورد میباشد.

وی اظهار کرد: بیشترین آمار فوتی ناشی از مصرف قرص برنج در شهرستان‌های ساری با 22 ،بابل 20 مورد نفر ثبت شده است‌.

مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران با اعلام اینکه در همه ماههای سال مرگ و میر ناشی از مصرف قرص برنج در استان وجود داشت افزود : اردیبهشت با 11 مورد وفروردین ، شهریور ،بهمن و آذرهر کدام با 10 نفر بیشترین ماه‌هایی بود که در آن خودکشی با قرص برنج اتفاق افتاد.

ایشان در خصوص فوتی های ناشی از مصرف قرص برنج بر حسب ترتیب سنی افزود : سنین 21 الی 31 سال با 55 درصدبیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

‌این مقام اجرایی استان خاطر نشان کرد: اعمال محدودیت‌های جدی تر در دسترسی افراد به این ماده مهلک و نیز برخورد با توزیع کنندگان آن و بالابردن آگاهی کسانی که به قصد تهدید خانواده‌ها، جان خود را به خطر می‌اندازند، مورد تاکید است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.384 seconds.