.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار: خدمات مدیران برای مردم ملموس نیست
شمال نیوز: فرماندار گرگان با بیان اینکه این شهرستان زیر سایه استان، به خوبی شناخته شده نیست، گفت: خدمات مدیران گرگان برای مردم ملموس نیست.

به گزارش شمال نیوز، ، یحیی خاکی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، اولویت فرمانداری در سال 1394 را معرفی بهتر گرگان در سطح استان و کشور عنوان کرد.

وی افزود: با وجود ارتباطات دقیق و مستقیم با مسئولان استانی، متأسفانه، نتیجه فعالیت‎های فرمانداری و مدیران شهرستان، به خوبی دیده نمی‎شود.

توسعه گرگان توسعه گلستان است

رئیس شورای اداری شهرستان گرگان با تاکید بر اینکه گرگان نقش مهمی در توسعه استان گلستان دارد، توسعه گرگان را توسعه استان دانست و ادامه داد: در سال جدید باید به گونه‎ای عمل کنیم که نتیجه فعالیت‎های مدیران شهرستان گرگان، همچون سایر شهرستان‎ها، برای مردم، ملموس باشد.

خاکی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب، گفت: اعتکاف موجب مصونیت جامعه می‎شود و ما باید از تمامی امکانات و توانمندی‎های خود برای برگزاری بهتر این مراسم استفاده کنیم.

وی از تشکیل ستاد مردمی برگزاری اعتکاف در گرگان، استقبال کرد و اظهار داشت: هر چه مردم را بیشتر به این سمت هدایت کنیم، نتیجه کار بهتر خواهد بود.

مشی اعتدالی و تعامل دوسویه با نخبگان در دستور کار قرار دارد

فرماندار گرگان استراتژی فعالیت‎های فرمانداری گرگان در سال 1394، را عمل به قوانین و مقررات بیان کرد و افزود: البته در این مسیر، به راهبردها و توصیه‎های کاربردی مقام معظم رهبری نیز توجه خواهیم کرد.

خاکی، بر مشی اعتدالی و تعامل دوسویه قوی بین نخبگان و فرمانداری تاکید و آن را لازمه موفقیت دانست و در عین حال خاطرنشان کرد: این نوع تعامل، باید به طور دقیق، تعریف و به کار گرفته شود.

وی همچنین با اشاره به اعزام کاروان‎های راهیان‌نور، اظهار داشت: راهیان‌نور، ریشه در اعتقادات ما دارد و از این طریق باید، سال‎های دفاع مقدس را احیاء کنیم و پاس بداریم.

ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در گرگان تشکیل شد

رئیس ستاد برگزاری ارتحال امام خمینی (ره) در گرگان، از تشکیل این ستاد خبر داد و اظهار کرد: جمهوری اسلامی و آموزه‎هایی که برای آنها تلاش می‎کنیم، برخاسته از نگاه و تلاش ایشان دارد.

خاکی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر رعایت نظم و حضور به موقع مدیران در جلسات، گفت: بعد از شروع جلسات، هیچ مدیری حق ورود ندارد.

وی، مدیریت زمان را اساس موفقیت در هر کاری دانست و افزود: مدیران، برای موفقیت در کارهای خود باید نظم و برنامه داشته باشند تا بتوانند از امکانات و توانمندی‎های موجود به نحو شایسته بهره ببرند.

زنگ انتخابات به صدا درآمد

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گرگان با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زنگ انتخابات به صدا در آمده و در حال پیگیری برنامه‎های آن هستیم.

خاکی بر اجرای قانون و برگزاری سالم انتخابات، تاکید کرد و افزود: صرف‌نظر از گرایش‎های سیاسی نامزدها، همه آنها مورد احترام هستند و با منتخبین مردم تعامل و همکاری خواهیم داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.