.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی با انتقاد از کارشکنی برخی در امور شهرداری
ساری بار مشکلات استان را به دوش می‌کشد
شمال نیوز:نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه پروژه گردشگری پارک ملل کار سنگین بر دوش شهرداری بود، اظهار کرد: چون شهرداری از عهده کاری به این سنگینی در مدت کوتاه برآمد، برخی نمی‌توانستند ببینند و کارشکنی کردند، وقتی امام جمعه و مسئولان به این حرف‌ها اعتنا نکردند، خودشان دست برداشتند.

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ساری بار مشکلات استان را به دوش می‌کشد، خاطرنشان کرد: معضل ترافیکی در مرکز مازندران باید برطرف شود.

 به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ آیت‌الله نورالله طبرسی در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری وفاق و همدلی مسئولان امور شهری در مرکز مازندران را قابل تحسین دانست و با اشاره به اینکه شورا یکی از امتیازات دولت اسلامی است، اظهار کرد: در کار شورایی نظام دموکراسی باید اجرا شود.

وی فعالیت جهادی شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری را اقدامی در سایه همدلی و همزبانی دانست و افزود: برای توسعه مازندران، لازم است مرکز استان پیشرفت کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه‌های شورای شهر و شهرداری با سایر دستگاه‌های اجرایی زمینه فعالیت در سایه وحدت و همدلی در مرکز مازندران را نشان می‌دهد، ادامه داد: شهرداری ساری برای تکمیل پروژه عمرانی و گردشگری تجن با مدیریت امور آب استان تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرد که لازم‌الاجرا است.

امام جمعه ساری، سابقه ایجاد شهرداری در ساری را به سال 1306 یاد کرد و افزود: عملکرد مسئولان امور شهری باید مورد مقایسه قرار گیرد؛ شورای اسلامی شهر دوره چهارم و شهرداری در سال‌های اخیر پروژه‌های 30 سال مانده شهر ساری را به مرحله بهره‌برداری رساندند.

طبرسی خاطرنشان کرد: شهرداری ساری با توجه به وضعیت اقتصادی نامطلوب در سال‌ اخیر توانست بدون حمایت اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی در تحقق برنامه‌ها موفق باشد که این بیشتر به معجزه شبیه است.

وی با تأکید براینکه شورا مظهر همدلی، همزبانی، وحدت و خدمت‌رسانی است، اضافه کرد: اگر فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری رضایت مردم و مسئولان را جلب کرد، به‌دلیل وحدتی است که در این نهاد مردمی حاکم است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه پروژه گردشگری پارک ملل کار سنگین بر دوش شهرداری بود، اظهار کرد: چون شهرداری از عهده کاری به این سنگینی در مدت کوتاه برآمد، برخی نمی‌توانستند ببینند و کارشکنی کردند، وقتی امام جمعه و مسئولان به این حرف‌ها اعتنا نکردند، خودشان دست برداشتند.

امام جمعه ساری با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر ساری و شهرداری با اتحاد در حال توسعه مرکز مازندران هستند، تصریح کرد: نگذارید شیطان وارد شود و این اتحاد را از بین ببرد.

طبرسی با اشاره به اینکه شورای برخاسته از رأی مردم است و باید توقع مردم از شما برطرف شود، بیان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری اگر در کشور نمونه نباشند، در استان بی‌نظیرند.

وی توقع مسئولان امور شهری در ساری از دولت‌مردان در مازندران را نگاه استانی به مرکز استان عنوان کرد و یادآور شد: نگاه مسئولان به مازندران باید کلان باشد تا مرکز استان به جایگاه واقعی خود برسد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ساری بار مشکلات مرکز استان را به دوش می‌کشد، خاطرنشان کرد: معضل ترافیکی در مرکز مازندران باید حل شود.

امام جمعه ساری، 13 عضو شورای شهر ساری را بازویی قوی برای شهرداری دانست و اضافه کرد: وقتی مسئولان ساروی همدیگر را درک کنند، دشمنان دیوار وحدت را نمی‌شکنند.

طبرسی در پایان سخنانش شهدا را اسطوره‌های ایثار و شهادت دانست و گفت: شهدای ساروی باید برجسته شوند.

 

ساری در مدار تحول


شهردار ساری با بیان این که تنها راه برون رفت از از بن بست و مشکلات اقتصادی مازندران و ساری، توجه ویژه به گردشگری است، گفت: تمامی پروژه های ما حول محور گردشگری است  و تا ساری به عنوان مرکز استان، رشد نکند، مازندران به جایگاه ویژه ای نخواهد رسید.

مهدی عبوری از واگذاری فاز دوم پروژه تجن به شهرداری خبر داد و افزود: در فاز دوم ابن طرح نزدیک به به 550 هکتار اراضی آبی تبدیل به پارک بزرگ گردشگری خواهد شد.

وی همچنین از احداث اتوبانی با عرض 50 متر و به طول 6.5 کیلومتر در حاشیه این پارک، خبر داد و افزود: انجام چنین پروژه ای حتی در وزارت راه چندین سال به طول خواهد انجامید اما ما می خواهیم بار دیگر ثابت کنیم که شورا و شهرداری ساری می توانند کارهای جهادی را به زودی و به خوبی به سرانجام برسانند.

عبوری از افتتاح و کلنگ زنی 13 پروژه در روز 13 رجب خبر داد و گفت: خوشحالم که ساری در مدار تحول قرار گرفته است و  اعتماد بالای مردم و بالا رفتن سطح مطالبتشان، باعث شده تا بودجه مرکز استان افزایش یابد.

شهردار ساری با اظهار این مطلب که در گذشته وام 30 میلیارد تومانی از بانک ملی گرفته شد و امروز شورای چهارم و شهرداری، مجبور به باز پس دادن آن وام به میزان 55 میلیارد تومان شده است افزود: مفتخرم که تا امروز حتی یک ریال از اعتبارات بانکی برای انجام چندین پروژه عظیمی که انجام داده ایم، بهره مند نشده ایم و توانستیم اعتبارات بسیار خوبی را به صورت ملی برای شهر ساری جذب نماییم.

عبوری در انتها با بیان این که امیدوار است در پایان جلسه امروز، امضای تفاهم نامه واگذاری فاز دوم پروژه تجن آغاز یک افتخار دیگر برای ساری باشد، گفت: در روز 13 رجب در جشنی باشکوه و با حضور مردم فهیم ساروی پروژه های مهمی افتتاح خواهد شد که برای ساری نقطه عطفی به حساب خواهد آمد.

 

در این جلسه معاون عمرانی استاندار مازندران نیز ضمن تبریک بمناسبت روز کارگر و روز شوراها اظهار کرد: گردشگران ، استان مازندران را با ساری خواهند شناخت.

علی نبیان افزود: هر اقدامی که درمرکز استان صورت می گیرد در دوران خدمت خود ، گوشه ای از بدهی های ما به مردم مرکز استان است.



هیچ حاشیه ای در ساری وجود ندارد


فرماندار ساری نیز با حضور در این جلسه با اشاره به اینکه امروز شاهد اتفاقات خوبی در ساری هستیم گفت: هیچ گونه حاشیه و اختلافی در بین استانداری، فرمانداری و شهرداری ساری وجود ندارد و به حاشیه ها هم توجه ای نداریم و اجازه نمی دهیم که در روند پیشرفت ساری، خللی وارد نمایند.

جواد واحدی با بیان اینکه قطار توسعه مرکز مازندران سرعت مطمئنه خود را پیدا کرده است افزود: با وجود سند چشم انداز توسعه مرکز استان ، شاهد توسعه ساری خواهیم بود.

 به گزارش شمال نیوز، در پایان این جلسه تفاهم نامه ای بین شرکت آب منطقه ای استان و شهرداری و شورای ساری جهت واگذاری اجرای فاز دوم پروژه تجن به امضای طرفین رسید و سپس درخواست شهردار ساری از شورا برای تصویب سه فوریت این طرح با اکثریت آرا به تصویب شورای اسلامی شهر ساری رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 ارديبهشت 1394
حمایت نماینده ولی فقیه در مازندران از شهردار ،تشکر (درود بر عبوری شهردار محبوب ساری )
سعيدي فر 7 ارديبهشت 1394
آقاي عبوري خداقوت خسته نباشي دست مريزاد از اين همه تلاش شبانه روزي مطمئنا مردم ارزش كارهايي رو كه انجام داديد و مي دهيد را خواهند دانست افتخاري براي استان كاش همه شهرستانهاي استان از وجود مديري چون جنابعالي بهره مي بردند تا همگان شاهد استاني آباد بودند
اهالی کوی شهید اندیشه 6 ارديبهشت 1394
از شهردار محترم و پر تلاش تشکر می نماییم وبی صبرانه منتظر اجرای فاز سوم میانگذر شمالی هستیم که قریب به سی سال مردم منطقه منتظر اجرای این طرح می باشند.
من 8 ارديبهشت 1394
واقعا اون کسایی که به کامنتا منفی دادن هدفشون چیه؟؟ غیر از اینه که حسودای شهرهای اطرافن؟؟؟ چشاتون چهار تا شه ساری داره به حقش میرسه، بترکه هر کی نمیتونه ببینه....ساری پرچم بالا...
ر. معلم دانشگاه 8 ارديبهشت 1394
وفاق و همدلی حضرت ایت الله طبرسی نماینده معزز با شهردار جوان نشان از درایت و افق نگاه بلند نظرانه ایشون به توسعه این کهن شهر است. افتخار بنده این است که به عنوان شهروند به این نگاه راهبردی و عمیق تحسین و دست مریزاد بگویم.
عرشي 9 ارديبهشت 1394
باعذرخواهي از همشهريان فهيم
ساروي هاي زيرگيروزيراب زن!!!؟ به جاي كشتي گير ساروي آقاي رضايي كه از جردن بروس شكست خورد اين شايعه سازان راميبردين جردن بروس را ضربه ميكردند!!؟؟
برخي ها بجاي دست گيري ازمديري كه داره براشون كارميكنه با يه خم كردن قصد دارند دوخم ودرخت كنش كنند كه راجع به عبوري به جايي نميرسند چون عبوري يه فن درآستين داره اون هم دعاي خير پدرومادران شهدااست
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 9 ارديبهشت 1394
سلام جناب عرشی عزیز
این ها که کامنت منفی می دن اصلا ساروی نیستن. به قول آقای "من" حسودای شهرهای اطرافا
123 9 ارديبهشت 1394
جواد واحدی در حرکت قطار توسعه ساری چه نقشی دارند؟؟؟ ایکاش بیشتر توضیح میدادند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.857 seconds.